Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin miehen lapsuuskuvia ja tuli paha olo :/

Vierailija
05.04.2015 |

Lapsuuskuvissaan hymyili ja oli todella elävä. Sitten jossain vaiheessa ala-astekuvissa hymy hyytyi ja kasvoista paistoi ahdistuneisuus. Silmät olivat surumieliset, jopa tyhjät. Tiedän, että miehellä on todella rankka koulukiusaamistausta. Kun katselee noita kuvia, niin en tunnista enää samaksi henkilöksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä halaamaan ja sanomaan, että rakastan. Ap

Vierailija
2/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehellä on nyt sinut niin hän varmasti hymyilee jälleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana <3 toki menneisyys on kaikilla mutta nykyisyys on tärkeämpää.

Vierailija
4/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi kääntää menneisyydensä voimakseen.

t. toinen koulukiusattu

Vierailija
5/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehelläsi menee nykyään? Onko ilo palannut?

Vierailija
6/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:49"]

Onneksi miehellä on nyt sinut niin hän varmasti hymyilee jälleen

[/quote]

Ainakin siihen asti, kunnes ap tapaa isomunaisemman äijän, ja asiat vaan tapahtuvat, eikä hän voi tunteilleen mitään.

Vierailija
7/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, koulukiusaaminen on niin sydäntäsärkevää et melkein aloin itkee ku luin tän. Pienet lapsiparat. Ei sellaista voi käsittää. Eikä pidä käsittää! Hyviä vointeja teille! 

Vierailija
8/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, erittäin hienosti sanottu. T: Koulukiusattu

Vierailija
9/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaisikin, mutta kouluajat ovat selkeästi olleet liian ahdistavia ja haluaa vain unohtaa kaiken. Ihmisenä arka ja ujo, eikä tutustu muihin helposti. Saattaa uusien ihmisten seurassa olla vain hiljaa, vaikka olisi tavannut nämä ihmiset jo useampaan kertaan. Kuitenkin todella taitava ja osaava, mutta ei itse sitä näe.

Tuntuu vain, että on ottanut turhan paljon itseensä niitä solvauksia ja ne ovat ajan mittaan kasvaneet hänen päässään liian isoiksi. Onneksi näen hymyäkin ja hänellä on hyvä olla. Tulevaisuus näyttää meille lupaavalta. Ap

Vierailija
10/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:58"]

Apua, koulukiusaaminen on niin sydäntäsärkevää et melkein aloin itkee ku luin tän. Pienet lapsiparat. Ei sellaista voi käsittää. Eikä pidä käsittää! Hyviä vointeja teille! 

[/quote]

Lisään vielä, et kun kävin psykologian kurssia yliopistossa, niin siellä tuli ilmi et kiusaaminen voi alkaa jo hyvin pienillä lapsilla. Jo 3 v tietää ihan hyvin, jos hän tulee kiusatuksi ja siinä oli just konkreettisia tapauskuvauksia... Sit kun lapset joutuu pakosti olemaan sellaisessa ympäristössä jatkuvasti, mitä se tekee pienen psyykkeelle ja hyvinvoinnille. Voisitteko tehdä jotain koulukiusaamisen vastaista työtä yhdessä? Se voisi olla palkitsevaa ja pelastaisi ehkä jonkun lapsen tai nuoren kohtalon.

Vierailija
11/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:10"]

Voi kun osaisikin, mutta kouluajat ovat selkeästi olleet liian ahdistavia ja haluaa vain unohtaa kaiken. Ihmisenä arka ja ujo, eikä tutustu muihin helposti. Saattaa uusien ihmisten seurassa olla vain hiljaa, vaikka olisi tavannut nämä ihmiset jo useampaan kertaan. Kuitenkin todella taitava ja osaava, mutta ei itse sitä näe.

Tuntuu vain, että on ottanut turhan paljon itseensä niitä solvauksia ja ne ovat ajan mittaan kasvaneet hänen päässään liian isoiksi. Onneksi näen hymyäkin ja hänellä on hyvä olla. Tulevaisuus näyttää meille lupaavalta. Ap

[/quote]

Itse asiassa tulevaisuus näyttää nimenomaan huolestuttavalta, koska noilla parametreilla siunattu mies yleensä tulee jätetyksi pian. Nyt arka ja ujo tyyppi saattaa tuntua hellyyttävältä ja herättää jotain suojeluvaistoa, mutta ennen pitkää tulee kaipuu vahvan ja johtavamman miehen vietäväksi. Kyse on lähinnä siitä, tuleeko sopivaa urosta vastaan vai ei.

Vierailija
12/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vain koulukiusaminen. Vaan ongelmat alkaa kotoa ja huipentuu koulussa. Kotona tutussa ympäristössä ei esintyy ristiriitoja,lapsi voi olla vähän hemmoteltu kuten esim.minä olin, tai muuten kasvatettu kuten sanotaan "tynnyrissä" tai tietenkiin myös jos kotona on ollut väkivalta ja lapsi on jäännyt alakynteen ja kärsii hienan alennetusta itsetunnosta,ovat erittäin surullisia tapauksia-olisi sitä tai tätä,opettajan ja rehtorin on puututtava tähään koska ovat saanet kasvatustietellinesen koulutuksen joka jo sinänsä velvoittaa auttaa lastaa. Mutta on erilaisia laki/pykälä joka vähän kun ikään keventää velvollisuuden-aina voi sanoa,etten voinut puuttua tai rikkoo väitiovelvollisuutta - tai sääntöjä jotka "rikko yksityisyyden suojan" niita paskoja tai Laenalaisuuden rikkaruohoja johoon VÄLIINPIITTÖMÄTÖN IHMINEN VOI PIILOUTUA.Laki alkanut olla ihmisten hyvinvoinnin ja elämän tärkeämpi??? Nykyään on helpompi olla auttamatta koska muuten voi joutua syyteeseen. TÄMÄ ON ERITTÄIN SAIRASTA.Kuinka se pitii olla- laki ihmisen elämän suojelemiseen tai laki pitää noudata sen lakin takia vastoin meidän kaikkien Elämän ja hyvinvoinnin ja kustannukseilla.Jotain tässä on mätää. Ollaanko me niin petoja toiseille että meidän pitää epäillä jatkuvasti toisen ihmisen motiivit ja auttamishalu. Ja auttako tässä enää lakipykälät??? Vai pitääkö meidän rakastaa toisiamme ja kasvattaa sydämmessämme aitoa haluu autta ja haluu välittää.
Vai onko meissa kaikissa kohta vain SE YKSI HALUU JA SE MENEE MUITTEN YLLÄ...Ja kohta olemme kaikki kanien tasolla joilla yksi halu menee muitten edellä.

Vierailija
13/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:15"]

[/quote]

Itse asiassa tulevaisuus näyttää nimenomaan huolestuttavalta, koska noilla parametreilla siunattu mies yleensä tulee jätetyksi pian. Nyt arka ja ujo tyyppi saattaa tuntua hellyyttävältä ja herättää jotain suojeluvaistoa, mutta ennen pitkää tulee kaipuu vahvan ja johtavamman miehen vietäväksi. Kyse on lähinnä siitä, tuleeko sopivaa urosta vastaan vai ei.

[/quote]

Ei tässä oikein voi sanoa "pian", kun 10 vuotta tuota naamaa jo tuijotellut ja toivottavasti tuijottelen jatkossakin vielä seuraavat 10 ja mieluiten pitempäänkin. Kyllä tuo mies minulle osaa puhua, eikä ollenkaan arkaile. Kuvia olen nähnyt aikaisemminkin, mutta nyt se muutos vain kävi selkeämmäksi. Vähemmän tullut nähtyä kuvia, joissa hän hymyilee.

Itsellänikin on koulukiusaamistausta, mutta se ei oile vaikuttanut minuun samalla tavalla. Saatan tulevaisuudessa jopa tehdä töitä kiusaamisen estämisen parissa. Ap

Vierailija
14/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:15"]

[/quote]

[/quote]

Ei tässä oikein voi sanoa "pian", kun 10 vuotta tuota naamaa jo tuijotellut ja toivottavasti tuijottelen jatkossakin vielä seuraavat 10 ja mieluiten pitempäänkin. Kyllä tuo mies minulle osaa puhua, eikä ollenkaan arkaile. Kuvia olen nähnyt aikaisemminkin, mutta nyt se muutos vain kävi selkeämmäksi. Vähemmän tullut nähtyä kuvia, joissa hän hymyilee.

Itsellänikin on koulukiusaamistausta, mutta se ei oile vaikuttanut minuun samalla tavalla. Saatan tulevaisuudessa jopa tehdä töitä kiusaamisen estämisen parissa. Ap

[/quote]

Mutta etkö sisimmässäsi haluaisi kuitenkin vahvan ja sosiaalisen miehen, joka ottaa tilanteet haltuun ja ihanasti suojelee sinua ja vähän hurjastikin välillä vie kohti seikkailuja?

Vierailija
15/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen katsellut. Ne on eri syystä surullista katseltavaa.

Kuvia ei ole kuin muutama, ja niissä aina joku polttaa tupakkaa miehen vieressä. Mies on syötetty ylipainoiseksi punkeroksi, hiukset on leikkaamatta, vaatteet on liian pieniä ja jotenkin todella outoja. Kuvista paistaa köyhyys ja tunkkaisuus...

Mun kuvat on hitusen toisenlaisia, ollaan synnytty samana vuonna ja samassa kaupungissa. Mies vaan toisella puolella kaupunkia, minä toisella puolella.

Vierailija
16/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:29"]

Mutta etkö sisimmässäsi haluaisi kuitenkin vahvan ja sosiaalisen miehen, joka ottaa tilanteet haltuun ja ihanasti suojelee sinua ja vähän hurjastikin välillä vie kohti seikkailuja?

[/quote]

Suojelen kyllä ihan itse itseäni. Tarpeen vaatiessa varmaan mieskin osaa puolustaa. Sosiaalista miestä en jaksaisi pitkään katsella. Enkä pullistelijaa, joka kuvittelee itsestään liikoja ja hallitsevansa tilannetta.  Tilannetta hallitsee lopulta se, joka vetelee oikeista naruista.

Minusta mikään ei ole niin seksikästä kuin älykkyys ja sitä on tällä miehellä runsain mitoin. Toivottavasti tajuaisi sen joskus itsekin. Ap

Vierailija
17/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvattaa. Oikeasti se on vain merkki erilaisuudesta. Elämä hakkaa sellaista joka poikkeaa valtavirrasta. Joko sinusta tulee samanlainen tai otat vastaan kaikki iskut.

Vierailija
18/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:35"]

Kuvia ei ole kuin muutama, ja niissä aina joku polttaa tupakkaa miehen vieressä. Mies on syötetty ylipainoiseksi punkeroksi, hiukset on leikkaamatta, vaatteet on liian pieniä ja jotenkin todella outoja. Kuvista paistaa köyhyys ja tunkkaisuus...

Mun kuvat on hitusen toisenlaisia, ollaan synnytty samana vuonna ja samassa kaupungissa. Mies vaan toisella puolella kaupunkia, minä toisella puolella.

[/quote]

Se, että kotona ei jakseta välittää tai ei ole mahdollista antaa parempia lähtökohtia on myös surullista. Ap

Vierailija
19/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:05"]

Se kasvattaa. Oikeasti se on vain merkki erilaisuudesta. Elämä hakkaa sellaista joka poikkeaa valtavirrasta. Joko sinusta tulee samanlainen tai otat vastaan kaikki iskut.

[/quote]

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä meistä tekee niin erilaisia muihin verrattuna. Mutta kaipa sitä itse on "hyväksyvämpi" muiden erilaisuutta kohtaan ja pitää monia asioita normaaleina. Ap

Vierailija
20/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:35"]

[/quote]

Se, että kotona ei jakseta välittää tai ei ole mahdollista antaa parempia lähtökohtia on myös surullista. Ap

[/quote]minä taas itse olen ollut koulukiusaaja,ja mitä olen itsestäni kuvia nähnyt niin ovat juurikin samanlaisia kuin nämä.Kuollut katse,parissa vilahtaa viinalasi,äitini vieressä silmä mustana(joka paranemassa)kuvat on ahdistavia niistä huokuu kaikkien niissä esiintyvien ihmisten,etenkin meidän lasten pahaolo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi