Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs-faktaa: vuonna 2030 kaksinkertainen määrä yli 75 v.

Vierailija
05.04.2015 |

Mitä ajattelette tästä? Miten uskotte sen vaikuttavan omaan elämäänne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että vanhemmalla väestöllä on sitten valtaa :) Vanhukset on niitä jotka päättää ja joita kosiskellaan, joille myydään ja mainostetaan. Vanhukset myös omistavat suurimman osan omaisuudesta Suomessa. Hyvä.

Vierailija
2/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS-"faktaa" jälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että eläkeläiset jäävät Suomeen. Kun työvelvollisuus on täytetty ja vapaus koittaa, niin yhä useammat lähtevät etelään. Siellä on jo niin suuria suomalaisyhteisöjä, että voi elää omiensa parissa ja nauttia auringosta ja vapaudesta. Tietenkin pitää työssä ollessa säästää ja sijoittaa niin, että tulee toimeen omillaan. Hoivapalvelutkin löytyy sitten lopuksi ulkomailta. Jääkööt mamut ja vasemmistolaiset bailaamaan tänne kylmään keskenään:)

Vierailija
4/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas jotain hesarin piilomamutuspropagandaa? Vihjailua, että tarvitsemme somaleita ehdottomasti pyyhkimään perseemme ja tekemään työmme tulevaisuudessa?

Vierailija
5/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä mun ajatuksia:

- pakko olla vakuutukset lapsilla kunnossa, sillä julkinen terveydenhoito ei enää pelaa

- verot nousevat

- eläkepottia kulutetaan kovaa vauhtia - itselle on säästettävä eläkkeitä omista varoista

- hyvinvointiyhteiskuntaa on pakko ajaa alas, palvelut vähenevät, lääkkeiden ja lääkärikäyntien omavastuurajat nousevat jne.

Yhteenvetona voisin sanoa, että omat vakuutukset kuntoon ja lisäksi nyt kannattaa säästää omaa rahaa tulevia sairauksia ja eläkkeitä varten.

Vierailija
6/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, liikenne ihan sekaisin, kun vanhuksia ratissa.

Vierailija
7/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että sitä ennen täytyy lähteä täältä. Mulle on ihan sama kuka ne hoitaa, en kuitenkaan itse elä lähellekään niin vanhaksi. Tämä maa on jo nyt niin pohjattomasti velkaantunut, että tuo ikääntymispommi on vaan yksi uusi naula arkkuun. Jos tänne aiotaan rahdata mamuja hoitamaan, se tarkoittaa taas tavalla tai toisella lisää julkisia menoja.

Tällä hetkellähän on Kokoomuksen pyrkimyksenä ulosmitata pienipalkkaisilta aivan kaikki irti lähtevä, ei ole kuin ajan kysymys milloin hoidon saaminen edellyttää tavallisten perintöjen realisoimista hoidon saamiseksi. Samaan aikaan julkista sektoria supistetaan ja rahdataan yksityisiä kuppaamaan tavisten viimeiset rahat.

Työtä tekevälle suomalaiselle miehelle ei tällä maalla ole enää mitään annettavaa. Isot herrat vie kaikki rahat ja naiset kuppaavat verorahat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi