Yle Puheen uudistus: Osa sisällöstä ihan asiaa mutta osa jotain teinien kikatusta?
Ymmärrän että kaiken ikäisille halutaan tarjota sisältöä, mutta osa sisällödtä on kyllä nyt sellaista, joka dopusi paljon paremmin YleX - kanavalle minun mielestäni. Ja miksi Ylen piti lopettaa öisin kokonaan arkisto-ohjelmien lähettäminen? Nuo oli minun suosikkejani.
Kommentit (5)
Tavallaan oikea radiokanava lopetettiin kokonaan ja siitä tehtiin pelkkä podcastien mainoskanava, joka pyörii jollain tietokoneella. Ainoa poikkeus on suorat urheilulähetykset. Osa podcasteista on kyllä ihan ok, mutta osa tosi löysää materiaalia.
Lettukestit on hyvä ohjelma suplassa.
Ylen perusongelma on se, että sieltä puuttuu kanavapäälliköt nykyisin kokonaan. Kukaan ei varsinaisesti enää johda niitä kanavia. Aikoinaan jokaisella kanavalla oli oma johtajansa. Muutenhan siellä kyllä riittää jos jonkinlaista päällikköä joka lähtöön.
Minä pidän uudistuneesta puheesta. Tosi hyvä uudistus
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Tähän kai pitää nyt tottua - kunnes taas uudistetaan. Minäkin kaipaan arkisto-ohjelmia öisin, kun aina ei saa unta.
Osa podgasteista on kyllä tosi huonoja ja outoja. Hankalaa on, kun ei ole Ylen nettisivulla mitään ohjelmatietoja Puhe-kanavalta. Ei kai tämä niin arpomalla mene, ettei edes Ylessä etukäteen tiedeta, mitä podgasteja siellä päivän aikana lähetellään.