Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi suhtaudut halveksuvasti naisiin

Vierailija
07.04.2015 |

jotka nauttivat yhdynnästä ja jotka sanovat sen kun kysytään. Miksi kaikkien mielestä yhdynnän pitäisi ollla ns turha?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:22"] Koska vuosikymmenet on esitetty että yhdyntä olisi jotenkin molemminpuolinen huipentuman hetki heteroseksissä. Nykyaikana onneksi halutaan tuoda esille että se on kuitenkin lopupeleissä enemmän miesten juttu. Kyllähyän monet naiset kiihottuvat yhdynnästä, mutta lähinä ajatuksen tasolla, ei niinkään fyysisesti. Se nyt kuitenkin on niin että miehen terska ja naisen terska stimuloituvat sukupuoliyhteydessä aivan eri asteisesti. Arvaapa huviksesi kumman terska kokonaisvaltaisemmin. [/quote]   Huoh. Mä ainakin nautin ihan suunnattomasti yhdynnästä ja nimenomaan fyysisesti. Ja se on ainakin meillä yhteinen nautinnon huipentuma. Sen sijaan suorasta klitoriksen koskettelusta en saa mitään. Kai tiesit, että klitoris jatkuu sisälläpäin ja joillakin naisilla se on lähempänä emätintä kuin toisilla? Musta vaan tuntuu ihan mielettömän hyvältä koko emättimessä kun miehen muna hivelee sitä ees taas. Ja sen takia, että minä nautin fyysisesti, jotkut naiset kehtavaat minua haukkua ja arvostella. Minä en kuitenkaan voi anatomiaani muuttaa, enkä sitä tosiasiaa, että en tiedä mitään suurempaa nautintoa kuin yhdyntä miehen kanssa. [/quote] Ns. lattapillu? [/quote] OLet törkeä ja sairas. Mene hoitoon [/quote] Et ole kuullut termiä aiemmin? Et ole ainoa lajissasi. Latta, lattis...

[/quote]

Kuule tuskin olet edes saanut keneltäkään ja siitä törkeä kielenkäyttösi. Mikä sinua muuten oikeasti vaivaa?
[/quote]

Pysytään aiheessa.

Vierailija
22/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:22"]

Koska vuosikymmenet on esitetty että yhdyntä olisi jotenkin molemminpuolinen huipentuman hetki heteroseksissä. Nykyaikana onneksi halutaan tuoda esille että se on kuitenkin lopupeleissä enemmän miesten juttu.

Kyllähyän monet naiset kiihottuvat yhdynnästä, mutta lähinä ajatuksen tasolla, ei niinkään fyysisesti. Se nyt kuitenkin on niin että miehen terska ja naisen terska stimuloituvat sukupuoliyhteydessä aivan eri asteisesti. Arvaapa huviksesi kumman terska kokonaisvaltaisemmin.

[/quote]

Jos naiset ei kiihotun sun kanssas fyysisesti ei tarkota sitä että kaikki naiset ois tälläsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviaha taas valloillaan palstalla.

Vierailija
24/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suhtaudu "kokeneisiin" naisiin halveksuvasti vaan päinvastoin ehkä jopa pelolla. Mihin minä sijoitun niiden 200 muun miehen rinnalla. Vertailuja tehdään. Sen tiedän vähemmän kokeneena miehenäkin. Toisilla ehkä tämä pelko naamioituu halveksuntaan. Itse vain karttelen mikäli tiedän "kiertopalkinnoksi".

Vierailija
25/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:14"]

Lattapilluinen lattaperseinen persjalka :D

Uskotko muuten naisvihaaja, että näitä kommentejasi aletaan poistamaan ja vauhdilla?

Vierailija
26/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLet ap ilmeisesti moukka, jonka kanssa naiset eivät ole viitsineet ratsastaa. Eipä näköjään monen muunkaan kanssa. Mies on täysi lahna ja kuvottava otus silloin alla

Vierailija
27/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="08.04.2015 klo 22:56"]

En minä siihen suhtaudu halveksivasti; naisille yhdyntä on tärkeämpää kuin miehille. Miehet haaveilevat suuseksistä 400% enemmän kuin naiset ja käsihoidoista naiset eivät haaveile käytännössä ollenkaan.

Tämä aiheuttaa ongelmia esim.pikasuhteissa, jolloin ehkäisy ei ole välttämättä aina kunnossa, mikä on erityisesti naisten ongelma, koska mies voi olla ihan tyytyväinen suuseksin vastaanottamiseen tai muuhun sellaiseen, mutta nainen todennäköisesti vaatii yhdyntää ja suuttuu, jos se ei onnistu esim.ehkäisyn puuttumisen vuoksi.

-Mies 29v-

[/quote]

xDDDD mitä sä muka asiasta tiiät? Ethän sä oo koskaan ees naista saanut :'DDD

Vierailija
28/44 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 12:41"]

Koska vuosikymmenet on esitetty että yhdyntä olisi jotenkin molemminpuolinen huipentuman hetki heteroseksissä. Nykyaikana onneksi halutaan tuoda esille että se on kuitenkin lopupeleissä enemmän miesten juttu.

Kyllähyän monet naiset kiihottuvat yhdynnästä, mutta lähinä ajatuksen tasolla, ei niinkään fyysisesti. Se nyt kuitenkin on niin että miehen terska ja naisen terska stimuloituvat sukupuoliyhteydessä aivan eri asteisesti. Arvaapa huviksesi kumman terska kokonaisvaltaisemmin.

[/quote]

Huoh. Mä ainakin nautin ihan suunnattomasti yhdynnästä ja nimenomaan fyysisesti. Ja se on ainakin meillä yhteinen nautinnon huipentuma. Sen sijaan suorasta klitoriksen koskettelusta en saa mitään. Kai tiesit, että klitoris jatkuu sisälläpäin ja joillakin naisilla se on lähempänä emätintä kuin toisilla?

Musta vaan tuntuu ihan mielettömän hyvältä koko emättimessä kun miehen muna hivelee sitä ees taas. Ja sen takia, että minä nautin fyysisesti, jotkut naiset kehtavaat minua haukkua ja arvostella. Minä en kuitenkaan voi anatomiaani muuttaa, enkä sitä tosiasiaa, että en tiedä mitään suurempaa nautintoa kuin yhdyntä miehen kanssa.

[/quote]

Ei sun tarvitsisi todistella asiaa täällä jos asian laita oikeasti olisi noin kuin väität. Olet todennäköisesti sellainen nainen joka saa ns coregasmeja ja sitten luulee että ne ovat orgasmeja. Yhden tällaisen olen menneisyydessäni tuonut oikean seksin maailmaan.

[/quote]

Minäpä olen sitä mieltä, että jos ihminen sanoo saaneensa orgasmeja, hän on niitä myös saanut. Ja kukas sinä olet sanomaan, että juuri sinun seksisi on oikeaa seksiä..?

[/quote]

Ja yhdynnän nautinto ei tule pelkästään orgasmista vaan siitä tunteesta, kun penis hieroo pimppiä. Se jo itsessään tuottaa ihan mieletöntä mielihyvää.

[/quote]

No voi herra mun jee.. Tietysti nainen voi nauttia yhdynnästä mutta ei niin kokonaisvaltaisesti kuin mies. Ota vaikkapa miehesi kanssa kisa että kumpi tulee nopeammin pantaessa. Laittakaa vaikka rahapanos niin varmasti molemmat yrittää tosissaan.

Tämä on muuten femakoille vaikea aihe. Toisaalta he haluaisivat alistaa miehiä sillä etteivät miehet pysty tyydyttämään naista pelkällä munalla ja toisaalta he haluaisivat korostaa klittan merkitystä (huom klitalla tarkoitan tässä yhteydessä klitan terskaa, kuten sitä on aina ennen tarkoitettu). 

[/quote]

Häh? Eihän kyse ole siitä kumpi saa orgasmin eka, vaan siitä, että itse yhdyntä tuntuu todella hyvältä pimpissä. Iham mielettömän hyvältä. Orgasmi vain viimeistelee nautinnon, iso osa nautintoa tulee sisään-ulos-liikkeestä.

Vierailija
29/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Jos naiset ei kiihotun sun kanssas fyysisesti ei tarkota sitä että kaikki naiset ois tälläsiä.

[/quote]

Nimenomaan :) Kun mies kiihottaa ja hänellä on oikeanlainen penis, ei todellakaan ole suurempaa nautintoa kuin yhdyntä. Nautin todella.

Vierailija
30/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan suhtaudu halveksuvasti kaikkiin naisiin. Vain siihen 95% osuuteen jota kiinnostaa miehessä ainoastaan raha ja sen mukana tulevat bonukset, mikä määrittelee "rakastaako" nainen miestä vai ei.

Vierailija
31/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:00"]

Mä en ainakaan suhtaudu halveksuvasti kaikkiin naisiin. Vain siihen 95% osuuteen jota kiinnostaa miehessä ainoastaan raha ja sen mukana tulevat bonukset, mikä määrittelee "rakastaako" nainen miestä vai ei.

[/quote]

No minua ei kiinnosta raha. Sen sijaan haluan kyrpää pilluuni, en kieltä klittaani.

Vierailija
32/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:00"]

[/quote]

No minua ei kiinnosta raha. Sen sijaan haluan kyrpää pilluuni, en kieltä klittaani.

[/quote]

Se kyllä onnistuu.

Töihin en silti menossa kenenkään vaatimuksesta, sillä se yksinänsä paljastaa naisesta, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin mies sinällänsä.

Vierailija
33/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:20"]

Itse en suhtaudu "kokeneisiin" naisiin halveksuvasti vaan päinvastoin ehkä jopa pelolla. Mihin minä sijoitun niiden 200 muun miehen rinnalla. Vertailuja tehdään. Sen tiedän vähemmän kokeneena miehenäkin. Toisilla ehkä tämä pelko naamioituu halveksuntaan. Itse vain karttelen mikäli tiedän "kiertopalkinnoksi".

[/quote]

Siis mikä vittu tässäkin viestissä on mennyt pieleen? Täytyykö se nyt sitten vain tyytyä siihen, että naiset saadaan käytettyinä. Pelimiehet on kaikesta huolimatta sikoja. Tämä palsta on kyllä naurettava teinityttöjen valtakunta.

Miksi te naiset sitten HALVEKSITTE miehiä joille haluaisitte antaa, mutta teidän kaveri kerkesi antaa ennen teitä?

Vierailija
34/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää yölliset lassukka ketjut on aina niin hupasia :'DDD Oon kuitenkin kiltti ja annan neuvon, älkää puhuko näin niin voisitte sitä naista joskus saadakin :)

Vierailija
35/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin ihan valtavasti yhdynnästä, fyysisestikin. Se on seksin harrastamismuodoista lempparini, vaikka en saa edes orgasmia sillä tavalla. Mieheni on erittäin innokas antamaan suuseksiä ja nautin siitäkin, parhaat orgasmit saan kun mies ottaa suihin. Mutta silti välillä mielummin harrastan vain yhdyntää. Ei haittaa vaikka en tulisi ollenkaan seksin aikana, saan tyydytyksen siitä kun tunnen kun mies tulee (ja tosiaan jää "vajaaksi" jos mies ei syystä tai toisesta tule sisälläni).

Erityisesti miehillä seksi on usein aika orgasmikeskeistä, pitää tulla että tulee tyydytetyksi. Minä (ja varmasti monet muutkin) taas saan tyydytyksen ilman orgasmiakin, orgasmi on lähinnä kiva sivutuote silloin tällöin vaikka voi olla todella tajunnanräjäyttäväkin. Olemme keskustelleet tästä ja asia on omallekin miehelleni varsin vaikea ymmärtää vaikka hyväksyykin että asia on niin. Vähän sama asia kuin se että usein naiset kiihottuvat siitä että hierotaan muualta, himotellaan ennen kuin mennään kourimaan suoraan sieltä kun taas miehet usein kiihottuvat siitä että mennään suoraan asialle. Siis kärjistetysti näin. Loppujen lopuksi jokainen jokainen on kuitenkin yksilö eikä toinen voi mennä sanomaan mikä toisesta tuntuu hyvältä.

Vierailija
36/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="08.04.2015 klo 22:56"]En minä siihen suhtaudu halveksivasti; naisille yhdyntä on tärkeämpää kuin miehille. Miehet haaveilevat suuseksistä 400% enemmän kuin naiset ja käsihoidoista naiset eivät haaveile käytännössä ollenkaan.

Tämä aiheuttaa ongelmia esim.pikasuhteissa, jolloin ehkäisy ei ole välttämättä aina kunnossa, mikä on erityisesti naisten ongelma, koska mies voi olla ihan tyytyväinen suuseksin vastaanottamiseen tai muuhun sellaiseen, mutta nainen todennäköisesti vaatii yhdyntää ja suuttuu, jos se ei onnistu esim.ehkäisyn puuttumisen vuoksi.

-Mies 29v-
[/quote]

Ai että naisen pitää ottaa sun tautinen muna suuhun ilman kumia??

Vierailija
37/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:23"]

Nää yölliset lassukka ketjut on aina niin hupasia :'DDD Oon kuitenkin kiltti ja annan neuvon, älkää puhuko näin niin voisitte sitä naista joskus saadakin :)

[/quote]

Jostain kumman syystä naiset ovat usein erittäin agressiivisia positiivisen keskustelun avaus kommentin jälkeen. Yritetäänkö teitä naisia oikeasti iskeä niin paljon ettei kohteliaisuudet kelpaa ja pitää heti alkaa uhkailemaan/haistattamaan vittuja.

Mukavimmat naiset mihin tutustunut viime vuosi kymmenenä ovat olleet näitä vanhimman ammatin harjoittajia, he kyllä vastaavat aina positiivisesti, sekään ei enää haittaa että tietää sen johtuvan vain rahasta, mutta jotkut kyllä ovat vaikuttaneet tyytyväisiltä työhönsä. Ei sitä enää halua lähestyä ketään koska suurin osa vain vittuilee välittömästi. Rahalla kaikki helpompaa. Entisille naisystävilleni en koskaan omaisuuksistani kertonut ja luulivat minua erittäin köyhäksi, olen vain vaatimaton ja testannut heidän materialistisuuttaan. Nämäkin naiset vaihtaneet heti rikkaamman miehen löytäessään ja tullut vittuilemaan köyhätaskuksi, siitä etten omista edes autoa, tai käy töissä. (koska ei tarvitse, ja arvostan enemmän vapaa-aikaa)

En ole alentunut samalle tasolle, ja antanut näiden materialistien mennä menojaan, ilman kuittailuja omaisuudestani ja siitä miten helpon tulevaisuuden juuri menetti.

Rahalla saa ainakin hyvän mielen ammattilaisilta, perus naiset haluavat aina vain enemmän ja pahimmassa tapauksessa vievät puolet kaikesta, ammattilaiset vievät vain sovitun summan, ellei extroja halua. Toisaalta en ole suhteessa yli 2v koskaan ollut enkä kenellekään naiselle omaisuudestani onneksi ole kertonut, samaa testausta jatkan edelleen ja solmin ystävyyssuhteita ja tutustun uusiin naisiin silloin tällöin.

Vuosia saman todennut että suurin osa teistä naisista on valmiita vaihtamaan välittömästi jos jollain tapaa paremman "keskiarvon" omaava uros sattuu teitä tulla pokaamaan. Varatuilta naisiltakin saa numeron todella helposti jos vain on tyylikäs, sekä saa treffit sovittua pilke silmäkulmassa, tämä vain on todistanut sitä miten halpoja suurin osa kohtaamistani naisista ovat olleet.

Jatkan testaamista ja kenties kohtaan vielä sen elämäni naisen joka ei välitä niin omaisuudesta, vaan osaa nauttia vuodesta toiseen vain toisista, ilman että olisi houkutusta vaihtaa.

Vierailija
38/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sota käynnissä jo ihan alusta lähtien :D En ymmärrä miten tästäkin aiheesta saa täyden rähinän päälle :D

Vierailija
39/44 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Mies 29v" time="08.04.2015 klo 22:56"]

En minä siihen suhtaudu halveksivasti; naisille yhdyntä on tärkeämpää kuin miehille. Miehet haaveilevat suuseksistä 400% enemmän kuin naiset ja käsihoidoista naiset eivät haaveile käytännössä ollenkaan.

-Mies 29v-

[/quote]

xDDDD mitä sä muka asiasta tiiät? Ethän sä oo koskaan ees naista saanut :'DDD

[/quote]Olen viitannut yliopistojen tutkimuksiin useamman kerran. Ei ne röhöttämällä häviä.

-Mies 29v-

Vierailija
40/44 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmat käyttää seuralaisten vanhimpia tunnusmerkkejä, korkokengät(että kuuluu missä palvelua on tarjolla), Värjätään ja kammataan hiukset kuin riikinkukolla(urokset kiinnittäisivät huomiota, koska erottuu muista), vaihdetaan heti oma alfa uros toiseen kun tilaisuus paremmasta alfasta sattuu eteen, vain yrittäen hyötyä toisen asemasta mahdollisimman paljon. Basics of human nature.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi