Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nainen hourii

Vierailija
24.12.2021 |

30v yh. Juo joka päivä. Eilen oli selvän oloinen. Mutta, sanoi että hänen sohvatyynyt tappelee. Näki karhuja käytävässä, ja että punahiuksinen nainen tuijottaa (colapullot panttimuovipussissa). Mies miettii että pitäiskö se pyytää jouluksi syömään kun on niin yksin. Kun lapset ei kotona. Mielestäni ehkä parempi jos söisi sairaalassa jouluateriansa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet mukaan juomaan.

Vierailija
2/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mahtavalta. Mitähän lääkkeitä tai muuta kamaa sillä naisella on käytössä? Alkoholilla ja savuilla en ole saanut noin hyvin päätä sekaisin. Ihan kateeksi käy kun itse on selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ottamatta

Vierailija
4/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosiin menossa.

Vierailija
5/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mahtavalta. Mitähän lääkkeitä tai muuta kamaa sillä naisella on käytössä? Alkoholilla ja savuilla en ole saanut noin hyvin päätä sekaisin. Ihan kateeksi käy kun itse on selvinpäin.

Pitkäaikainen juominen (muutaman päivän putki, eikä tarvitse olla edes mitään kaatokännijuomisia,) saa juopon näkemään kaikenlaisia.

Eli ei tarvitse olla edes lääkkeitä tai muita mömmöjä mukana.

Vierailija
6/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen juominen (muutaman päivän putki, eikä tarvitse olla edes mitään kaatokännijuomisia,) saa juopon näkemään kaikenlaisia.

Olen juonut useita 4-5 päivän putkia ilman mitään näkyjä. Tarkoitan ihan kunnolla juonut eikä mitään kevyttä siemailua. Krapulat niistä on hirveitä mutta tämähän on suomessa ainoa sallittu päihde niin eihän siitä voi olla mitään haittoja.

Vierailija
7/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut useita 4-5 päivän putkia ilman mitään näkyjä. Tarkoitan ihan kunnolla juonut eikä mitään kevyttä siemailua. Krapulat niistä on hirveitä mutta tämähän on suomessa ainoa sallittu päihde niin eihän siitä voi olla mitään haittoja.

tässä puhutaankin vodkasta ja 360 päivää vuodessa.

Vierailija
8/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin nainen huorii....

Vierailija
9/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan hourii ja huorii aina.

Vierailija
10/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa alkoholipsykoosista. Tila on vaarallinen joten soita heti ambulanssi äläkä siinä ihmettele!!

Vierailija
11/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin psykoosilta kuulostaa. Missä naisen lapset on?

Vierailija
12/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä puhutaankin vodkasta ja 360 päivää vuodessa.

Tuo mihin vastasin kirjoitti jo muutaman päivän putki saa juopon näkemään harhoja. No joo mut luokitellaan varmaan suurkuluttajaksi ennemmin kuin juopoksi. 

Vierailija
13/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa alkoholipsykoosista. Tila on vaarallinen joten soita heti ambulanssi äläkä siinä ihmettele!!

Näitähän on paljon suomessa mutta harvinaisista kannabispsykooseista vingutaan tälläkin palstalla enemmän.

Vierailija
14/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ole provo niin psykoosilta kuulostaa. Missä naisen lapset on?

Exällä ja yksi isoäidillä.valitettavasti ei provo.

Vierailija
15/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ambulanssi. Omalle kontolle, syömään tms. noita ei kannata ottaa, saat pysyvän riesan.

Vierailija
16/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vain rentoutunut hyvän drinkin parissa?

Vierailija
17/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä peppuun...

Vierailija
18/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ambulanssi. Omalle kontolle, syömään tms. noita ei kannata ottaa, saat pysyvän riesan.

En näkisi juu meidän lasten kanssa samassa tilassa.

Vierailija
19/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meno. Tuskin tuo tokenee ennen uutta vuotta.

Vierailija
20/24 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä meno. Tuskin tuo tokenee ennen uutta vuotta.

Eilen olikin selvinpäin, sitten alkoi pelkotilat karhuista, tappelevista tyynyistä ja ihmissusista. Tavallisesti joka päivä pleksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi