Aprillipila ei mennyt ihan putkeen
Kommentit (22)
No itse en kyllä antaisi korusta huolimatta IKINÄ anteeksi huorittelua.
Nauroin tuota ekaa ihan hävyttömän pitkään :D
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:28"]
[/quote]
Eihän siinä edes ollut sitä korua. Masentavin pila ikinä!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:28"]
[/quote]
Eihän siinä edes ollut sitä korua. Masentavin pila ikinä!
[/quote]
Kyllä oli. Lue tarkemmin, antoi jälkeenpäin sen.
Aika paskoja kaikki. Huorittelijan olisin vaientanut saman tien paistinpannulla ja huutanut päälle APRILLIA. Kukas sit olis nauranu?
Mun ja avopuolisoni huumori kestää huorittelun, mutta ymmärrän täysin jos ei se kaikille sovi.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:35"]
Aika paskoja kaikki. Huorittelijan olisin vaientanut saman tien paistinpannulla ja huutanut päälle APRILLIA. Kukas sit olis nauranu?
[/quote]
Minä olisin jostain syystä ensin pohtinut että miksi minä seurustelen tämän henkilön kanssa.
Jos mies tekisi mulle tuon ekan pilan, sais hyvitellä aika pitkään :D Ellei tulisi ero. En voi sietää yhtään käytännönpiloja..
Tuo vika tulee olemaan totta Suomessa joskus...:(
Mikään noista ei ois saanut mua nauramaan.
Nauroin lähinnä tolle keskimmäiselle :DDDD Se kuka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa jne. :D
Jos mulle ois tehty toi eka, olisin todennäköisesti ensimmäiseksi hämmästynyt ja katsonut miestä vähän kysyvällä ilmeellä, ehkä naurahtanut tekonaurua mutta jos olisi todennut heti että aprillipila ja antanut korun, olisin todennäköisesti nauranut oikeasti :D
Eihän siinä huora-jutussa ollut edes mitään aprillipilaa. Mikä siinä piti olla hauskaa? Olipas idiootti jätkä ja vissiin tosi nuori. Ainakin etunimestä päätellen joku teini.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:35"]Nauroin lähinnä tolle keskimmäiselle :DDDD Se kuka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa jne. :D
[/quote]
Ärsyttää jos kirjoittaa jonkun sanonnan, niin siihen loppuun pitää laittaa tuo jne. Miksi? Ihan helvetin ärsyttävää, kertoo vain siitä ettei muista lausetta oikein/kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:32"]Tuo vika tulee olemaan totta Suomessa joskus...:(
[/quote]
No höpö höpö. Uskonnottomuus vain lisääntyy, ei luterilaisuus islamilla korvaannu. Se on vaan sellaista pelottelua, että "älkää erotko kirkosta, kun näin kamalaa siitä seuraa".
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:52"]
Eihän siinä huora-jutussa ollut edes mitään aprillipilaa. Mikä siinä piti olla hauskaa? Olipas idiootti jätkä ja vissiin tosi nuori. Ainakin etunimestä päätellen joku teini.
[/quote]
Samaa mietin, missä siinä oli se pila? Tosi heppoinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:32"]Tuo vika tulee olemaan totta Suomessa joskus...:( [/quote] No höpö höpö. Uskonnottomuus vain lisääntyy, ei luterilaisuus islamilla korvaannu. Se on vaan sellaista pelottelua, että "älkää erotko kirkosta, kun näin kamalaa siitä seuraa".
[/quote]
Islamin lisääntyminen on vain luonnollista, koska muslimiperheet lisääntyvät eniten. Perheet ovat monesti jopa 10-lapsisia ja vain harvat lapset luopuvat uskosta. Ei tietenkään tapahdu vielä kymmenessä vuodessa tuo visio, mutta 50 vuodessa todennäköistä.
[/quote]
Niinpä. Ja siinä vaiheessa kun suomalaisilla ei ole enää uskontoa on jo sitten ihan ok ja suvaitsevaa tunkea sitä islamia kouluihin, kun se on kuitenkin valtaväestön(eli mamujen) uskonto, vaikka osa onkin ateisteja (eli ne suomalaiset)