Mitä hyvää hakisin kaupasta
Laatikaa minulle kauppalista jonka sisällön kehtaan käydä ostamassa.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:54"]
Jaa, tänään on niin harva kauppa auki, että kerro minne aiot mennä. Mietitään lista sen jälkeen. Minä ostaisin jotain ihanaa jäätelöä ainakin. Pikku purkki vain, että en "joutuisi" liian suureen kiusaukseen.
[/quote]
AA, aivan. Siis Abc:n Saleen käy matkani :D
Kaljasta en innostu.
Aino-jäätelöt on superhyviä ja hyvää on myös Fazerin Lontoonrae-suklaalevy tai Maraboun minttusuklaa-levy. Nam :)
Äh, en jaksa mitään liian vaivalloista (kuten tuo juustokakku :D). En kehtaisi ostaa vaan tyylillä suklaalevy ja sipsit :D ... ihan kuin se kassa ei tajuaisi että sitä oon tulossa ostamaan vaikka kuinka yrittäisin piilotella muidne ostosten sekaan... :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:31"]Äh, en jaksa mitään liian vaivalloista (kuten tuo juustokakku :D). En kehtaisi ostaa vaan tyylillä suklaalevy ja sipsit :D ... ihan kuin se kassa ei tajuaisi että sitä oon tulossa ostamaan vaikka kuinka yrittäisin piilotella muidne ostosten sekaan... :D
[/quote]
Mitä ihmettä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:31"]Äh, en jaksa mitään liian vaivalloista (kuten tuo juustokakku :D). En kehtaisi ostaa vaan tyylillä suklaalevy ja sipsit :D ... ihan kuin se kassa ei tajuaisi että sitä oon tulossa ostamaan vaikka kuinka yrittäisin piilotella muidne ostosten sekaan... :D
[/quote]
Oletko universumin keisari vai miksi luulet ostostesi kiinnostavan ketään yhtään?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:31"]Äh, en jaksa mitään liian vaivalloista (kuten tuo juustokakku :D). En kehtaisi ostaa vaan tyylillä suklaalevy ja sipsit :D ... ihan kuin se kassa ei tajuaisi että sitä oon tulossa ostamaan vaikka kuinka yrittäisin piilotella muidne ostosten sekaan... :D [/quote] Oletko universumin keisari vai miksi luulet ostostesi kiinnostavan ketään yhtään?
[/quote]
Olen, kiitos kysymästä. :D
Ääääh no ei kun tahtoisin jonkun selkeän listan ettei tarvitsisi seikkailla hyllyjen välissä ja miettiä mitä ostaa tai mitä kehtaa ostaa. Oon läski. :(
Jaa, tänään on niin harva kauppa auki, että kerro minne aiot mennä. Mietitään lista sen jälkeen. Minä ostaisin jotain ihanaa jäätelöä ainakin. Pikku purkki vain, että en "joutuisi" liian suureen kiusaukseen.