Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin. Isot perseet ja tiukat vaatteet on poissa muodista

Vierailija
24.12.2021 |

Koko ikäni Helsingissä asuneena voin allekirjoittaa otsikon väittämän todeksi. Teinitytöt pukeutuu nyt väljiin housuihin ja yläosiin. Perseitä ei enää esitellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ollut jo pitkään muodin henki. Nauratti vähän kun teinit luulee keksineensä leveät housut ja keskijakauksen taas ihan itse... Nooooh mites se 90-luku 😁. Mutta niinhän se on että jokainen teinisukupolvi on mielestään ainutlaatuinen, kuuluu asiaan.

Ihan itse ovat kyllä keksineet niihin leveisiin housuihin liian lyhyet lahkeet, mikä näyttää aivan uskomattoman hölmöltä. 90-luvulla niille olisi naurettu makeasti.

Mitä olen ulkomailta muotia katsellut, alkavat ne liian lyhyet lahkeet olla jo out. Seuraavana taas ylipitkät.

Vierailija
2/2 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ollut jo pitkään muodin henki. Nauratti vähän kun teinit luulee keksineensä leveät housut ja keskijakauksen taas ihan itse... Nooooh mites se 90-luku 😁. Mutta niinhän se on että jokainen teinisukupolvi on mielestään ainutlaatuinen, kuuluu asiaan.

Niinpä. Minä olen 70-luvun nuori. Luulin myös silloin että ko muoti oli 70-luvun tuote mutta näin sitten sukulaisten kuvia 30-40 luvuilta ja siellä oli myös nuoria naisia leveälahkeisissa housuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla