Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha - miehellä joku fitness-tipu kiikarissa

Vierailija
05.04.2015 |

On kyllä tyhjä olo. Juteltiin että mentäisiin salille yhdessä tekemään jotain treeniä ja mainitsin, etten pysty yhteen liikkeeseen (rinnat epämukavasti kys. laitteessa). Tästä puhuttiin ja yhtäkkiä ukko sanoo että ''kyllä se ainakin pystyy siihen'' - mä olin ihan että kuka se? Ei vastannut ensin mutta sitten totesi ettei kulje salilla silmät kiinni. Sanoin, että onko tässä nyt sitten jotain - ei vastausta. Mies käy kahdella eri salilla ja ilmeisesti toisessa on joku kiinnostava tapaus.

Enempää en tiedä, lähdin ulos ja nyt katselen leffaa yksin keittiössä ja ukko olkkarissa. En jaksa raivota, ajattelin olla kuin ilmaa. En tiedä yhtään mitä tehdä, kai niitä ihastuksia tulee?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä nalkuttava ÄMMÄ

Vierailija
2/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta jotkut naiset sitten jaksaakin suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kakaroita olette kummatkin.

Vierailija
4/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi sanonut noin jostain miehestä, olisiko johtopäätöksesi, että hän on
homo?

Vierailija
5/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä semmoinen ihminen, joka on useamman kuin kerran paiskannut drinksun jonkun tsubukan naamaan, kun miesystäväsi on vaihtanut tämän kanssa muutaman sanan? 

Vierailija
6/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Vierailija
7/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siellä salilla äläkä mussuta suklaata kotona, ämmä

Vierailija
8/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että av:n voi aina luottaa. :) Ja mulla on kyllä huono itsetunto mutten aio tästä mekkalaa nostaa, haluan nyt vain olla itsekseni, koska tiedän muutoin suuttuvani. Hyvä jos muut pystyvät sivuuttamaan tällaiset, itsekin selviäisin helpommalla jos pystyisin. ap.

Vierailija
9/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:37"]

Tiesin että av:n voi aina luottaa. :) Ja mulla on kyllä huono itsetunto mutten aio tästä mekkalaa nostaa, haluan nyt vain olla itsekseni, koska tiedän muutoin suuttuvani. Hyvä jos muut pystyvät sivuuttamaan tällaiset, itsekin selviäisin helpommalla jos pystyisin. ap.

[/quote]

Sivuuttamaan minkä? Mitä oikein on tapahtunut? 

Vierailija
10/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sun mies katsoo jotain typyä salilla, niin sä vedät herneet nenään siitä? Sä et itse koskaan katso muita ihmisiä?

Vierailija
11/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan mies tutustua salilla ihmisiin, mutta kyllä minäkin ap:n tavoin ihmettelisin, jos mies ei vastaisi kysymykseen siitä, onko asiassa jotain, vaan vaikenisi.

Vierailija
12/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin että mies tykkää jotain tiettyä neitoa seurata, ok fine muttei se hyvältä tuntunut. En ole täällä mitään morkkisherkkis-kohtausta saamassa, harmittelen itsekseni koska itsetuntoni on huono. Ei tietenkään tarvitse kulkea silmät kiinni missään, tottakai ihmisiä saa katsella. ap. 

Vierailija
13/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä vastauksista. Miehesi on ääliö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän