Onko muille tullut odottava ja kyllästynyt olo Venäjä-juttujen takia?
...sellainen, että tapahtuis sitten jotain, niin pääsisi tästä uhkakuvien lietsonnasta. Olen jotenkin niin kyllästynyt tähän "jatkokertomukseen" jossa pelotellaan milloin milläkin jutulla. Näistä pääsisi tietty, kun ei lukisi lööppilehtiä, mutta tuo tyyli on jo laadukkaimmissakin medioissa. Mikä on mammojen tunnelma?
Kommentit (7)
Alkaahan se saamaan hieman surkuhupaisia piirteitä kun suunnilleen kissan yliajokin jossain Uralin takana saa aikaan suunnilleen kansallisen hätätilan meillä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:24"]En ole niin hölmö, että olisin mihinkään hysteeriaan lähtenyt missään vaiheessa mukaan.
[/quote] En minä ole hysteerinen. Olen vain kyllästynyt lukemaan niitä juttuja. Ja se kyllästyminen aiheuttaa aloitusviestissä kuvatun tunteen. ap
En mieti koko asiaa enkä lue edes uutisia aiheesta. Suosittelen samaa.
En ole kyllästynyt, en pelkää, olen lähinnä huvittunut. Natoon Suomea haluavat käyttävät tosiaan vaikka kaikki kissojen ja koirien yliajotkin hyväksi omassa Nato-propagandassaan ja kampanjoinnissaan. Yritetaan lietsoa pelkoa. Itselle on se ja sama, miten Suomen käy, olen vapaaehtoisesti syrjäytynyt, ne saa huolehtia ja pelätä, joilla jotain menetettävää tai saavutettavaa on.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:29"]En mieti koko asiaa enkä lue edes uutisia aiheesta. Suosittelen samaa.
[/quote] Se on sitten heihei kaikki muutkin uutiset. Aina sieltä osuu ne lööpit silmiin. Eikä ne edes pelota mua tai jännitä tai mitään. Ainoastaan tympii! Ap
Olen kyllästynyt. Ei ole odottava fiilis. Ärsyttää turha vauhkoaminen, NATO:on yllyttäminen ja lapselliset uutisotsikot.
.
Jos sota syttyisi, minullakaan ei olisi muuta menetettävää kuin henkeni, joten en osaa pelätä. Minusta olisi oikeastaan ihan kiinnostava ajatus yrittää piilotella/paeta ja katsoa miten selviäisin äärioloissa. Tietysti surettaisi kauniiden ja kovalla työllä rakennettujen kaupunkien ja kylien tuhoutuminen, mutta aina voi rakentaa uusia (jos ei sitten ydinsota tuhoa koko sivilisaatiota). Eniten harmittaisi eläinten kuoleminen ja luonnon tuhoutuminen.
En ole niin hölmö, että olisin mihinkään hysteeriaan lähtenyt missään vaiheessa mukaan.