KERTOKAA mitä ystäväni ajattelee??
Itse olen vapaa sinkkunainen, hän varattu mies. Olemme tunteneet tässä reilun puolivuotta, työn kautta tutustuimme. Alusta asti hän on tuonut esiin sen, että on varattu eikä voisi pettää naistaan. Asia on ok, koska ystävänä häneen olen suhtautunutkin.
Mutta nyt olen alkanut pohtimaan käytöstään enemmän. Työpaikalla olemme paljon yhdessä, sekä kaksin että isommassa porukassa. Työn ulkopuolella soittelemme ja olemme netin kautta yhteydessä. Käydään myös kahdestaan kahvilla. Ystävyytemme on syventynyt niin paljon, että luottamus välillämme on todella syvää. Puhumme toisillemme asioita, joita emme toisille ihmisille puhu. Hän kertoo minulle suhteestaan, ongelmistaan siinä jne jne.
Hän on kerran kysynyt minulta, miten kaltaiseni nainen voi olla vapaana.. Tässä vähän aikaa sitten kun kerroin murheitani, hän halasi minua lohduttaakseen. Sitä ennen emme ole toisiamme koskettaneet. Ja tuon tapauksen jälkeen, päivittäin huomaan miten kosketamme toisiamme. Istumme niin lähekkäin että käsivartemme koskettavat ja jäävät siihen.. kävelemme niin lähekkäin että ihomme koskettaa. Pientä, huomaamatonta, mutta jotain sellaista jota ei ennen ole välillämme ollut.
Kumppaninsa tiedän ulkonäöltä, mutta en sen kummemmin tunne.
Vieläkö tämä kaikki on pelkkää ystävyyttä, vai onko kaikki hänen katseensa, hymynsä, tekonsa jo jotain muuta?
Kommentoikaa..
Kommentit (30)
Viestissä 11 vakuutat ettet ole ihastunut, mutta viesti 27 antaa asiasta vähän eri kuvan... (" sydämessäni toivon" jne.)
jos hän on samalla ihastunut toiseen. Se on sairaan epäreilua. Ja jos hän tekee niin, hän on munaton, eikä kunnioitettava ihminen. Jotenkin ymmärtäisin jos hänellä olisi perhe ja hän olisi kunnian mies ja jäisi perheensä luo, mutta jos hänellä ei vielä ole lapsia hän on täysin vätys jos hän tekee lapsia naisen kanssa, jolle hän valehtelee jo.
(Ethän voi olla jäävi jos kerran hänestä haaveilet). Minusta se olisi lojaalia tuota avovaimoakin kohtaan että mies ei tilittäisi heidän kahdenkeskisiä asioitaan sinulle.
lasten teosta ja naimisiin menosta jne jne. Mies sanoi, että ei ole valmis siihen vielä nykyisen kaumppaninsa kanssa. Häntä pianostetaan johonkin, ihin ei ole valmis j jota ei halua. Joten lapset on poissa tästä kuviosta.,. ap
Mitä jos sanoisit miehelle että olet ihastunut häneen??
Musta SINÄ olet nyt epäreilu. Olet ihastunut -olet varma että olette " luodut" toisillenne, et muka halua " sekaantua" varattuun mieheen jolla on parisuhteessa vaikeaa SILTI varmasti joka kerran kun näette SINÄ flirttaat miehelle. Kuuntelet hänen vaikeuksiaan ja huokailet miten vaikeaa hänellä on " väärän naisen kanssa" ..
Jos mun miehellä olisi tollanen " kaveri" niin kyllä olisin itsekin nyrpeä. Kun kerran olet ihastunut on se miehen avovaimo sulle vihollinen etkä luonnollisestikaan halua häneen tutustua.
Sää taisit tehdä muutamia päiviä sitten toisenkin ketjun aiheesta? Asia taitaa olla sulle tosi kova? Sua ei mitenkään haittaa että " kaverisi" on hipaissut sua.
Mää pudotan pommin: Mies ei tunne niinkuin sinä. SINÄ olet ihastunut ja tunnet ihokosketuksessa jotain merkittävää, sekunnin kosketus on SUSTA piiiitkä, koska olet hullaantunut mieheen.
Ja mua kiinnostaa tietää MIKÄ ON ASIA JOKA PUUTTUU KAHDEN AIKUISEN SUHTEESTA? -Vai miten sen muotoilit?? Se, että toinen haluaa lapsen ja toinen ei? Kulta: toi on yleinen ongelma.
Se, että olet flirtti nainen joka kuuntelee miehen ongelmia ja puolustaa häntä niin saattaa kiinnostaa miestä. Se jankutus: " en pettäisi" : MItä se tarkoittaa? Te puhutte töissä asiasta?? :D Vai sää kysyt ja se vastaa?
Jos sää et osaa olla miehen kanssa kaveri vaan jatkat flirttiä ja tollasta kaksinaamasta menoa niin ootpa kaveri.. :( Tai ainakin myönnä ihastumisesi ja kerro siitä. Ällöttää tollanne retostelu: ihmisillä on ongelmansa; jos kaverillasi on pahoja ongelmia ja pysyy naisensa kanssa niin eiköhän sielä rakkautta riitä. Lopeta se omaan napaan tuijotus ja etsi joku toinen mies, ei ole vaan yhtä oikeaa. Teilläkin tulisi olemaan ongelmia " kriteereistäsi" huolimatta.
toinen tekee henkisesti itselleen tilaa toisen naisen kanssa. Nimittäin silloin ei voi tehdä töitä sen oman suhteen eteen - eikä mikään - ei se paraskaan suhde toimi, jos siihen ei panosta!
Vierailija:
Tällä viikolla juuri juttelimme asiasta. Hän kertoi miten puolisonsa tahtoo lapsia ja avioliittoa jne jne. Ja hän epäröi. TOinen painostaa, eikä hän halua lähteä siihen mukaan.. joten ehkä hän todellakin miettiin mitä elämältää haluaa. ap
Jos itse on epävarma, toisen mielipiteen/ajatusten kuunteleminen voi tuntua painostavalta. Varsinkin jos on syyllinen olo.
joka on häneen ihastunut. Vaikea siinä edes riidellä, kun toinen menee vinkumaan naiselle, jonka mielestä mies on unelmien täyttymys.
Kuvittele ap itsesi tuon naisen tilalle.
Anna heidän selvittää välinsä itse.
PS. Sitäpaitsi viesti 13 kuulosti ihan ap:n kirjoittamalta.
Juoruaa suhteestaan ja avovaimostaan muille naisille, hakien..niin, MITÄ? Itse en sellaista miestä kunnioittaisi. Jos hän rakastaa sinua hänen tulisi vastata tunteistaan. Tuollainen paskanjauhaminen ihmisestä joka ilmeisesti rakastaa häntä ja luottaa yhteiseen tulevaisuuteen on iljettävää.