En ole koskaan pitänyt Haloo Helsingin Ellin lauluäänestä
Nyt taas Ellin joulubiisi soi radiossa. Alku menettelee mutta kun pitäisi laulaa korkealta niin menee huutamiseksi eikä sanoista saa mitään selvää.👎
Kommentit (27)
Pidät tai et mutta voit olla ihan itseksesi mitä mieltä tahansa. Tämä avaus oli turha ja nolo.
Vierailija kirjoitti:
Pidät tai et mutta voit olla ihan itseksesi mitä mieltä tahansa. Tämä avaus oli turha ja nolo.
Mielipiteen sanomisessa ei ole mitään noloa. Sen sijaan mielensäpahoittaminen toisen mielipiteestä on.
Mutta onhan se kyllä sitäkin herttaisemman näköinen..
Mä diggaan Ellistä. Ihan Suomen parhaimmistoa. Kaikin tavoin.
Ellin laulu on irstaan ja vaarallisen kuuloista.
Mä taas tykkään, kivan omalaatuinen ääni.
En minäkään. Livenä se ei edes pysy nuotissa ja silti oli joku vuosi sitten vuoden live- palkinnon saaja Emma-gaalassa 😳😳
En toki tiedä, onko sittemmin oppinut paremmaksi, mutta kamalaa määkimistä se on levyllä ollut aina. Onneksi töissä ei enää soi sellaiset radiokanavat, jotka sitä sontaa soittaa...
Helpottiko kun sait asian sanottua eikä tarvitse enää yksin hautoa sitä pääsi sisällä?
Teitä taitaa harmittaa, kun Elli on hyvännäköinen?
OK. Minä taas en ole koskaan pitänyt kutinasta jalkovälissäni.
Mua ärsyttää myös se huutaminen vaikka muuten tykkäisin biiseistä
Minä taas tykkään. Ellillä on uniikki ja rosoinen ääni.
Älä sitten kuuntele. Minusta se on mahtava, erilainen ja erottuva, ihanan honottava ja vahva. Hyvä Elli ja hyvä Haloo Helsinki!
Minustakin se Ellin laulaminen on hirveää kuultavaa. Äänensävy tai tyyli jotenkin ihan todella korvia särkevää. Mutta makuasioitahan nämä, kaikki eivät tykkää kaikesta. :) Minä taas rakastan Volbeatin laulajan ääntä ja jotkut puolestaan inhoavat sitä.
Taitaa enempikin johtua siitä että ei siedetä tyyliä.
Ei osaa laulaa yhtään, hirveää huutamista. Ihme ituhippi
Tykkään, sopivasti säröä äänessä. Hyviä biisejä.
Ne jotka laulamisesta ja äänenkäytöstä jotain ymmärtävät ammattinsa puolesta, ovat kanssasi myöskin varmasti samaa mieltä kanssasi, mutta Suomessa on ennenkin noustu suosioon rumalla äänellä.
Sekä Ruotsista että Venäjältä löytyy sitten laulajattaria jotka todella osaavat laulaa ja siellä ihmisillä on yleisesti ottaen parempi maku musiikin suhteen. Riittää kun katsoo netistä molempien maiden television viihdeohjelmia.
kaikki naislaulajat nykyään kimisee nenäänsä kuin pikkutytöt, en tajua mitä kaunista siinä on.
Makuasia. Itsekkään en pidä. Kuulostaa känniseltä hoilotukselta.