Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö kuulostaa oudolta tuo hieromajuttu

Vierailija
06.04.2015 |

Siis en vähättele mutta miten EI tee mitään jos tajuaa heti mitä on tapahtumassa ja se kestää useita minuutteja. "Jäätyy" kyllä tosi pahasti jos mitään ei pysty tekeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei jäätynytkään? Jos lämpeni?

Vierailija
2/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että monessa ahdistelutapauksessa tekijä yrittää valita sellaisen uhrin, joka ei uskalla puolustaa itseään. Jos tekijä on uhria paljon vanhempi tai tekijällä on jonkinlainen auktoriteettiasema uhriin nähden, voi sekin vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Eiköhän siinä mamma lämmennyt ja sitä asiaa itsekin häpeili, mutta sitten tulikin kauhea morkkis kotona. Hierojaparka, teki hyvää vanhoille rouville ja sitten tulikin syytteet niskaan.

Vierailija
4/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis onnistunu mun kohal. Oon hammaslääkärissäki siirtäny siististi syrjään se instrumenttilavitsan ja noussu tuolista kun ei alkanu puuduttamaan kun pyysin.

Vierailija
5/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö kuin siinä kun joku sanoo julkisesti jotain ilkeää. Tilannetta ei voi uskoa todeksi ja siksi ei pysty reagoimaan. Ajattelee, että kuulin väärin tms. Tässä tapauksessa että tulkitsi väärin.

Itselleni on osunut ns. puristelija kohdalle kaupassa. Ensimmäisellä kerralla luulin, että minuun koski joku ostoskärry tms. toisen ohittaessa, en kiinnittänyt huomiota. Toisella kerralla luulin että joku ihminen koski minuun mutta vahingossa. Vasta puristelijan seuratessa kolmanteen paikkaan ymmärsin että se oli tahallista.

Eihän kukaan ajattele, että satunnainen ohikulkija alkaisi hiplata tai että hieroja koskisi epäasiallisesti. Hierojalla on muutenkin vaikea tietää, mitkä jutut kuuluvat tekniikkaan ja mitkä eivät, kun suurin osa ei tee niitä samalla tavalla. Esim. pakaroita hieroessa se alusvaatteiden siirtäminen syrjäään voi tuntua oudolta ja ehkä siinä miettii kuuluuko tämä asiaan vai ei.

Itse juttu oli kyllä tosella kummalliseen tapaan kirjoitettu. Sen takia siitä sai oudon kuvan.

Vierailija
6/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan just ihmisestä. Joku on heti että "mitä helvettii teet" ja toiset "jäätyy".

Vierailija
7/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin jutun luettuani. En tajuu itsekään, tosin olen mies. Mulla ei menisi pitkää aikaa hierojan kieltämiseen jos tämä alkaisi vatkata munaani.

Vierailija
8/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole muita kuin kananmunia, jos niitäkään.

Vierailija
9/9 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "hieroja" oli jopa saanut puheillaan naiset riisumaan itsensä alasti?! Siis mit vit? Ihan normisettiä hierojalla joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän