Kuinka monta sellaista henkilöä on tullut elämäsi varrella vastaan
Kommentit (12)
:D
Olen paritellutkin satojen kanssa joten potentiaalisten määrä varmasti useampi kymmenen tuhatta.
Melkeinpä jokaisen vastaantulevan 16-60 vuotiaan naaraspuolisen kanssa voisin paritella. On niitä aika paljon tullut vastaan.
Afrikassa ja Kauko-Idässä nolla.
Euroopassa tuhansia.
Pitkiä vaaleita nenät ja suut kohtuullisia.
Ei kauhean monta oman miehen lisäksi.
Kaksi ainakin muistan. Kerran kaupassa yksi mies katsoi minua sillä silmällä ja olisin käynyt ehdottelemaan ellen olisi ollut lapseni kanssa siellä.
Toisen kerran meillä kävi palotarkastaja ja meidän välillä kyllä kipinöi ihan hitokseen.
Ehkä on ollut muitakin, mutta nämä ovat mieleen painuvimmat molemminpuolista vetovoimaa sisältävät.
Satoja mutta olenkin aika sensitiivinen, enkä ymmärrä että kuinka jotkut löytävät niin helposti.
No ei kovin montaa, puhutaan kymmenistä max. En päätyisi ikinä sänkyyn ihmisen kanssa jota en tunne yhtään, eli pelkän ulkoisen viehätysvoiman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
:D
Olen paritellutkin satojen kanssa joten potentiaalisten määrä varmasti useampi kymmenen tuhatta.
Yök.
Jos tarkoitat selkaisia joita kohtaan tunnen halua niin ihan yhdellä kädellä voi ne laskea. Suurin osa niistä joiden kanssa olen sängyssä ollut, ovat olleet siksi että minä haluan seksiä, ei siksi että haluan heitä.
Ei kyllä montaa, yhden käden sormilla laskettavissa.
Varmasti tuhansia ainakin.