Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielle ehkäisystä

Vierailija
05.04.2015 |

Onko ketään muuta jolla on epämääräinen pakkomielle ehkäisystä ja kamala pelko taudeista? Jos kehtaisin, niin laittaisin miehelle 5 kondomia päällekkäin. Jo nyt tilanne on se, että en uskalla antaa miehen laittaa kondomia jos laittaa sen väärin ja pelkään että se ottaa sen salaa seksin aikana pois tai rikkoo sen. Olen siis harrastanut 2 kertaa seksiä tämän miehen kanssa, ollaan tunnettu yli kuukausi. Mikä neuvoksi tähän panikointiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies testeihin ja ota rennommin.

Vierailija
2/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari kuukautta ilman seksiä, mikä siinä on et heti pitää hypätä sänkyyn uuden miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:52"]Laita mies testeihin ja ota rennommin.
[/quote]
No mitäs jos se käy nusasemassa jotain toista? En osaa luottaa keneenkään ja ei kuitenkaan olla tapailtu kuin vasta vähä aikaa, niin mistä voin tietää millainen pettäjäpukki tää mies on...
Ap

Vierailija
4/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:59"]Odota pari kuukautta ilman seksiä, mikä siinä on et heti pitää hypätä sänkyyn uuden miehen kanssa?
[/quote]
Olin vuoden ilman seksiä ennen kuin tapasin tän miehen, en todellakaan jaksanut enää odottaa.
Ap

Vierailija
5/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä lähtökohta tapailulle "pettäjä kunnes toisin todistetaan".

Vierailija
6/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:01"]Niin hyvä lähtökohta tapailulle "pettäjä kunnes toisin todistetaan".
[/quote]
No pitäisikö mun luottaa sokeasti johonkin mieheen jonka olen just tavannut? Multa on mennyt kaikki luottamus miessukupuoleen.
Ap

Vierailija
7/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty millään hallitsemaan kaikkia tilanteita, mutta testeissä voitte käydä molemmat varmuuden vuoksi. Kondomi suojaa taudeilta oikein käytettynä hyvin, mutta 100% suojaa vain selibaatti. Useampi kondomi aiheuttaa hankausta ja rikki menemisen riski on suuri. Elämässä voi tapahtua vaikka mitä. Voit esim. jäädä auton alle, mutta kai silti kotoa poistut..

Vierailija
8/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:59"]Odota pari kuukautta ilman seksiä, mikä siinä on et heti pitää hypätä sänkyyn uuden miehen kanssa? [/quote] Olin vuoden ilman seksiä ennen kuin tapasin tän miehen, en todellakaan jaksanut enää odottaa. Ap

[/quote]

No nyt kun oot saanu sitä seksiä, mikset sanoisi miehelle että sulla on luottamusongelma ja haluaisit nyt kunnolla tututstua mieheen ja nähdä millanen se oikeasti on ja sen aikaa haluaisit pidättäytyä? Ainoa täysin varma ehkäisy on kuitenkin olla ilman.

Vierailija
9/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:59"]Odota pari kuukautta ilman seksiä, mikä siinä on et heti pitää hypätä sänkyyn uuden miehen kanssa? [/quote] Olin vuoden ilman seksiä ennen kuin tapasin tän miehen, en todellakaan jaksanut enää odottaa. Ap

[/quote]

No nyt kun oot saanu sitä seksiä, mikset sanoisi miehelle että sulla on luottamusongelma ja haluaisit nyt kunnolla tututstua mieheen ja nähdä millanen se oikeasti on ja sen aikaa haluaisit pidättäytyä? Ainoa täysin varma ehkäisy on kuitenkin olla ilman.
[/quote]
Kun mua ei oikeastaan kiinnosta parisuhde tän miehen kanssa, mutta seksi toimii hyvin. Pitäisikö vaan lopettaa koko juttu heti alkuunsa? Vähän tuntuu tyhmältä että mentiin jo panemaan, mutta tuntui että oon tulossa hulluksi ilman seksiä. Ja mitäs jos joudun odottamaan toisen vuoden että yksikin potentiaalinen miesehdokas löytyy? Olen opiskelija ja yksinhuoltaja, niin mulla ei ole mitään ylimääräistä aikaa tuhlata turhiin miehiin.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä