Muita joita ärsyttää puhelimeen tulvivat hyvän joulun toivotukset?
Kokoajan saa olla vastaamassa "samoin" ja viikon päästä uudestaan uutena vuotena 🙄
Kommentit (8)
Itse olen koko vuoden tehnyt töitä sen eteen ettei kukaan lähettelisi joulun toivotuksia. Iso osa on blokissa ja osaan on välit pistetty poikki. Hyvin on toiminut toistaiseksi.
Ei todellakaan. Päinvastoin huokaisen helpotuksesta että viestien lähettäjät antavat elonmerkin itsestään.
No ei todellakaan ärsytä, jokainen viesti ilahduttaa.
Ehkä sun kannattaa jättää niihin vastaamatta, ei sitten seuraavana jouluna tule enää niin paljon. Lopulta ei tule enää yhtään.
Ei oo tullut yhtään toivotusta. Joulukorttejakin tuli peräti 2 !. JA nekin ihmisiltä, jotka eivät vaan kehtaa olla lähettämättä
Onneksi ei ole tätä ongelmaa, koska toivotamme hyvät joulut perinteisesti kortein. Todella ärsyttävää olisi piip piip piip jatkuvasti jouluaattona, koska joulurauha sopii itselle ja perheelle.
Ihminen voi näköjään tehdä itselleen ongelman jopa joulutervehdyksistä.
Ei oo tullut ainuttakaan. Veli varmaan kohta soittaa, ellen itse ehdi ensin ja siinä se.
Mä olen yksinäinen ihminen, joka ei saanut ainoatakaan joulutervehdystä. Voi miten halveksin sun kaltaista kiittämätöntä ihmistä, häpeä. Toivottavasti joudut samaan tilanteeseen kuin minä nyt, tiedät sitten mitä se on.
Häpeä kiittämättömyyttäsi.