Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisesta aloituksesta tuli mieleen hirvittääkö teitä muita miten addiktoiva kännykkä on?Enkä puhu pelkistä lapsista!! Minä kun jätän puhelimen öisin olohuoneeseen etten katseli sitä niin kohta jo hiivin hakemaan

Katon vielä ton nopeaan..
23.12.2021 |

Ja tuijotan Facebookia silmät kipeinä 6 tuntia. Jos me me aikuiset emme pysty, miten muka nuoret ja ja lapset pystyy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sammuta se yöksi!

Vierailija
2/5 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se makkariin nii ei tartte lähteä yöllä sitä hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo minun kännykkäni kovin addiktoiva ole. Siinä on vain perustoiminnot, sillä ei pysty ottamaan edes valokuvia.

Vierailija
4/5 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo minun kännykkäni kovin addiktoiva ole. Siinä on vain perustoiminnot, sillä ei pysty ottamaan edes valokuvia.

Jollakin vehkeellä sinä tänne kirjoitat. Sama se on tietokoneessakin.

Vierailija
5/5 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ymmärtänyt koskaan miksi tai mikä siinä kännykässä on niin addiktoivaa. Mua ei koskaan kiinnostanut ja pitkään käytin vanhan ajan puhelinta niin sukulaiset osti mulle väkisin lahjaksi sellaisen vaikka olin sanonut että en halua sellaista ja en tule sellaista ostamaan koskaan eli ihan sen takia hommasivat mulle sellasen että uhmasivat minua. No en sitten ottanut siihen nettiä eli käytän sitä kuin tavallista puhelinta niin siitäkin alkoi hirveä marmatus. Pitäisi kuulemma käyttää whatsappia että voisin keskustella heidän kanssa (oikea syy että voisivat kytätä mua). Mikähän siinä on kun nuo pienet läpyskät pikku näytöillä lumoaa ihmiset niitä tuijottamaan. Miten oikea pc on jäänyt enemmänkin meidän miesten jutuksi? Pc:n viehättävyyden kyllä ymmärtää kun se on niin mukava istua pelituolissa ja näpytellä keraamisella valaistulla näppäimistöllä ja klikkailla hiirellä isolla näytöllä.

M30