Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindertreffitarinoita!

Vierailija
05.04.2015 |

Kertokaa kokemuksia tinder-treffeistä, yhdet tiedossa ensiviikolle, jännittäää, mitä jos olen liian erinäköinen kuin kuvissa ja mies on ihan että "yhhh"?!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä tinderistä mitään, mutta kiinnostais kysyä että miten siinä otetaan seksuaalinen suuntautuminen huomioon? Voiko esim. etsiä aseksuaaleja, vai onko siinä jotkut tietyt yleisimmät vaihtoehdot?

Vierailija
2/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tindertreffit päättyivät avioliittoon! Ei pahemmin ;). Kuhan onnvaan oma itsensä. Ihan kuin viettäisi kaverien kaa iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tinder vain sinkuille vai saattaako siellä pyöriä varattujakin?

Vierailija
4/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepas te kujalla

Vierailija
5/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin, naitiin ja jatkettiin elämää

Vierailija
6/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:46"]Tavattiin, naitiin ja jatkettiin elämää
[/quote]

Ew

Vierailija
7/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderella

Vierailija
8/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahvilassa, kun tuntematon mies koputti olalle ja esitteli itsensä ja kyseli, josko istuttaisiin alas. Minä menin erittäin hämilleni, kun vieras mies käyttäytyi kuin tuntisi minut. Kävi ilmi, että mies oli tullut parin sadan kilometrin päästä tindertypyä tapaamaan, ja luuli minua häneksi. Sinne se jäi ihmettelemään ja odottelemaan, josko se oikea nainen saapuisi paikalle. Toivottavasti tuli, olisihan se nyt perseestä ajaa pitkä matka turhan takia. Oman aviomiehen kanssa kyllä naureskeltiin, että olisi pitänyt juoda kahvit ilmaiseksi ja katsoa, missä vaiheessa erehdys olisi tullut ilmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan