luulen että mieheni paras ystävä on ihastunut minuin
Luulen että mieheni paras ystävä on ihastunut minuun. Kyseessä on siis naisia kohtaan ujo mies. Aina kun olemme istumassa iltaa hän puhuu minulle hirveästi ja halailee , ja se tuijotus on jotain aivan.. kun istumme pöydässä hän tuijottaa minua minta kertaa, pitkiä aikoja. Kun katson takaisin hän naurahtaa ja käähtää katseen pois jollain tavalla ehkä nolon näköisenä.Baarissa kulkee ennemmin minun kuin miespuolisten ystäviensä kanssa. Pyytää aina joka kerta baarissakin tanssimaan, jos ei lähde niin kädestä pitäen vie.
Hän oli tässä kuukausi sitten ulkomailla töissä, niin hän sieltä laittoi minulle viestiä eikä miehelleni soittanut tai viestitellyt kertaakaan.
Olen vain miettinyt olisiko hän ihastunut minuu ,juuri sen takia, kun on yleensä naisia kohtaan tosi ujo, mutta minua kohtaan taas ei millään tavalla. Veljensäkään vaimolle tuskin uskaltaa edes puhua.
Hän on kuitenkin miespuolisia kavereitaan kohtaan tosi avoin ja puhelias ja avautuukin heille asioista. No, tässä pari viikkoa sitten istuimme iltaa ja loppu illasta eräs toinen kaveri sanoi pöydässä miehelleni, että pidä kiinni vaimostas ja että olisin ( vaikka akin) toinen vaimo. ja jotain muutakin vastaavaa... Samana iltana tulimme baarista kotiin ja ' aki' tuli meille yöksi . Me pelleiltiin porukalla ja kaaduttiin lumi hankeen niin ' aki' tuli minun päälle halaamaan ja pussaamaan..
Onkohan hän ihastunut?
Kommentit (7)
Älä nyt ainakaan anna sen luulla että sillä on suhun mitään mahdollisuuksia, eli älä vastaa noihin halauksiin yms.
Rohkaise miestä lähestymään toisia naisia. Huomauta vaikka baarissa tms että kato, eikös ole kaunis nainen tuolla, vaikuttaa rennoltakin, käy juttelemassa..!
Oon vastannu halauksiin sillä oon aatellu ne ihan kaveri haleiks. En viitsis mennä suoraankaan sanomaan jos tosiaankin pitää vain kaverina. Baarissa oon sanonu et kato tota yms. ja kysyny et "no näkykö ketään hyvönnäköstä" tai jotain vastaavaa, niin vastaus on aina et " joo, vain yks"
No ei kannata, ehkä se haluu kerran yrittää sua ja ilmottaaki kaverillee, et sä annoit sille.. Haluu kaverinsa takas
Juu on.