Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

verenpaineet katossa : mies ärsyttää vain olemassaolollaan

Vierailija
05.04.2015 |

Heippa kaikki ! Mulla on sellainen ongelma että muutettiin juuri miesystävän kanssa yhteen ja lähes samantien kaikki tässä henkilössä on alkanut ärsyttämään. Siis ihan mitä vaan hän sanoo tai tekee
Tai on sanomatta ja tekemättä mitään niin mua ärsytää ihan suunnattomasti! Tuntuu että kaikki tunteetkin on kadonnut? Onko kellään käynyt vastaavaa ja mistä tälläinen voisi johtua???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine ei nouse ja laske ihan ärtymyksen perusteella.

Vierailija
2/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on ollut ne helvetin prinsessan vaaleanpunaiset höttöharhat perusteena parisuhteelle.

Eroa ja päästä luultavasti hyväkin mies vapaaksi. Juntti.

Vierailija
4/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo käyny.

Vierailija
5/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma vaaleanpunaisine laseineen on kadonnut ja olet alkanut nähdä miehen sellaisena, kun hän on muiden silmissä?

Vierailija
6/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko tunteneet ja seurustelleet pitkään? Tunsitteko riittävän hyvin?

Vierailija
7/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verenpaine noussut ihan oikeasti vai vain kuvainnollisesti?

Vierailija
8/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:53"]

[/quote]

Kyllähän nousee. Ainakin itsellä.

Vierailija
9/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineeseen vaikuttaa stressi ja hermostoperäiset asiat, jos lähdetään näin ihan perusanatomiasta.

Ap, et ehkä tajunnu mitä asuminen hänen kanssaan tulee olemaan ja et nauti. Tännekkö sinun piti kirjoittaa saadaksesi se selville? Voi luoja ihmiset on uusavuttomia nykyään.

Vierailija
10/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on äkästä porukkaa liikkeellä tänään..

Ap, ehkä tuo johtuu arjen astumisesta suhteeseen. Ennen näitte vain kun näitte, ja menitte omiin koteihinne. Nyt elätte sitä yhteistä elämää, eikä se toinen tunnukaan enää siltä, miltä aiemmin.

Vierailija
11/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän ihmisen kanssa oleminen voi aiheuttaa stressiä, mistä johtuu ärtymys ja verenpaine. Kannattaa miettiä, onko se ihminen sinulle oikeasti sopiva, jos jo nyt tulee stressiä.

Vierailija
12/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:53"]

[/quote]

Kyllähän nousee. Ainakin itsellä.
[/quote]

TODELLAKIN nousee. Asun itse viikot muualla ja asun miehen luona viikonloput, joten tiedän, mistä puhun!!!!

Vierailija
13/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai aikoinaan tietää isän pitkästä rinnakkaissuhteesta, mutta yritti asua ja olla, niinkuin ennenkin.

. Verenpaineet kohosivat lyhyessä ajassa niin, että silmänvalkuaisiin tuli punaisia täpliä, ja kun mitattiin, mittari ei riittänyt. Joo ei vaikuta, ei.

Vierailija
14/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äkäsyys johtunee näistä pitkistä pyhistä.

Perheen kesken vietetty aika käy varmaankin hermoon:)

Vierailija
15/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huolintakeskukseen.

Oletko ikinæ puhuu tämæn kaa?

Vierailija
16/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi tuolla tavalla vajaat 30 vuotta sitten, mutta ärsyyntyminen alkoi vasta parin viikon jälkeen; onneksi oli tarkoituskin asua kimpassa vain muutama kuukausi sillä kerralla. Toinen yritys toisen miehen kanssa oli jakaa säästösyistä opiskelija-asunto kesäaikaan, ja kerran tein pitkän lomareissun miesystävän kanssa yhtä huonoin tuloksin. Näistä yrityksistä sain selville sen, että yhdessä asuminen ja kaiken jakaminen ei sovi minulle ollenkaan. Toisen ihmisen jatkuva tai edes säännöllinen läsnäolo on tukehduttavaa. Pidän ihmisistä ja seurasta kovasti, mutta vain siinä tapauksessa, että he menevät päivän päätteeksi omaan kotiinsa.

Viimeisimmät 25 vuotta olen viihtynyt erittäin hyvin omissa oloissani. Jollen olisi kokeillut parisuhdetta nuorempana, saattaisin ehkä uskoa jääneeni jostakin osattomaksi, mutta onnekseni kokeilin ja tein oikean päätelmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi