Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekoilijat! Vinkkejä kaivataan

Vierailija
04.04.2015 |

Kierrätys mulla on jo hanskassa jätteiden suhteen, ja suurin osa vaatteista, tavaroista ja huonekaluistakin löytyy kirppiksiltä.

Kaipaankin nyt lisävinkkejä kuinka elää ekologisemmin. Eli millaisia ekologisia valintoja te teette ihan jokapäiväisessä arjessa? Pikkujututkin kiinnostaa.

Olen muuten kerrostaloasukas, eli mitään omavaraista kasvimaa-elämää ei ole tarkoitus harrastella. :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän naudanlihatuotteita eli naudanlihaa ja juustoa. Yleensä kasvisruoka ekologisempaa, mut jos se sisältää juustoa, niin se äkkiä pahempikin kuin vaikka kala- tai broileriruoka.

Julkisten käyttö.

Vierailija
22/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän ostamista. olen ilahtunut että joku vaivautuu miettimään näitä asioita, omassa tuttavapiirissä ei kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Huomaan nyt, että taidankin jo tehdä ekompia valintoja enemmän kuin ajattelinkaan. Monet vinkeistä onkin jo tuttuja tapoja.

Kolmoselle kiitos merkkivinkeistä! Urtekramia olen kokeillut, mutta nuo muut päätyy testiin nyt. ap

Vierailija
24/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että ostaisin, opettelen taitoja. Olen erittäin onnellinen siitä, että osaan nykyään korjata melkein mitä vain, leivon itse, ei kukaan syö enää eineksiä meillä... Mökillä kasvimaa, kaupungissa kasvatan yrttejä, versoja, ituja, minitomaatteja, kuukausimansikkaa. Torilta ostetaan, kaupassa valitaan pieniä kotimaisia luomutuottajia. On isotkin luomutuottajat toki hyviä, vertaa vaikka Valion luomuviiliä tavalliseen,se nyt vain kertakaikkiaan on paremman makuista.

Vierailija
25/25 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni käytössä kangaskassi kauppareissuja varten. Kestotalouspaperi, kankaasta ommellut lappuset jotka pesuun käytön jälkeen. Vanhat neulevaatteet puran ja virkkaan niistä saatavista langoista kaikkea kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi