Voisitko tapailla/seurustella 35-vuotiaan miehen kanssa, jolla asuu vuokralla, eikä sijoituksia tai muitakaan vastaavia ole?
Itselläni alkoi varoituskellot kilkattamaan. Miten edetä?
Kommentit (39)
Mutta haluaako joku ap:n kaltaisen lompakkoloisen kanssa seurustella?
Voisin, jos muuten natsaisi. Jos tyypillä ei ole mitään aikomusta ikinä hankkia omaa asuntoa tai mitään omaisuutta, niin sitten meidän suunnitelmat olisivat liian erilaiset tulevaisuuden suhteen. Mutta jos on, niin voidaan aloittaa asuntolainan maksaminen ja omaisuuden haaliminen yhdessä sitten kun aika on sopiva.
Mun pojan tyttöystävä 18 vuotiaana muutti pois kotoaan ja oli melkoisessa osamaksusuossa. Maksoi klarnalle 9 euron laskuja tyytyväisenä.
Poika pyysi minua selvittämään hänelle. Otti kaikki laskut, tuli meille ja selitin 9 e laskusta pelkästään postitus on 5 euroa. Lyhennys 1,5 e, kulut 7,5 e Ihan pihalla.
Otti opintolainaa, maksoi kaikki pois ja alkoi säästämään aspiin. Fiksu likka, mutta ei ikinä ajatellut osamaksuissa loppuun. Nyt osaa.
Mihin palkka menee ? Ystäväni on ghanalaisen miehen kanssa naimisissa. Palkasta puolet menee Ghanaan. Heillä on avioehto ja asunto on ystäväni nimissä.
Voisin.
Vuosi sitten minulla oli juttua 37-vuotiaan miehen kanssa, joka asui vuokralla. Hän oli aivan huuli pyöreänä kun kerroin ostavani sijoitusasunnon. Vielä yllättyneempi oli kun tuli juttua osakkeista ja sanoin että minulla on niitäkin. Hän katseli minua ja ihmetteli miten on mahdollista. Ei ymmärtänyt mitä osinko tarkoittaa vaikka kuinka koitin selittää.
Juttu kuivui kasaan muista syistä mutta täytyy sanoa että vähän kurja fiilis tuli kun hänelle tuntui olevan täyttä utopiaa että kaltaisellani taviksella voi olla sijoituksia. Mutta hyvin voisin silti seurustella hänen kaltaisensa kanssa, oli muuten tosi kiva typpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Onko kuitenkin työ? Onko hyvä koulutus? Millainen sosiaalisesti?
Koulutuksella ei ole pskan merkitystä, jos hlö ei ole mukava. Sosiaalisesti lahjakas voi olla kieroin kaikista.
Et vastannut kysymykseen työttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Eiköhän suurin osa ihmisitä ole tuossa tilanteessa. Vai missä kuplassa ap elää?
Joo, mutta noi ovat sitten ne 80% miehistä jotka ovat pelkkää ilmaa naisille.
Varakas ja komea on nykyisin se minimi 30v virolaiselle yksinhuoltajallekin.
Yritätkö sanoa että tuon virolaisen pitäisi tyytyä johonki ei-haluttavaan mieheen?
Mitä ihmeen järkeä siinä olisi?
Kyllä joutuisi jos markkinat eivät olisi niin vinoutuneita naisten hyväksi.
Voitte naiset kokeilla asua thaimaassa jonkun aikaa. Takaan sen ettei edes se lihava mursun näköinen jenkkimies koski teihin tikullakaan. Saisitte sitten kokea miltä tuntuu olla suomalaisen miehen roolissa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Vuosi sitten minulla oli juttua 37-vuotiaan miehen kanssa, joka asui vuokralla. Hän oli aivan huuli pyöreänä kun kerroin ostavani sijoitusasunnon. Vielä yllättyneempi oli kun tuli juttua osakkeista ja sanoin että minulla on niitäkin. Hän katseli minua ja ihmetteli miten on mahdollista. Ei ymmärtänyt mitä osinko tarkoittaa vaikka kuinka koitin selittää.
Juttu kuivui kasaan muista syistä mutta täytyy sanoa että vähän kurja fiilis tuli kun hänelle tuntui olevan täyttä utopiaa että kaltaisellani taviksella voi olla sijoituksia. Mutta hyvin voisin silti seurustella hänen kaltaisensa kanssa, oli muuten tosi kiva typpi.
Aina ne suhteet kuivuvat kasaan muista kuin niistä pinnallisista syistä. Komean miehen kanssa taas jutut aina toimivat siitä huolimatta että se on täys kusipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Eiköhän suurin osa ihmisitä ole tuossa tilanteessa. Vai missä kuplassa ap elää?
Joo, mutta noi ovat sitten ne 80% miehistä jotka ovat pelkkää ilmaa naisille.
Varakas ja komea on nykyisin se minimi 30v virolaiselle yksinhuoltajallekin.
Yritätkö sanoa että tuon virolaisen pitäisi tyytyä johonki ei-haluttavaan mieheen?
Mitä ihmeen järkeä siinä olisi?
Kyllä joutuisi jos markkinat eivät olisi niin vinoutuneita naisten hyväksi.
Voitte naiset kokeilla asua thaimaassa jonkun aikaa. Takaan sen ettei edes se lihava mursun näköinen jenkkimies koski teihin tikullakaan. Saisitte sitten kokea miltä tuntuu olla suomalaisen miehen roolissa suomessa.
Ymmärrät kai, että tunne olisi molemminpuolinen? Miksi yksikään suomalainen nainen haluaisi lihavan mursun näköisen Thaimaahan naista hakemaan matkustaneen amerikkalaisen miehen koskevan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Juttu kuivui kasaan muista syistä mutta täytyy sanoa että vähän kurja fiilis tuli kun hänelle tuntui olevan täyttä utopiaa että kaltaisellani taviksella voi olla sijoituksia. Mutta hyvin voisin silti seurustella hänen kaltaisensa kanssa, oli muuten tosi kiva typpi.Aina ne suhteet kuivuvat kasaan muista kuin niistä pinnallisista syistä. Komean miehen kanssa taas jutut aina toimivat siitä huolimatta että se on täys kusipää
Muu syy oli tässä tapauksessa toinen nainen.
Vai ei ole edes sijoituksia, kauhean epäilyttväää :D Kuulostaa siltä että sinä olet se epäilyttävämpi, sorry. Aihetta sivuten:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/bisnesantropologi-onko-sataan-omistus…-?fbclid=IwAR12DvH4FryDkuwUe1hn8vpOWZB0I5a-ITesPYgFPn9Mgi8IFGZ6HJyH9Ag#36eaba1e
"Onko sataan omistusasuntoon tähtäävällä kaikki kunnossa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Juttu kuivui kasaan muista syistä mutta täytyy sanoa että vähän kurja fiilis tuli kun hänelle tuntui olevan täyttä utopiaa että kaltaisellani taviksella voi olla sijoituksia. Mutta hyvin voisin silti seurustella hänen kaltaisensa kanssa, oli muuten tosi kiva typpi.Aina ne suhteet kuivuvat kasaan muista kuin niistä pinnallisista syistä. Komean miehen kanssa taas jutut aina toimivat siitä huolimatta että se on täys kusipää
Olet aika lapsellinen. Olen eronnut myös komeista miehistä, kun suhde ei ole toiminut (tai suhdetta ei ole edes ehtinyt kehittyä, kun jo tutustumisvaiheessa on käynyt ilmi jotain negatiivista).
Hyvin voisin. Ei ole mullakaan ja asun vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika lapsellinen. Olen eronnut myös komeista miehistä, kun suhde ei ole toiminut (tai suhdetta ei ole edes ehtinyt kehittyä, kun jo tutustumisvaiheessa on käynyt ilmi jotain negatiivista).
Minäkin erosin komeasta miehestä. Oli liian mustasukkainen ja väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin.
Mä olen elämässäni seurustellut pelkästään (mielestäni) komeiden miesten kanssa. Tällä hetkellä olen sinkku, joten tästä voidaan päätellä, että kaikki nämä suhteet kuivuivat kasaan jostain syystä. Sellaisia ne ihmissuhteet on, aika harva onnistuu sen ensimmäisen kanssa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vai ei ole edes sijoituksia, kauhean epäilyttväää :D Kuulostaa siltä että sinä olet se epäilyttävämpi, sorry. Aihetta sivuten:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/bisnesantropologi-onko-sataan-omistus…-?fbclid=IwAR12DvH4FryDkuwUe1hn8vpOWZB0I5a-ITesPYgFPn9Mgi8IFGZ6HJyH9Ag#36eaba1e
"Onko sataan omistusasuntoon tähtäävällä kaikki kunnossa?"
No siis jonkinlainen kultainen keskitie löytynee näiden "en uhraa energiaa maalliseen mammonaan, vaan elän yhteiskunnan tuilla ja hyvillä viboilla" ja "haluan omistaa ihan kaiken" asenteiden välillä.
Ei tulisi mieleenikään kysellä asumisesta, puhumattakaan jostain sijoituksista. Ihan huvittavaa. Tosin jos 35 vee asuis vielä vanhempiensa luona, niin nostelisin kulmakarvojani. Tuommoiseenkin voi kyllä löytyä ihan perusteltu syy. Lähinnä kiinnostelee se mies; että millainan.
Ei haittaa miehen vuokra-asuminen.
Yhteen en kyllä hänen kanssaan haluaisi muuttaa, koska on kokemusta siitä miten epäoikeudenmukaisesti asumiskulut jakautuvat tilanteessa missä toinen laittaa satoja tuhansia pääomaa kiinni asuntoon ja toinen ei juuri mitään.
En kyllä perehtynyt puolison varallisuuteen silloin kun tavattiin. Hän asui vuokralla eikä ollut puhetta sijoituksista. Pyysin meille asumaan. En muista olisiko väkisin halunnut maksaa puolet vastikkeesta?
No, sitten kun sovittiin hyvin yhteen ja muutettiin isompaan niin möin sen asuntoni ja maksoin puolet, hän raapaisi taskusta toisen puolen.
Sitten kun muutettiin vielä isompaan, puoliso raapaisi taskusta mutta minä jouduin menemään lakki kourassa pankkiin.
Yhteisistä raha-asioista ei ole koskaan ollut kinaa, kumpikin laittaa x prosenttia tuloistaan yhteiselle tilillemme josta menee vastikkeet ja laskut ja ruokaostokset ja lasten menot. Kumpikin käyttää omia rahojaan niinkuin haluaa, toki käytännössä vähän jutellaan isommista hankinnoista. Toimii.