Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Traxx...

16.09.2006 |

Nythän on niin, että meidän perheeseen ei saada ostettua sitten millään uusia rattaita. Olen jo useammin kysellyt mielipiteitä eri merkeistä ja sitten aina löytyy uusi, josta haluan tietää. Nyt olis kyseessä Traxx marlin 3 jogger???? Onko kenelläkään???? Löysin ko. rattaan vielä selasesta nettikaupasta kun vauvatar...onko kukaan tilannut sieltä tuotteita ja kuin on sujunut siis onko ihan ok?

Kiitos jälleen kerran .Ehkä mä kohta teen jonkun päätöksen, ku tietäs mitkä rattaat olis passelit.......

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme Vauvattaresta nuo Traxxit n. 1,5 vuotta sitten ja ovat edelleen huippukunnossa, vaikka melkein joka päivä niillä on suhattu johonkin suuntaan. Vekottimet kääntyy kuin itsestään ja niitä on tosi kevyt työntää. Ainoa, mikä aluksi hämäsi oli erikoinen selkänojan säätö ja kuomu, joka ei liiku äänettömästi. Nämä toiminnot kun olivat meidän ekoissa rattaissa (Teutoniat) toisenlaiset. Ne menevät pieneen tilaan, varsinkin, jos irrottaa takapyörät. Ne on superhelppo irroittaa.

Parasta rattaissa on etupyörä, joka ei käänny ympäri eli se ei jää koskaan sellaiseen jumitilanteeseen, että pitäis pakittaa tai tehdä jotain ihme liikkeitä. Se pyörä kallistuu silleen jännästi ja on toiminnaltaan tosi hyvä.

Me käydään paljon pururadalla lenkillä ja joskus poiketaan metsäänkin. Maavara alakorin alla on aika pieni, joten kovin kivikkoisessa ja kumpuilevassa ryteikössä on paha mennä, mutta harvoin tuollaisiin paikkoihin tarvii mennä. Talvella lumihangessa meni ihan hyvin.

Vauvattaren kanssa sujui kaikki mutkattomasti. Toimitus oli tosi nopea ja vekotin tuli kotiin saakka. Vähän niissä oli kasattavaa, mutta en enää muista mitä. Helppoa jokatapauksessa.

Tsemppiä valintaprosessiin :).

Vierailija
2/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ko rattaita enkä tykästynyt. Minusta olivat liian leveät, kun ajattelee et työntelisin niitä kaupoissa. Lisäksi testasin niitä vetämällä taaksepäin kun joskun harrastan sitä, että aurinko ei paista llapsen silmiin..kyllä viipotti oudosti...eli jäi hankkimatta...Olen taas alkutekijöissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on beiget ja niihin on ilmestynyt mustia pilkkuja. =( Näyttää ihan homeelta, mutta rattaat ei ole päässeet kastumaan ja niitä on säilytetty paikassa, jossa pääsee kyllä ilma vaihtumaan. Olen pyyhkinyt ohjeen mukaan, miedolla pesuaineella ja kostealla liinalla, eli en mitenkään märällä pessyt. Tuon pesun jälkeen mustat laikut lisääntyi.

Vauvattaresta olen ne tilannut toissa talvena, mietinkin, että kannattaako mitään reklamaatiota enää tehdä..Mutta tietenkin harmittaa, kun ovat menneet niin kauhean näköisiksi ja vielä kalliit olivat!

Vierailija
4/4 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pitkään pähkäilin ja pohdin erilaisia joggereita, mutta päädyin tilaamaan Vauvattaresta nuo Traxx Marlin 3. Tiistaina tilasin ja maksoin. Torstaina tuotiin kotiin! Kyllä oli kerrassaan nopea toimitus! Nyt olen tänään noilla kaksi kertaa lenkkeillyt ja täytyy sanoa, että mä olen ihan rakastunut noihin! :D

Tuohon auringonpaistamiseen mulla on ratkaisuna yleensäkin harso kuomussa kiinni, jotta sen saa sitten hyvin suojaamaan paisteelta.

Se taittokääntyvä eturengas on kyllä huippu! Eipä tarvitse kääntyessä enää painaa työntökahvasta rattaita alaspäin ja kääntää koko hökötystä, niinkuin tähän mennessä olen tottunut.

Toivottavasti ei meillä ilmaannu näiden kanssa mitään ongelmia.