Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilöltä asiaa

Vierailija
07.04.2015 |

Olen miettinyt jo pidempää jonkinlaisen sivuston perustamista kätilönä. 10-vuotta synnäri kätilönä on saanut nähdä jo vaikka mitä. Tavata ihania ihmisiä, kuulla aina uusia elämäntarinoita ja olla mukana synnytyksessä. Valitettavasti näitä tarinoita en voi jakaa, mutta mielelläni olisin avuksi odottajien keskuudessa.

Minkälaista tietoa toivoisitte, olisiko kyselypalstan tyylinen avuksi vai mikä?
Ostaisitteko olla avuksi, antaa vinkkejä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa. Pärjäämme ilman mielipiteitäsi ja neuvojasi. Ensikertalaiset saavat konkreettisempaa tietoa uudelleensynnyttäjiltä. Emme tarvitse sinua kuin auttamaan lapsi maailmaan.

Vierailija
2/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla kätilön näkökulmasta synnytyskertomuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastailet kysymyksiin, menee se äkkiä siihen että olihan minullla vaikein synnytys? Kärsinhän minä eniten? Olisiko minua pitänyt hoitaa toisin yms

...naiset tykkää olla marttyyreitä ja kilpailla sillä kuka on kärsinyt eniten.

Vierailija
4/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäri kotilo,  opettele yhdyssanat ensin.. Kova olis hinku päästä juoruilemaan työasioita, voi voi

Vierailija
5/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mahtavalta! Minusta ehkä joku blogin tyyllinen sivusto, jossa on myös kysymys/keskustelu-mahdollisuus olisi hyvä. Itse odotan ensimmäistä lasta, enkä välttämättä osaa edes kysyä tai ajatella sellaisia asioita, joita voisi olla hyvä tai tärkeä tietää. En osaa nyt tarkemmin kuvailla sitä, mitä olisin kiinnostunut lukemaan tai kysymään, mutta varmasti ihan sinun omassa työssäsi tekemistä havainnoista ja kaikesta sellaisesta olisi hauska lukea.

Vierailija
6/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:17"]

Turhaa. Pärjäämme ilman mielipiteitäsi ja neuvojasi. Ensikertalaiset saavat konkreettisempaa tietoa uudelleensynnyttäjiltä. Emme tarvitse sinua kuin auttamaan lapsi maailmaan.

[/quote]

No johan sinä avuton olet, jos et ilman kätilöä saa yhtä lasta maailmaan.

Vierailija
7/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirja tyyliin " Kun ei ollut rahaa, tehtiin lapsi", olikohan kirjoittaja Anna Luoto.

Vierailija
8/8 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä perhevalmennuksen synnytysosio on aika ylimalkainen. Ainakin meillä se keskittyi lähinnä lääkkeellisten kivunlievitysten esittelyyn. Mun mielestä olisi todella tärkeää, että synnyttäjille puhuttaisiin rentoutumisesta ja sen vaikutuksesta ja roolista synnytyksestä. Rentoutumista tarvitsee vaikka suunnittelisikin ottavansa kivunlievitystä, koska useimmat kuitenkin ovat tuntikausia kotona niiden kipujen kanssa.

Mä olen neuvonut muutamalle ensisynnyttäjälle yksinkertaisia rentoutumisharjoituksia, joista kuulemma on ollut apua synnytyksessä. Ilmeisesti tälle siis olisi tilausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä