Missä iässä mies on kaikkein halutuin parisuhdemarkkinoilla?
Onko se pari- vai kolmekymppisenä, vai kenties vanhempana?
Kommentit (50)
Miehen kysyntä nousee jatkuvasti iän kasvaessa, jos siis puhutaan koko skaalasta naisia, ei vain synnytysikäisistä. Etenkin 50+ on täysin miehen markkinat, jos oman ikäinen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on sikäli hyödytön, että miehille on yhdentekevää vanhempien naisten kiinnostus.
Jos jossain +40v tai +50v ikäisenä saa enemmän kiinnostusta omanikäisiltään naisilta niin ei sillä tee enää mitään.
Kummasti vaan miehet pysyy naimisissa yli 40-vuotiaiden naistenkin kanssa.
Yhteiskunnallinen asema on näille hiehoille kiinnostava tekijä, ei sillä iällä eikä ulkonäöllä ole väliä näille, heille on väliä ainoastaan miehen lompakolla ja lisäksi jos mies on vielä vähän yksinkertainen niin se on näille kantturoille aina plussaa.
Oon 35v on vakityö, hyvät tulot, asuntolaina maksettu. Nyt on elämä mallillaan 👍
Itselläni alkoi ainakin tässä nelikymppisenä käymään flaksi. Sitä ennen ei niin mitään kiinnostusta naisväen suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni alkoi ainakin tässä nelikymppisenä käymään flaksi. Sitä ennen ei niin mitään kiinnostusta naisväen suunnalta.
+40v naisten kanssa?
75 vuotiaana. Nuorekas vanhus on kuumaa kamaa vanhainkodissa. Naisia on siinä ikäluokassa elossa kaksinkertainen määrä. Miehille riittää vientiä.
Eihän se iästä ole kiinni vaan rahasta!
Ei ole vielä tullut se ikä omalla kohdallani vastaan.
Teininä ei mitään, parikymppisenä melko vähän, kolmenkympin jälkeen täysin yksin ja nyt neljän kympin rajapyykin ohitettuani epäilen, että ei sitä aikaa tulekaan. Taidan olla mies poissa ajasta. Se mitä olen nyt olisi ehkä toiminut parikymppisenä, mutta nykyinen minäni ei taas riitä aikuiseen makuun.
No, odotellaan. Ehkä tuolla ulkona talsiessani vielä joskus elämäni nainen koputtaa olkapäälle ja kysyy mukaansa suureen seikkailuun.
Varmaan siinä 40-50-vuotiaana, kun katsos siinä vaiheessa miehellä on rahaa ja koulutus, joka naisille tuntuu olevan tärkeintä miehessä. Köyhä amis kun ei kelpaa! M25
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html
Mua kiinnosaisi nähdä miten tämä menisi Suomessa, kun täällä nämä sosiaaliset rakenteet ovat hieman erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siinä 40-50-vuotiaana, kun katsos siinä vaiheessa miehellä on rahaa ja koulutus, joka naisille tuntuu olevan tärkeintä miehessä. Köyhä amis kun ei kelpaa! M25
Ei se köyhä amis kelpaa vanhanakaan.
50v mies saa määrällisesti eniten. Laatu on vain surkeaa. 30v+ yh äippiä suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias mies saa eniten huomiota naisilta. Tämä on täysin loogista, koska naiset joutuvat vanhetessaan tekemään yhä enemmän aloitteita itsekin, kun heidän saamansa huomio laskee dramaattisesti. Naiset itse taas saavat luonnollisesti hyvin paljon huomiota nuorina.
Mä saan riittävästi huomiota nyt viisikymppisenäkin.
Olen iloinen puolestasi. Se ei kuitenkaan muuta miksikään sitä faktaa, että miehet saavat 50-vuotiaina elämänsä eniten huomiota.
En muutenkaan ymmärrä alkuunkaan sitä miksi tällä palstalla olevien on tyypillisesti niin vaikea ymmärtää tilastoja. Aina tarjotaan omaa yksittäistä kokemusta jonkinlaisena pätevänä todistusaineistona siitä, että jokin tilasto tai tutkimustieto ei voi pitää paikkansa. Minkäänlainen järkevä keskustelu näistä lähtökohdista on hyvin vaikeaa.
Koska
1. Kyseessä on yleensä mielipiteeseen pohjaava kysymys, kuten tämäkin aloitus
2. Palstalla esitetyt ”tutkimustulokset” eivät yleensä ole kovin tieteellisiä (esim jonkin deittisivuston oma tilasto ei käy yleistettävästä tutkimustuloksesta) tai ne eivät osu juuri meidän sosio-kulttuuriseen ympäristöömme (pohjoisessa Euroopassa ollaan pariutumiskäytännöissä hyvin poikkeuksellisia monessa suhteessa)
3. Tällaista tiedettä tehdään yksittäisten mielipiteiden pohjalta. Ne mieltymyksiä käsittelevät tulokset pohjaavat yksilöiden perusteella koostettuun dataan, oli kyseessä sitten tilastoon tai mielipiteeseen perustuva aineisto.
Samassa iässä kuin naisetkin.
Vain eronneet naiset ottavat vanhoja ukkeleita, jos saavat edes heitä kun ovat yksinhuoltajina kurjaa vetää perässä.
Naiset arvostaa rahaa ja valtaa, ikä sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se köyhä amis kelpaa vanhanakaan.
Niinpä, ei se rupsahtaminen miestäkään kuumemmaksi tee.
Olen iloinen puolestasi. Se ei kuitenkaan muuta miksikään sitä faktaa, että miehet saavat 50-vuotiaina elämänsä eniten huomiota.
En muutenkaan ymmärrä alkuunkaan sitä miksi tällä palstalla olevien on tyypillisesti niin vaikea ymmärtää tilastoja. Aina tarjotaan omaa yksittäistä kokemusta jonkinlaisena pätevänä todistusaineistona siitä, että jokin tilasto tai tutkimustieto ei voi pitää paikkansa. Minkäänlainen järkevä keskustelu näistä lähtökohdista on hyvin vaikeaa.