Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun joulu:
24.12.2021 |
Syön ehkä jossain vaiheessa lanttulaatikkoeineksen
Naureskelen omille jutuilleni
Välillä luen y li lau taa ja naureskelen sinne kirjoitetuille jutuille
Värjään hiukset
Uskaltaako kukaan muu kertoa karua totuutta joulun"vietostaan"?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pimeän tullen livahdan parvekkeelle vesipiippuni kanssa ja poltan pari pesällistä hyvää kannnabiksen kukintoa...Sitten nauran iloisesti tajunta laajentuneena, kuuntelen jazzia ja katson ehkä vaimon kanssa italialaisen elokuvan...hah hah hah :-)