Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset esittelee rintansa!

Vierailija
08.04.2015 |

http://blogit.kaksplus.fi/blogi/munakoisonkasvatusta/rakkaudesta-rintoihin/ Olen luullut että minulla on erityisen riippuvat rinnat mutta tämän perusteella ne ovat kyllä aivan normaalit ainakin siihennähden että on 4 lasta imetetty.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta näytti nuo kuvat. Itse olen normaalipainoinen mutta silti rinnat on kuvien tapaset. Eli ei ole ylipainon syytä, vaan geeniperimän eli ihon elastisuuden jne. syytä. Itselläni myös vatsanahka alkoi roikkumaan, ei suinkaan pelkät rinnat...

Vierailija
22/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 13:11"]Voiko anopin tisseistä päätellä tyttöystävän rintojen kokoa ja roikkuvuutta vanhemmalla iällä? [/quote] Hei naiset kyllä teillä varmasti on tietoa. Vai tuleeko tyttären rintojen koko isän puolen suvusta?

[/quote]

Riippuu naisesta. Oma vartalonmuotoni on peräisin isän suvusta, muistutan kropaltani huomattavan paljon isän jo edesmenneitä tätejä. Äidiltä en ole perinyt muita fyysisiä ominaisuuksia kuin likinäköisyyden.
[/quote]
Kiitos! Tyttöystäväni on kyllä melko paljon äitinsä näköinen ja samanlainen ruumiin rakenteeltaan, mutta tietenkin melko paljon pitempi. Anoppi on kyllä ihan hyvin säilynyt ja kiinteän oloinen. Ei tällä mitään merkitystä ole, koska rakastan tyttöystävääni vaikka rinnat vanhempana roikkuisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset munakoisot, joissa nännitkin osoittaa alaspäin :O

Vierailija
24/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mitä emäntä-, ja puikulatissejä! Yök. Jos jotain pitäis panna niin tuota hoikkaa mustahiuksista naista.

Vierailija
25/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi läskit luulevat olevansa seksikkäitä

Vierailija
26/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi