Kuinka pitkän yrittämisen jälkeen tulit raskaaksi?
Kerro mielellään myös mitä vastasit ja ikäsi raskaaksitulon aikaan. Jos olet tullut raskaaksi useammin kuin kerran, vastaa kyselyyn ensimmäisen raskautesi osalta ja halutessasi kerro lopuista kommentissa.
Kommentit (19)
Eka kierrosta kaikilla kerroilla, olin onnekas. Ikäni: 28, 30, 33.
Vähän vaikea oli vastata, kun emme varsinaisesti yrittäneet, kun mun ei pitänyt voida tulla raskaaksi. Vastasin siis yli 2 vuotta, koska 9 vuotta mentiin ilman ehkäisyä ja sitten raskauduin. Vahinko ei siis ollut, vain erittäin suuri yllätys. Sain ekan lapseni 32-vuotiaana, toisen 35-vuotiaana ja kolmannen 37-vuotiaana. Toinen ja kolmas jälleen yrittämättä, mutta ehkäisyä emme käyttäneet lasten välissä edelleenkään. Ajatus kai oli vähän sen suuntainen, että ”Ei se ihme tapahdu useammin kuin kerran” 😀
Pyysin myös kommentoimaan. Mikä on kun ei ymmärretä ohjeita?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea oli vastata, kun emme varsinaisesti yrittäneet, kun mun ei pitänyt voida tulla raskaaksi. Vastasin siis yli 2 vuotta, koska 9 vuotta mentiin ilman ehkäisyä ja sitten raskauduin. Vahinko ei siis ollut, vain erittäin suuri yllätys. Sain ekan lapseni 32-vuotiaana, toisen 35-vuotiaana ja kolmannen 37-vuotiaana. Toinen ja kolmas jälleen yrittämättä, mutta ehkäisyä emme käyttäneet lasten välissä edelleenkään. Ajatus kai oli vähän sen suuntainen, että ”Ei se ihme tapahdu useammin kuin kerran” 😀
Aivan mahtavaa! Lapsettomuusennusteesta kolmen lapsen äidiksi. Onnea!
P.S. Kuka alapeukuttaa tällaista?
Ensimmäinen sai alkunsa kolmannesta kierrosta, toinen toisesta kierrosta. Olin 30 ja 32.
Vierailija kirjoitti:
AP
Mukava kuulla että jaat mielenkiintoni aihetta kohtaan! Minuakin kiinnostaisi kuulla enemmän kommentteja, mutta ymmärrän että osa mieluummin vain klikkaa vastauksen. -Oikea ap
Muutaman kuukauden yli 2v. Lapsettomuushoitojen kautta ivf tuoresiirrosta lähti. 30v.
Vierailija kirjoitti:
AP
Ketju on ollut auki 15 minuuttia ja sinä tulet jo kiukuttelemaan. Minne sinulla on kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa! Lapsettomuusennusteesta kolmen lapsen äidiksi. Onnea!
P.S. Kuka alapeukuttaa tällaista?
Kiitos 💜
Toisesta yrityskierrosta tärppäsi, ikää 30v.
3-6 kk meni, taisi olla viides kierto, joka tärppäsi. Olin 35.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia olen yrittänyt kun sanovat että miehetkin voi synnyttää mutta ei ole vielä onnistunut. Perseeseen koskee ja on pettynyt olo. Minua on huijattu
M38
https://www.nzherald.co.nz/lifestyle/clueless-couple-struggled-to-get-p…
Pari kuukautta. Tulin raskaaksi 34-vuotiaana.
Meille kävi niin hassusti, että menin tapaamaan aasialaista tulevaa vaimoani hänen kotimaahansa. Rakasteltiin vasta toisena yönä ja huomasinkin jo viikon päästä, että vatsani oli aavistuksen pyöristynyt. Tehtiin raskaustestit ja vaimohan se olikin raskaana. Oman vatsani pyöristyminen selittyi sillä, että siellä sai syödä yllin kyllin ja hyvää olutta oli ruokajuomana, koska maitoa eivät käytä.
Tokasta kierrosta 32-v ja ekasta 35-v.
Olen ollut atk-alalla yrittäjänä nyt 12 v en ole tullut raskaaksi. Tuskin tulenkaan.
Vuosia olen yrittänyt kun sanovat että miehetkin voi synnyttää mutta ei ole vielä onnistunut. Perseeseen koskee ja on pettynyt olo. Minua on huijattu
M38