Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piikkikammoisille tulossa nenän kautta vedettävää kamaa

Vierailija
23.12.2021 |

Hyvä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio vetää yhtään mitään jonkun turhan nuhan takia. Korkeintaan kuumaa teetä 😂

Vierailija
2/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en melkein malta odottaa. Se tunne kun kunnon jytäkkä nuhasumute suihkuaa ja imeytyy nenäonteloon, aaaahhh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä halua mitään :D olen tullut siihen tulokseen, että he HALUAVAT koronavirusinfektion hinnalla millä hyvänsä. Mikään vastalääke tai ennalta ehkäisevä rokote ei kelpaa.

Vierailija
4/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvinnut koronaa sairastaessani nenääni varten edes nenäliinaa, niin lievä tauti se oli.

Miksi ihmeessä ottaisin rokotteita flunssaoireita vastaan? Etenkin, kun rokote ei edes "suojaa muita ihmisiä ympärilläni" (kun tähän aina vedotaan)?

Tauti on lievä tai ärhäkämpi flunssa lähes kaikille - jokainen joka pelkää ja/tai kuuluu riskiryhmään ottakoot nenäänsä tai olkavarteensa itselleen mitä haluaa mutta toivon ettei ketään jatkossa enää painosteta ja pakoteta tällaiseen vasten tahtoaan.

Vierailija
5/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä halua mitään :D olen tullut siihen tulokseen, että he HALUAVAT koronavirusinfektion hinnalla millä hyvänsä. Mikään vastalääke tai ennalta ehkäisevä rokote ei kelpaa.

Tajuatko, että iso osa ihmisistä ei koe koronaa minkäänlaiseksi uhaksi? Miksi tällaista varten pitäisi rokottaa itsensä? Rokote ei tuo immuniteettia eikä laumasuojaa, eikä estä tartuttamasta muita. Myös rokotettuna voi pahimmillaan joutua sairaalaan tai kuolla. Joten rokotelobbareiden argumentit ovat tässä vaiheessa rokotekokeilua aika vähissä.

Vierailija
6/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Tottahan tämä on.

Vierailija
7/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että iso osa ihmisistä ei koe koronaa minkäänlaiseksi uhaksi? Miksi tällaista varten pitäisi rokottaa itsensä? Rokote ei tuo immuniteettia eikä laumasuojaa, eikä estä tartuttamasta muita. Myös rokotettuna voi pahimmillaan joutua sairaalaan tai kuolla. Joten rokotelobbareiden argumentit ovat tässä vaiheessa rokotekokeilua aika vähissä.

Ok, selvä. Ihan sama otatko rokotteen vai ei, ei paljon kiinnosta suoraan sanottuna. Todennäköisesti jokainen meistä saa jossain vaiheessa koronan kuitenkin.

Vierailija
8/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse yhtään mitään eikä mitään nuhaa ole ollut vuosiin ja viimeksikin aika lievä.

Vetäkää te lampaat ne nenän kauttakin vedettävät kamat piikkien lisäksi 😂

Vierailija
9/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse yhtään mitään eikä mitään nuhaa ole ollut vuosiin ja viimeksikin aika lievä.

Joo ketään ei kiinnosta sinä ja sinun sairaskertomuksesi, sori vaan :D

Vierailija
10/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ollaankin jo vaiheessa, jossa vain muutaman Finrexin tähden ihmiset myyvät toisilleen varveja takakujilla.

Vierailija
11/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ketään ei kiinnosta sinä ja sinun sairaskertomuksesi, sori vaan :D

Vedä sinä lammas vaan kamat ja piikit ja ole hiljaa 😂

Vierailija
12/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene jakeluun, että me, jotka emme ota mitään koronarokotteita, emme myöskään ota mitään korvikkeita tai muutakaan, vaikka kuinka vänkäätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi