Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ärsyttää puhelimeen tulvivat hyvän joulun toivotukset?

Vierailija
24.12.2021 |

Kokoajan saa olla vastaamassa "samoin" ja viikon päästä uudestaan uutena vuotena 🙄

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksinäinen ihminen, joka ei saanut ainoatakaan joulutervehdystä. Voi miten halveksin sun kaltaista kiittämätöntä ihmistä, häpeä. Toivottavasti joudut samaan tilanteeseen kuin minä nyt, tiedät sitten mitä se on.

Häpeä kiittämättömyyttäsi.

Vierailija
2/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko vuoden tehnyt töitä sen eteen ettei kukaan lähettelisi joulun toivotuksia. Iso osa on blokissa ja osaan on välit pistetty poikki. Hyvin on toiminut toistaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Päinvastoin huokaisen helpotuksesta että viestien lähettäjät antavat elonmerkin itsestään.

Vierailija
4/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ärsytä, jokainen viesti ilahduttaa.

Ehkä sun kannattaa jättää niihin vastaamatta, ei sitten seuraavana jouluna tule enää niin paljon. Lopulta ei tule enää yhtään.

Vierailija
5/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut yhtään toivotusta. Joulukorttejakin tuli peräti 2 !.  JA nekin ihmisiltä, jotka eivät vaan kehtaa olla lähettämättä

Vierailija
6/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tätä ongelmaa, koska toivotamme hyvät joulut perinteisesti kortein. Todella ärsyttävää olisi piip piip piip jatkuvasti jouluaattona, koska joulurauha sopii itselle ja perheelle.

Vierailija
7/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi näköjään tehdä itselleen ongelman jopa joulutervehdyksistä.

Vierailija
8/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut ainuttakaan. Veli varmaan kohta soittaa, ellen itse ehdi ensin ja siinä se.