Millä vatsa litteäksi kesää varten??
Haluaisin siis kesään mennessä litteämmän vatsan. Mulla jäi synnytyksestä tällainen pieni pömppö ja haluaisin sen litteämmäksi kuitenkaan laihtumatta muuten kauheasti. Olen tyytyväinen mun kroppaan muuten. Ja tiedän ettei paikallisesti voi laihduttaa, mutta miten tässä tilanteessa kannattaisi tehdä? En myöskään tarvitse näkyviä varsalihaksia, vähän vain kiinteytystä. Olen ajatellut vähentää ainakin hiilihydraatteja ruokavaliosta. Sokerin olen poistanut kokonaan. Auttakaa!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:21"]Rasvaimu.
[/quote]
No eiköhän mun kotihoidontuesta liikene näin yksinhuoltajana rahaa rasvaimuun. Kiitos vinkistä!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:21"]Rasvaimu.
[/quote]
No eiköhän mun kotihoidontuesta liikene näin yksinhuoltajana rahaa rasvaimuun. Kiitos vinkistä!
[/quote] Ole hyvä! Kiva, jos olin avuksi!
Itse sain litteän vatsan ihan vain muuttamalla ruokavaliota. Säännöllinen ruokarytmi, pienet annokset. Ei pastaa, riisiä tai perunaa, ei sokeria. Hedelmiä saa kyllä syödä niin paljon kuin jaksaa. En lisännyt liikuntaa (harrastan vain juoksua ja tanssia) ja näin sain litteän vatsan jossa erottuu lihaksiakin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:25"]Itse sain litteän vatsan ihan vain muuttamalla ruokavaliota. Säännöllinen ruokarytmi, pienet annokset. Ei pastaa, riisiä tai perunaa, ei sokeria. Hedelmiä saa kyllä syödä niin paljon kuin jaksaa. En lisännyt liikuntaa (harrastan vain juoksua ja tanssia) ja näin sain litteän vatsan jossa erottuu lihaksiakin.
[/quote]
Okei, tätä juuri itsekin ajattelin. :) kiva jos on tuottanut tulosta.
Ap
Tee syvien vatsalihasten jumppaa niin pönppö pysyy kurissa. Esim pilatesta. Youtubesta vaikka löytyy videoita.
Tai sitten köytä naru vatsan ympärille :)
Rasvaimu.