Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla/nimikkeellä palkka on noin 4000€ kuussa ja siitä ylöspäin?

Vierailija
16.09.2006 |

Millä koulutuksella voi ansaita yli neljä tonnia kuukaudessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuolla " tekinisemmällä" puolella kuten just insseillä jne. palkka voi olla tuota luokka.

Mutta toisaalta ihan paperikoneen hoitajilla amispohjalta on palkka 4000 alkava, joten ei aina se koulutus.....

Vierailija
2/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi voihan sitä palkkautua henkilöstöhallinnon tehtäviin yksityiselle sektorille, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin valtiolla vasta päällikkötasoiset hommat voi juuri ja juuri olla tota luokkaa.

Vierailija
4/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt sille takoa päähän, että se saa aika sikapaljon enemmän liksaa, kun moni muu. On dipl. insinööri. Se kehtaa aina sanoa, ettei suostuisi edes persettään nostamaan mun palkalla... (noin 1700¿/kk]

Vierailija
5/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aloilla harva saa noin paljon palkkaa. Itse opettajana olen saanut alakoulussa 2000-2300 e ja nyt muussa opetustyössä 2700. Tuo 4000 e tuntuu ihan utopistiselta, vaikka on yliopistotasoinen koulutus! On se niin väärin, että naisille maksetaan surkeaa palkkaa! Ihan kuin opetus-, hoiva- tai palvelutyöt olisivat jotenkin vähemmän tärkeitä tai helppoja. Tosiasiassa ne ovat mielestäni vaativimpia ja tärkeimpiä töitä. Jos voisin, menisin lakkoon ja vaatisin kaikilla naisaloille samat palkat kuin miesaloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi