Naiset pitävät vain 7% miehistä keskivertoa komeampana (deittisivulla)
Kyseessä OKcupid, joka on yksi maailman suurimmista deittailusivuista.
Naisten mielestä 7% miehistä on keskivertoa komeampia:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
Miesten mielestä taas 40% deittisivuston naisista on keskivertoa kauniimpia:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
Kommentit (11)
Mutta haittaako naisia sitten se jos ei pidä komeana? Ei minua ainakaan, ja luulen ettei monia muitakaan aikuisia naisia. Pidän tosiaan hyvin harvoja erityisen komeana, mutta ei ulkonäöllä juurikaan ole merkitystä että ihastuisin tai kiinnostuisin suhteesta miehen kanssa. Ihan muut asiat on tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:23"]
Hienoa, että tällaista aitoa luotettavaa dataa tulee joskus, joka osoittaa sen tosiasian, että naiset ovat helkkarin nirsoja ja heille ei oikein kukaan kelpaa.
[/quote]
Näinhän se on eikä kyse ole siitä, millainen on oikeasti keskiverto vaan siitä, että naiset vaativat aivan liikaa.
Miehet nyt noin yleensäkkin ajattelivat asioista realistisemmin, ei siihen mitään tutkimuksia tarvita. Lisäksi deittisivustoilla on sinkkunaisia ja sinkkunaiset länsimaissa nyt ovat aika nirppanokkia.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:28"]Miehet nyt noin yleensäkkin ajattelivat asioista realistisemmin, ei siihen mitään tutkimuksia tarvita. Lisäksi deittisivustoilla on sinkkunaisia ja sinkkunaiset länsimaissa nyt ovat aika nirppanokkia.
[/quote]
Sen takia ne on sinkkunaisia.
Johtusko siitä, että komeat miehet viedään tai he pariutuvat muutenkin. Rumat runkkarit jäävät sitten koristamaan nettisivujen listoja?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:32"]Johtusko siitä, että komeat miehet viedään tai he pariutuvat muutenkin. Rumat runkkarit jäävät sitten koristamaan nettisivujen listoja?
[/quote]
Juu niinhän sen täytyy olla. Kaikki sinkkunaiset on priimaa ja sinkkumiehet taas rumia runkkareita. Keskimääräisestikkin.
Mä en yleensä edes kiinnostu poikkruksellisen komeista miehistä, etenkään sellaisista mallimaisista kaunispoika-tyypeistä. Tykkään enemmän jos on vähän rosoisuutta (ei nyt mikään hsmpuusi-look kuitenkaan :D), eli se erityisen komea ulkonäkö ei automaattisesti ole kinnostavampi! Minusta suurin osa miehistä on keskimääräisen hyvännäköisiä.
Tuo kertoo ehkä enemmän siitä, miten eri sukupuolet ymmärtävät saman kysymyksen. Pahoittelen sukupuolistereotypiaa, mutta olettaisin miesten ajattelevan arvioita konkreettisemmin ja spesifisemmin. Pohditaan, onko joku nainen kasi vai seiska. Nainen taas ajattelee, että kiinnostavan näköinen on ysi tai kymppi tai muut ovat sitten ykkösiä tai kakkosia. Naisia ei erityisesti kiinnosta annetun arvioinnin luotettavuus.
Olen mies, eikä minulle varmasti kelpaisi nainen, jota pitäisin keskinkertaisen näköisenä. Kyllä puolison täytyy olla aivan ihastuttava sekä persoonaltaan, älyltään että ulkonältään, jotta seurustelua kannattaa aloittaa.
Tai sitten tämä tarkoittaa, että miehet ovat huonoja valokuvaamaan ja näyttävän paremmalta luonnossa. Naiset taas osaavat valita hyvän kuvakulman ja rajata kuvaa edustavasti.
Erittäin komeana pitävät korkeintaan 1-5 % miehistä.. Mutta mitä sitten, eihän naisia voi syyttää siitä, että omaavat mielipiteitä, hyvän maun, toimivan näkökyvyn.. Tai no voihan lassukat tietysti aina kitistä tyytymättöminä..
Hienoa, että tällaista aitoa luotettavaa dataa tulee joskus, joka osoittaa sen tosiasian, että naiset ovat helkkarin nirsoja ja heille ei oikein kukaan kelpaa.
Naisten suusta sitä totuutta ei ikinä kuule.