Oululaiset!! Tänne on tulossa nyt täyssulku.
Kommentit (31)
Minua risoo kuntosalien kiinni laittaminen. Nyt olisi ollut aikaa käydä salilla. Tuskin siellä joulun aikana muutenkaan olisi ollut väkeä ruuhkaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalla on tilastojen mukaan suhteessa Suomen nuorin väestön keski-ikä. Nuoremmat sukupolvet ei ole viitsineet vaivautua piikitettäväksi, joten tulokset alkaa näkyä.
Oulu ja ympäristön alueet saavat mitä ovat tilanneet.
t, entinen raahelainen
Raahessa on todella paha koronatilanne tällä hetkellä. Pahempi kuin Oulussa. Lapsilla etenkin koronaa.
No eipä nyt sentää iha täyssuluku oo tulosa.
Paarit ja kulttuuri kärsii meleko isosti taas. Nelivitonenki joutuu panemaa ovet säppii tapsantanssien jäläkee. Mutta onko tuo ihimekkää, ku urpot ei oo ottanu rokotetta ja tartuntaluku on joku yli nelijäsattaa. Pölijät vielä piti jonku rotestilaulutillaisuuen Tuomiokirkolla alakuviikosta, niinku ei ois ollu jo tarpeeksi huono tilanne ennestääki!
Lähetää pyhie jäläkee mökille Kuusamon perukoille. Sielä saa ehkä olla ilima koronaa.
Emmää taija jaksaa, ölkkösen litkiminen ei kuulu mun harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Emmää taija jaksaa, ölkkösen litkiminen ei kuulu mun harrastuksiin.
ölökkösen*
Kalevassa oli tänään, että kirjastot toimivat rajoitetusti. En minäkään vielä tiedä, mitä se käytännössä tällä kertaa tarkoittaa ja olen kirjastossa töissä. Kaleva on kyllä monta kertaa ollut väärässäkin kirjaston aukioloista korona-aikana.
Mutta kirkkoon voi mennä normaalisti. Ei muuta ko sinne.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaalla on tilastojen mukaan suhteessa Suomen nuorin väestön keski-ikä. Nuoremmat sukupolvet ei ole viitsineet vaivautua piikitettäväksi, joten tulokset alkaa näkyä.
Oulu ja ympäristön alueet saavat mitä ovat tilanneet.
t, entinen raahelainen
Oulun rokotuskattavuus on parempi kuin maan keskiarvo. Ne on ne nyt eteläpuolen kunnat, joissa rokotteiden otto laahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kirkkoon voi mennä normaalisti. Ei muuta ko sinne.
Sieltähän se lähtikin täällä meidän perukoilla leviämään. En uskaltaisin joulukirkkoon nyt.
Sitä saa mitä tilaa. Itku pitkästä ilosta.
Tuskin kirjastot menevät kiinni. Nehän on lueltu vähäisen riskin paikoiksi hallituksen esityksessä.
Se esitys julkaistiin myöhään eilen illalla.
Ja tänään se oli luettavana joka ikisessä mediassa verkossa.