Otatko neljännen rokotteen?
THL suosittelee vakavasti immuunipuutteisille neljättä koronarokoteannosta, tämä todennäköisesti suositellaan koko väestölle keväällä. Otatko?
Kommentit (82)
En ota rokotetta koska illuminati...
No en missään nimessä haittavaikutusten vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotefanaattisuus ja perusoikeuksien polkemisen kannattaminen toimii kyllä hyvänä älykkyystestinä ja seulana erottaa ihmiset, joiden kanssa ei ainakaan halua olla missään tekemisissä!
Jopa raamattu sanoo ettei kaikkia ihmisiä voi auttaa tai herättää. Moni on kirjaimellisesti elävä kuollut.
Toi taas olisi matskua redditin selfawarewolvesiin 🤣
Monta noita rokotteita tulee vielä ja minkä ajan sisällä?
En kuulu kohderyhmään. Huomenna saan kolmannen.
Se luetun ymmärtäminen. Luitko edes lähdettä, minkä laitoit?
"MUTTA voiko immuunipuutteisten neljänsien annosten 3–4 kuukauden antovälistä siis jo päätellä jotain muun väestön kolmannen ja neljännen välisestä antovälistä
”Ei voi”, sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek."
Kaksi ekaa otin, kolmatta, saati neljätä en enää ota kun meni terveys kahden piikin jälkeen.
Sain aikaistettua oman kolmannen rokotuksen aatonaattoon Helsingissä. Paras joululahja. Palstailukin nyt kepeämpää, ja hörhöt taas naurattaa. Varmaan tuo omikron hoitaa rokottamattomat, ja hiljalleen päästään tästä. Neljättä samaa piikkiä tuskin tulee.
Jos se tulee yleisesti tarjolle, ja jos se on sitten se joka tulee myös pitämään koronapassin voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elimistö kestää kun jo luultavammin sitten kuusi tai kahdeksan rokotusta vielä?
Ei kestä. Neurologinen rappeutuma tulee. Tämän on vahvistanut ranskalainen virologi.
Rokotekuolemia lisää: Jalkapalloilijoita on kuollut kentälle vuoden aikana 28 henkilöä/ tilastojen mukaan.?
Lisää rapsodiasta luettua hevonpaskaa yksinkertaiselta antiwaxerilta.
Älä pelkää kyllä kaikki vielä voitetaan. Olet yksi meistä muiden joukossa olemme valmiita auttamaan ihmiskuntaa siten että kaikki saavat onnellisen tulevaisuuden. ketään ei jätetä yksin.
Toki! Ja kuudennen, seitsemännen ja mitä niitä tuleekaan. Reippaina käymme rekkain alle...:)
En ota ensimmäistäkään. Pooris Tsonssonihan on määrännyt britteihin jo viidennen ja kuudennenkin rokotuksen. Aivan naurettavaa!
Onneksi en ottanut edes sitä ensimmäistä.
Otan niin monta kuin tarvitsee. Kuulun riskiryhmään.
Mä oon jo ottanut 12. Ihquuuu. Nyt puhkesi MS-tauti ja toinen puoli naamastakin roikkuu, mutta tottelen sentään lääkeyhtiöitä. Kohta on se ruotsalainen sirukin hihassa.
Vierailija kirjoitti:
Rokotefanaattisuus ja perusoikeuksien polkemisen kannattaminen toimii kyllä hyvänä älykkyystestinä ja seulana erottaa ihmiset, joiden kanssa ei ainakaan halua olla missään tekemisissä!
Heränneet jotka seuraavat todellisia asiantuntijoita ts.faktoja. Ja rokotefanaatikot.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo ottanut 12. Ihquuuu. Nyt puhkesi MS-tauti ja toinen puoli naamastakin roikkuu, mutta tottelen sentään lääkeyhtiöitä. Kohta on se ruotsalainen sirukin hihassa.
Sananvapauslaki 12& ja koskemattomuusalaki hyvä niin. . . itse vastaat seuraamuksista.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän pakko ottaa, kun edelliset piikit on ajaneet alas immuunipuolustuksen.
Tätä rokotustahtia menee loputkin.
En ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Ei kiitos rokotteelle.