Tatuoinnin poisto
Hei! Olen jo pitkään halunnut poistattaa yhden tatuoinneistani laaseroinnilla ja mietinkin, onko täällä ihmisiä kellä on kokemusta Eiran sairaalan tatuoinninpoistosta? En kaipaa kommenttikenttään ihmisiä kertomaan kuinka sitä tatuointia olisi silloin joskus pitänyt harkita kauemmin, tiedostan sen itse ja jokainen tekee tyhmiä valintoja välillä elämässään. Onko Eiran sivut todenmukaiset, lähteekö tatuointi OIKEASTI pois kokonaan/niin, ettei se enää häiritse?☺️
Kommentit (3)
Kysyn vielä, että aiheuttaako laserointi ihon muutoksia, arpeutumista, kuroutumista, paksunemista tai tunnon muutosta? Jos tällaisia ilmenee aiheuttaako muita riskejä joksikin sairaudeksi edelleen, esim. arven häiriökasvuksi?
Oi! Olen kuullut vain huonoa juuri tuosta Plastic Surgery Centeristä, olet varmaan ensimmäinen jolle hoidot ovat siellä tepsineet! Kiva kuulla että joku on saanut hyviä tuloksia sieltä, kuitenkin siellä hoidot halvempia kuin muissa paikoissa...
Ei ole Eiran sairaalasta kokemusta, mutta olen kuullut siitä paljon hyvää.
Itse poistatin pienen mustan tatuoinnin Plastic Surgery Centerissä. Täydellinen poistuminen vaati kaksi laserointikertaa, yksi kerta maksoi 180e. Huomaa, että pigmentin hajoaminen jatkuu jopa puoli vuotta laserin jälkeen joten kertojen välissä kannattaa olla reilusti aikaa (itselläni taisi olla melkein vuosi). Hyvin hidasta hommaa siis.
Toisesta tatuoinnista oli tarkoitus vaalentaa yhtä väriä jotta sen päälle voisi lisätä korjauksia, tätä kävin kokeilemassa Cityklinikalla kun heillä oli tarjouksena 140e/kerta. Ainoaksi kerraksi siinä paikassa jäikin sillä laser ei vaikuttanut kerrassaan mitenkään. Kuva ei vaalentunut lainkaan. Käytettävällä laserilla siis selvästi on paljon väliä, joten kannattaa Todellakin googlata kokemuksia.