Tutkimus: maissa joissa on vähiten koronatartuntoja, on suurimmat rokotekattavuudet
Kommentit (40)
Tämän ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: niillä jotka eivät ole koskaan menneet naimisiin, on paljon pienempi riski erota.
Tutkimus: teiniraskaudet vähenevät radikaalisti 20-vuoden iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: niillä jotka eivät ole koskaan menneet naimisiin, on paljon pienempi riski erota.
Tutkimus: teiniraskaudet vähenevät radikaalisti 20-vuoden iässä
Tutkimus: työtapaturmat ovat paljon harvinaisia työttömillä
Onkohan tässä tutkimuksessa mukana kaikki Suomen oireelliset tuplarokotetut, joiden testaamisesta kieltäydyttiin?
Ihanko oikeasti? Näillä näyttää olevan siis jokin yhteys, mutta on vaikeaa nähdä mikä ja miksi.
Nyt odotellaan jännällä denialistien päräyttäviä vasta-argumentteja.
Vierailija kirjoitti:
Irlannissa on maailman korkeimpia rokotekattavuuksia ja silti maailman kärkimaita tartunnoissa.
Rokotevastainen ei tuotakaan usko.
Kyse oli kuolemantapauksista, ei tartuntojen kokonaismäärästä. Odotellaan nyt tämä omicron vielä, ennen kuin hehkutellaan mitään.
Rokotevastaista ei kiinnosta, hän ei halua pelastaa kenenkään henkiä vaan pääasia on se, että hänellä itsellään menee hyvin tässä ja nyt. Venäjältä kirjoittavilla on paikalliset myrkyt suonissa ja ruplia pöydällä kiitokseksi suomalaisten harhaanjohtamisesta.
Jos yhtyy paljaaltaan niin ei varmasti saa lateksi- tai liukasteaineallergista kohtausta kondomista.
Voi tietysti saada jotain muuta, mutta ainakaan kondomilauppias ei saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irlannissa on maailman korkeimpia rokotekattavuuksia ja silti maailman kärkimaita tartunnoissa.
Vähemmän pitkäaikaista covidia, vakavia tautitapauksia/kuolemia per capita.
Rokotevastainen miettii homman niin, että aina siellä niistä rokotetuista joku saa kuitenkin koronan, eli rokotehan ei toimi sitten niinkuin ollenkaan, vaikka media on nyt puolisen vuotta toitottanut, että rokotteen suurin etu on se vakavan tautimuodon ehkäiseminen. Epäilemättä se rokotevastaisuus on samalla myös vakava aivohappo, joka polttaa ymmärryksen kirjoitetusta sanasta, jos se ei samalla tue sitä omaa agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaista ei kiinnosta, hän ei halua pelastaa kenenkään henkiä vaan pääasia on se, että hänellä itsellään menee hyvin tässä ja nyt. Venäjältä kirjoittavilla on paikalliset myrkyt suonissa ja ruplia pöydällä kiitokseksi suomalaisten harhaanjohtamisesta.
Semmoiset itkupotkut sieltä sitten. Miksi otit rokotteen jos et usko sen toimivan? Tää on ensimmäinen lääke maailmassa jonka toimivuus perustuu siihen että joku toinen ottaa sen. Hyvä lääke ompi.
Sama kuin vaatisit uimarannalla muiden laittavan aurinkorasvaa, että et itse pala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoiset itkupotkut sieltä sitten. Miksi otit rokotteen jos et usko sen toimivan? Tää on ensimmäinen lääke maailmassa jonka toimivuus perustuu siihen että joku toinen ottaa sen. Hyvä lääke ompi.
Sama kuin vaatisit uimarannalla muiden laittavan aurinkorasvaa, että et itse pala.
Minä olen nähnyt sen toimivan. Sain koronan, se tuli lievänä. Minä levitän rokotettuna tautia vähemmän, sinä enemmän, kun et ota. Sinun lääkkeesi ei pelasta kenenkään henkeä, eikä estä taudin levitystä, minun puolestana tekee, eli kumpikohan ompi parempi lääke?
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastainen miettii homman niin, että aina siellä niistä rokotetuista joku saa kuitenkin koronan, eli rokotehan ei toimi sitten niinkuin ollenkaan, vaikka media on nyt puolisen vuotta toitottanut, että rokotteen suurin etu on se vakavan tautimuodon ehkäiseminen. Epäilemättä se rokotevastaisuus on samalla myös vakava aivohappo, joka polttaa ymmärryksen kirjoitetusta sanasta, jos se ei samalla tue sitä omaa agendaa.
En ole rokotevastainen, mutta sokea Reettakin näkee, ettei nämä nykyrokotteet johda taudin poistumiseen, mikä mielestäni pitäisi olla se ensisijainen tavoite. Vakava korona tulee muutenkin täysin eri terveydentilassa oleville ihmisille, kuin mitä itse olen. Mutta on olemassa muitakin ja turvallisempia keinoja vakavan Koronan ehkäisyyn kuin muutaman kuukauden välein pistettävät tehonsa menettävät injektiot. Suomessa niitä vain ei saa lääkäri käyttää, vaan lähtee toimilupa, kun yrittää parantaa potilasta. Hulluksi on mennyt maailma, en muuta sano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt sen toimivan. Sain koronan, se tuli lievänä. Minä levitän rokotettuna tautia vähemmän, sinä enemmän, kun et ota. Sinun lääkkeesi ei pelasta kenenkään henkeä, eikä estä taudin levitystä, minun puolestana tekee, eli kumpikohan ompi parempi lääke?
Levität sitä itseasiassa ihan yhtä paljon
https://www.thelancet.com/journals/lanepe/article/PIIS2666-7762(21)0025…
Minä en ole nähnyt sen toimivan, en ole ottanut rokotetta, enkä ole sairastunut koronaan.
Lääkkeiden on tarkoitus pelastaa sen henki kenelle se annetaan, ei naapurin kalevin henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin vaikea sitä on mun levittää, kun en ole sairastanut koko koronaa. Todennäköisesti levittelit sitä pitkin kyliä, kun onhan mulla nää rokotteet et ei tässä mitään. Käydääs vähän istumassa iltaa tossa paikallisessa. Köh köh..