Ikävöin erästä miestä..
Jonka tapasin viime syksynä. Tapasimme eräässä sovelluksessa, sain tietää että hän asui ihan lähelläni. Tapasimme useamman kerran ja yleensä katsoimme jotain leffaa, halailimme ja juttelimme. Pari kertaa harrastimme seksiäkin. Olimme hyvin läheisiä ja olimme päivittäin yhteyksissä, kunnes mun oli muutettava toiselle puolelle kaupunkia. Senkin jälkeen juttelimme pari viikkoa päivittäin kunnes yhteydenpito loppui. Mies tuli aina puhumaan minulle, en itse mennyt hänelle sillä pelkäsin häiritseväni. Nyt siitä on pari kuukautta kun olemme jutelleet ja ikävöin miestä. En uskalla mennä juttelemaan.. Haluaisin vaan tietää miten hänellä menee.
Kommentit (9)
Pyydä, että se kasvattaa itselleen viikset. Mun intohimo sammui siihen. Huh helpotus.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:03"]Jonka tapasin viime syksynä. Tapasimme eräässä sovelluksessa, sain tietää että hän asui ihan lähelläni. Tapasimme useamman kerran ja yleensä katsoimme jotain leffaa, halailimme ja juttelimme. Pari kertaa harrastimme seksiäkin. Olimme hyvin läheisiä ja olimme päivittäin yhteyksissä, kunnes mun oli muutettava toiselle puolelle kaupunkia. Senkin jälkeen juttelimme pari viikkoa päivittäin kunnes yhteydenpito loppui. Mies tuli aina puhumaan minulle, en itse mennyt hänelle sillä pelkäsin häiritseväni. Nyt siitä on pari kuukautta kun olemme jutelleet ja ikävöin miestä. En uskalla mennä juttelemaan.. Haluaisin vaan tietää miten hänellä menee.
[/quote]
Niinhän me kaikki. Mutta siihen tottuu aikanaan. Kaikki ikävöivät jotakin ihmistä alituiseen. Ikävän kohde vain vaihtuu elämän varrella. Luonnollista se on.
Onkstää tapahtunut Länsi-Suomessa? Taidan tuntea kyseisen herran..
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 15:20"]Onkstää tapahtunut Länsi-Suomessa? Taidan tuntea kyseisen herran..
[/quote]
Eiköhän näin käy kaikkialla.
No juttele ihmeessä