Olen mies ja pidän pienistä rinnoista
Ehkä parempi mielipide olisi, ettei rintojenkoolla ole väliä, mutta se ei ole totta. Siro nainen, jolla on pienet rinnat ja tummat hiukset, saa minut kuumaksi.. Maailman kauneimmat naiset ovat Natalie Wood, Charlotte Gainsbourg ja Natalie Portman.
Kommentit (86)
Jaa. Olen mies ja minulle naisen rintojen koolla ei -uskokaa tai älkää- ole yhtään mitään väliä! Muulla kropalla sen sijaan vähän on. Hiusten pituudellakaan ei ole kauheasti merkitystä, kunhan on naiselliset, ei mitään poikatukkaa eikä niskasta sellaista pörhöä. Lyhyt tukka saa silti olla. Tai pitkä. Ihansama. Ja siis suunnilleen ainoat kriteerit mitä osaan sanoa, on, että ylipainosta en tykkää, enkä liikkumattomasta anorektikosta. Urheilullisuus on jees, nätinmallinen pylly todella hyvä juttu (näitä on kaikenkokoisia, kunhan ei mikään metrin leveä). Muuten ratkaisee kauniit kasvot, iloinen luonne ja positiivisuus...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:34"] Minä 167/52 ja F70. Luomut. Sukuvika. En pistä pahakseni ;) [/quote] No jos tykkää reilusta rasvaprosentista ja lössöstä kropasta. Ihanteita on erilaisia. [/quote] Rasvaprosentti on pieni. Harrastan liikuntaa paljon ja olen kiinteä ja rasva% mitattu viimeksi kk sitten. Oletpas katkera :D
[/quote]
En ole ikinä kuullut naisesta, jolla olisi pieni rasvaprosentti ja F-kupin rinnat. Ei vaan ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista, että esim. 10-15% rasvat kaikki menisivät rintoihin. Kyllähän muu kroppa sitä rasvaa tarvitsee enemmän. Eikä pelkkä rintarauhanen kasva F-kupin suuruiseksi. Ehkä sitten olet maailman ensimmäinen?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:34"] Minä 167/52 ja F70. Luomut. Sukuvika. En pistä pahakseni ;) [/quote] No jos tykkää reilusta rasvaprosentista ja lössöstä kropasta. Ihanteita on erilaisia. [/quote] Mikäs pikkutissiä vituttaa? Mulla bmi 19,5 ja F70. Tosi timmi ja kiinteä oon ja selkeä x-vartalo olen myös eli myös pyllyä löytyy :)
[/quote]
BMI on painoindeksi, ei rasvaprosentti. Tsiisus.
Mun täytyy miehenä sanoa, että joskus on varsin masentavaa kuulla joidenkin miesten luonnehdintoja "upeasta naisesta". Kerran tuttavani kertoi tohkeissaan, että hänen työpaikalleen oli tullut kaunis harjoittelijatyttö. Tuttavani oli silminnähden "lätkässä" ja halusi tehdä tuttavuutta työkaverinsa kanssa. Kysyin, että "no minkälainen se sun ihastuksen kohde on?" Vastaus: "no, sellanen isotissinen blondi". Olin ilmeisen naiivisti ajatellut hänen kuvailevan naisen luonnetta tms. Mutta ei. Ei saatana. Kyllä minäkin toki omaan silmää naiskauneudelle, mutta en nyt ihan ensimmäisenä ajattele jotain tissejä. Ulkonäön suhteen kasvot ja pukeutumistyyli kiinnittävät ensimmäisenä huomiota. En minä nyt tissien kanssa halua suhteeseen ryhtyä. Jokainen nainen voi olla tavallaan kaunis ja eroottinen.
Ei niillä isoilla tisseillä paljon ole merkitystä, jos nainen muuten joku luonnehäiriöinen tai kusipää. Veikkaan, että suurin osa miehistä katsoo sitä kokonaispakettia ja nyt en tarkoita mitään yhdenillan panoreissuja jossa monesti miehillä ei ole minkäänlaista tasorajaa ja kaikki kelpaa.
Naisen luonne unohtuu monesti näissä keskusteluissa ja kuinka tärkeä se oikeasti on kun kumppania haetaan. Kuka haluaa seurustella vaikealuontoisen tai kusipään kanssa, saati asua samassa taloudessa tälläisen ihmisen kanssa, en minä ainakaan.
Ihanaa, onkin olemassa ei niin pinnallisia miehiä :) *toivo elämään palautuu*
pieniä tissejä ei voi puristella, epönaiselliset. niistä ei kiihotu yhtä paljon kuin isoista joissa on paljon katseltavaa ja kosketeltavaa :)
m21
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:40"]
Ihanaa, onkin olemassa ei niin pinnallisia miehiä :) *toivo elämään palautuu*
[/quote]Minusta olisi näissä keskusteluissa hyvä erotella kaikenmaailman random panot ja vakavat suhteet. Ihan kaveripiiriä tarkastelemalla jo huomaa, että ei siihen vakituiseen suhteeseen kummallekkaan kelpaa aivan ketä hyvänsä ja oikeasti kokonaisuus ratkaisee.
Tissien koko tuskin on ollut yhdelläkään tuntemallani miehellä joku ratkaiseva asia.
Tissit sitä ja tissit tätä, voi että tämä aihe niiiin kyllästyttää. On sitä ihmisillä vähän murehdittavaa täällä länsimaissa, kun jostain ruumiinosista jaksetaan jauhaa päivästä toiseen. Tissit ku tissit ja pääasia, että ovat terveet ja bonusta jos niillä voi ruokkia vauvansa. Kivoja tuntemuksia tietysti seksissä puolin ja toisin. Mä olin nuorena laiha ja rintojeni koko 65B, nyt kolmen lapsen äitinä ja 10 kg pulskempana 70G, raskaude, imetys ja painonnousu siis kasvatti mulle isot tissit. Miten vaikutti elämääni? Ei yhtään mitenkään. Joskus huomaan, että joku mies tuijottaa, tuijotan sitten takaisin miehen housun etumusta. Kertakaikkiaan yks maailman turhimmista kiistelynaiheista.
Omalla kohdalla mun ex-naisilla joilla ovat olleet pienemmät rinnat kiihottuivat sunnattomasti kun rintoja hyväili. Jos nännejä hieman kiusasi, muuttui meno villoksi. Tätä ei valitettavasti voi sanoa niiden ex-naisten ja nykyisen vaimon kohdalla joilla on isot tissit. He taas eivät nauti isojen rintojensa hyväilystä. Käytännössä tisseihin ei saisi kajota ollenkaan :-(
Kokemuksesta viisastuneena suosin siis pienemmistä rinnoista kuin isoista tissestä.
Upea nainen, vetää 100-0 Maisa Torpille silikoonineen.
http://hollywoodlife.com/2014/08/28/keira-knightley-topless-photo-shoot-interview/
Eihän pienillä tee mitään.mikä niissä innostaa.eihän niitten väliin voi edes..kun väliä ei oo.
Minä olen aina ihmetellyt minkälaiset miehet pitävät naisista, joilla ei oikein ole mitään muotoja. Poikamainen on kai paras sana. Pidän miehistä mutta hyvännäköinen nainenkin kiinnittää huomioni. Yleensä nainen on parhaillaan elämäniloisena ja eloisana, vartalossa rintaa, reittä ja persettä. Ei mikään tiivispakattu mitäänsanomaton ohut kuikelo.
Voiko olla, että lautamaisempiin naisiin mieltyvät miehet hakevat helpommin hallittavia, hillittyjä ja ennalta-arvattavampia naisia? Sopii taustalle muttei framille. Miellyttää keskiarvoisesti melkein kaikkia eikä herätä turhia mielipiteitä. Menee kaikkiin tilaisuuksiin mukavasti, ei haittaa ketään kun ei erityisemmin erotu. En minä tiedä, en oikein homoteoriaankaan usko mutta pidän luotettavampana miehiä, joilla on ronskimpi maku naisten suhteen. Ei tule suhteessa pervoylläreitä kun on jo vakiinnuttu "kulta mä lainaan sun nailoneita"..aaaarghhh ;)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:52"]Sun tulotaso, pituus, kalju ootko?
Se voi selittyä biologialla, oot huonompaa ainesta ja sun on "pakko" tykätä pienistä tisseistä, koska sulle ei riittäisi isotissistä kaunista naista.
[/quote]
Omien havaintojen mukaan hyvätuloisilla ja koulutetuilla, korkeimman statuksen miehillä on yleensä hoikka ja meöko pienirintainen nainen. Uhkeat isotissiset emännät ovat amisten makuun.
[/quote]
Tämä on totta ja ihan tutkittukin juttu. :)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:52"]Sun tulotaso, pituus, kalju ootko?
Se voi selittyä biologialla, oot huonompaa ainesta ja sun on "pakko" tykätä pienistä tisseistä, koska sulle ei riittäisi isotissistä kaunista naista.
[/quote]
Omien havaintojen mukaan hyvätuloisilla ja koulutetuilla, korkeimman statuksen miehillä on yleensä hoikka ja meöko pienirintainen nainen. Uhkeat isotissiset emännät ovat amisten makuun.
[/quote]
Tämä on totta ja ihan tutkittukin juttu. :)
[/quote]
Niiden uhkeiden isotissisten kanssa kyllä pettävät pikkutissivaimojaan..
Eikö mulla olis mitään mahiksia? :( T. Siro e-kuppi
No, kyllä se menee toisinkin päin. En enää kiinnostu toimistotyössä olevista miehistä, hyvin vähän sex appealia vaikka kuinka vastuullisessa työssä. Osoittautuvat loppupeleissä humalassa itkeskelijöiksi, nillittävät. Raskaamman työn tekijät, jotka ovat järeällä älyllä ja kalulla varustettuja ovat huomattavasti rakkaampia, kestävät kulutusta. Eivät herkästi niuhota. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:34"] Minä 167/52 ja F70. Luomut. Sukuvika. En pistä pahakseni ;) [/quote] No jos tykkää reilusta rasvaprosentista ja lössöstä kropasta. Ihanteita on erilaisia. [/quote] Mikäs pikkutissiä vituttaa? Mulla bmi 19,5 ja F70. Tosi timmi ja kiinteä oon ja selkeä x-vartalo olen myös eli myös pyllyä löytyy :)
[/quote]
BMI on painoindeksi, ei rasvaprosentti. Tsiisus.
[/quote]
Rasvaprosenttini on myös pieni. Tsiisus.
Rasvaprosentista en tiedä. Hoikka ja kiinteä olen ja isot rinnat. Herätän naisissa vihaa ja kateutta ja miehissä ihailua.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:34"] Minä 167/52 ja F70. Luomut. Sukuvika. En pistä pahakseni ;) [/quote] Minä 169/70, tissit 75A. Ei sukuvika enkä laita pahakseni. Ainakin minua katsotaan silmiin eikä tisseihin. Tuota on nimittäin moni isorintainen kaverini kironnut. [/quote] Tuo "tissitön läski" on kyllä onnettomin kropan muoto naiselle. Otan osaa.
[/quote]
Ihan turhaa. Tykkään omasta kropastani ja miehiäkin on ihan riesaksi asti pyörinyt ympärillä.
Btww, kyllä minulla ihan tissit on. Ainakin lääkärin mielestä, joka lähetti minut mammografiaan. Ne ovat vain pienemmät kuin joillakuilla muilla.