Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisen riita näkökulma 3

Vierailija
06.04.2015 |

Oltiin iskän kanssa aamupalalla. Mun teki kauheesti mieli juustokakkua jota eilenkin saatiin vähän ottaa. Iskä oli hyvällä tuulella ja anto meille palaset. Mun pikkuveikka söi välillä sormilla kun se ei osaa lusikalla kunnolla syyä. Äitikin heräs, se katto sitä juustokakkuu ja sano että ei kannattas aamupalalla ottaa makeaa. Sano iskälle jotain sokerihumalasta ja mua nauratti se ajatus että mun pikkuveikka olis ihan humalassa!

Sitte äiti tuli takasi ja sano ettö se kakku oliki tarkotettu jolleki vieraalle. Mun teki sitä kauheesti mieli mutta en uskaltanu ennää syyä sitä. Äiti huusi vähä ja näytti kiukkuselta. Mun teki mieli antaa sille mun kakkupala. Iskä ei ollu enää hyvällä tuulella, se näytti äkäselle ja sen naama meni punaseks. Se kolisteli jotain ja laitto kakun takas jääkaappii ja lähti pois.

Mua alko pelottaa kauheesti jotenki. Äitiki huus vielä ja sitte se alko itkemään. Mää säikähin että siihen sattuu ja menin sen luokse. Äiti itkee aina joskus mutta mää en tiiä miks. Yritin jos se alkais pelaamaan mun kanssa jotain peliä niin sitten se hymyilis taas.

T. Siiri 6v

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/2 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.