Miksi joidenkin pitää myöhästyä jopa aatonaattona? Mielestäni piittaamatonta ja osoittaa huonoa elämänhallintaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pic, or didn't happen.
Eihän myöhästymisestä voi edes ottaa kuvaa.
Ehkä savukalakaupassa oli ruuhkaa.
Myöhästelijät ei koskaan ymmärrä, että varastavat toisten aikaa, itsekkäitä kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Myöhästyä mistä?
Piti tulla meille tiettyyn aikaan ja lapset odottavat.
Hänen tulostaan on sovittu jo eilen, kellonaikaa myöten.
myöhästely on yksi klassisimpia passivis-aggressiivisuuden muotoja
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Juuri joulunaika voisi lämmittää sydäntä, auttaa toisten virheidenkin hyväksymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri joulunaika voisi lämmittää sydäntä, auttaa toisten virheidenkin hyväksymisessä.
Siis kun henkilö on myöhästellyt koko vuoden, niin jouluna pitäisi taputtaa siitä päähän?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä myöhästyminen oli?
Ei ole tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä myöhästyminen oli?
Ei ole tiedossa.
Isän piti hakea lapset jouluksi ja ei olekaan tulossa? Älä kerro lapsille etukäteen, jos on krooninen myöhästelijä tai ohareiden tekijä.
Mielestäni osoittaa empatikyvyttömyyttä kun et ymmärrä.
Itse olen se joka on aina kroonisesti myöhässä joka paikasta. En myöskään välitä siitä jos muut ovat myöhässä. Mielestäni tässä yhteiskunnassa tähän asiaan suhtaudutaan liian vakavasti jos vertaa vaikka muuhun maailmaan. (Ja lisäksi keksitään kaikennäköisiä ihme selityksiä sille jos toinen on myöhässä, että se on vaikkapa passiivis-aggressiivinen tms. muuta sontaa joka ei välttämättä pidä yhtään paikkansa. Sillä että minä olen myöhässä ei ole mitään tekemistä sen vastapuolen kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on se muoto kun on niitä ihmisiä jotka on 15-30min ENNEN sovittua aikaa paikalla varmistaakseen että ovat ajoissa. Ei se sekään täydellistä ihmistä tee.
En minä ainakaan ole mikään passiivisaggressiivinen tms vaan ylioptimistinen häärääjä, joka yrittää tehdä lähdön aikaan vielä vaikka mitä kun tässähän ehtii vielä ja sitten onkin taas myöhässä... Tai laskee, että matkaan menee muutama minsa mutta siihen meneekin kymmenen tai viisitoista, kun pitää pukea, etsiä sitä tätä, vastata lasten wa-viestiin, käyttää koira vielä pikapissalla ja sitten pääsee lähtemään....en todella ajattele yhtään sitä toista osapuolta tai kosta mitään tms. vaan epäonnistun aina ajoituksessa.
Pic, or didn't happen.