Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä mies on kaikkein halutuin parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
23.12.2021 |

Onko se pari- vai kolmekymppisenä, vai kenties vanhempana?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinsäilynyt 55+ on kaikkein kuuminta hottia

Vierailija
2/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet 20, 30-vuotiailla riittää vientiä.

Kun olet 30, 20-vuotiaat tai 40-vuotiaat on halutuin ikä

40-vuotiaana huomaat 30 tai 50-vuotiaiden olevan suosiossa.

Ei koskaan siinä iässä missä itse olet

Vierailija
4/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen kysymys tässä yhteydessä olisi, että minkäikäisten naisten suhteen ja mikä on miehen taso?

Kysyn näitä siksi, että nuorena esim 16-25v miehen täytyy olla huomattavan tasokas kelvatakseen omanikäisille ja nuoremmille hyperpinnallisille naisille, koska heille tyypillisesti kelpaa vain täydelliset kasvot omaavat pitkät statuspojat ja muut j ä n n ä pojat.

Jossain siinä +30v tai +35v paikkeilla tavismiehet alkavat saada kiinnostusta enemmän omanikäisiltään naisilta.

Vierailija
5/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka on haluttu jo teininä ikäistensä tyttöjen keskuudessa, on haluttu vanhempanakin. Se, joka on nuorena näkymätön, on sitä myös vanhempana.

Suomalaiset tilastot (Kontula et al) kertovat, että jos ensimmäinen yhdyntä on kokematta kolmekymppisenä, se suurella todennäköisyydellä myös jää kokematta. Ehkä se vasta kysymykseesi. Jos olisin mies, en jäisi odottamaan, että vanhenemisen myötä yhtäkkiä muutun kiinnostavaksi.

Vierailija
6/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani eniten oli naisten parissa vientiä noin kolmekymppisenä. Naisilla vissiin biologinen kellotikitti, kun olivat jopa itse aloitteellisia.

Vierailija
7/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25–35 on miesten kulta-aikaa. Opinnot suoritettu ja ulkonäkö aikuisen mutta nuoren ihmisen.

Vierailija
8/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25. Toi on sellanen rajapyykki jonka jälkeen miehet rupsahtaa

Vierailija
9/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääreillä ja sitä varakkaammilla 90+ on toivottava ikä.

10/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaisin siinä 25-35-vuotiaana, sillä sen ikäisiä nuoret naiset hakee perheen perustamiseen. Eli silloin olisi se kovin buumi. Toki eri ikäiset naiset hakee yleensä oman ikäisiään miehiä. Saattaa vaan olla, että neli-viisikymppiset eronneet naiset ovat vaan mieluummin yksin epäonnistuneen suhteen jälkeen.

Vierailija
11/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on sikäli hyödytön, että miehille on yhdentekevää vanhempien naisten kiinnostus.

Jos jossain +40v tai +50v ikäisenä saa enemmän kiinnostusta omanikäisiltään naisilta niin ei sillä tee enää mitään.

Vierailija
12/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-36. Eli kun naisilla iskee perheenperustamisbuumi päälle.

40+ jos pakka on kunnossa, tosin se on eri aiska kuinka paljon 40+ naiset kiinnostavat, aika moni tasokas mies haluaa pitäytyä viikonloppusuhteissa/fwb-järjestelyissä.

Naisilla 18-24v.

Vierailija
13/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Ainakin mun kohdalla. Alle 45v. on liian nuori. 60+ on liian vanha.

N51

Vierailija
14/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoitti hyvin että yksi ketju oli "olkapääketju" kun keskusteltiin synnyttäjän iästä. mitään faktoja ei saanut esittää vaan silmät kirkkaana oltiin sitä mieltä että 60 vuotias on vielä topakka ensisynnyttäjä. onkohan tämä ketju samanlainen?

Vierailija
15/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39263 kirjoitti:

Mä veikkaisin siinä 25-35-vuotiaana, sillä sen ikäisiä nuoret naiset hakee perheen perustamiseen. Eli silloin olisi se kovin buumi. Toki eri ikäiset naiset hakee yleensä oman ikäisiään miehiä. Saattaa vaan olla, että neli-viisikymppiset eronneet naiset ovat vaan mieluummin yksin epäonnistuneen suhteen jälkeen.

Ei jumaliste.. 😁

N51

Vierailija
16/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html

Vierailija
17/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun kohdalla. Nuorempi parempi.

Vierailija
18/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi mies on, sitä vähemmän miehiä suhteessa naisiin ikäluokassa on. 80+ reippaista miehistä on etenkin pulaa, kun pariutumismarkkinat on tukossa leskinaisista.

Vierailija
19/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html

Ei näitä täydy tosiaan arvuutella, kun asiasta löytyy jo selvää tutkimustietoa.

50-vuotias mies saa eniten huomiota naisilta. Tämä on täysin loogista, koska naiset joutuvat vanhetessaan tekemään yhä enemmän aloitteita itsekin, kun heidän saamansa huomio laskee dramaattisesti. Naiset itse taas saavat luonnollisesti hyvin paljon huomiota nuorina.

Vierailija
20/50 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotias mies saa eniten huomiota naisilta. Tämä on täysin loogista, koska naiset joutuvat vanhetessaan tekemään yhä enemmän aloitteita itsekin, kun heidän saamansa huomio laskee dramaattisesti. Naiset itse taas saavat luonnollisesti hyvin paljon huomiota nuorina.

Mä saan riittävästi huomiota nyt viisikymppisenäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä