Kuinka moni teidän lukioluokalla seurusteli?
Kommentit (13)
En ollut aina ajan tasalla kaikkien suhdekuvioista, mutta luulisin että 5/20
En tiedä, kävin luokattoman lukion enkä tuntenut ryhmästämme kuin 4 kaveriani, jotka kaikki seurustelivat.
En osaa sanoa. Minä ja mun poikaystävä ainakin:D ja sitten ehkä 3 muuta.
Minkä ikäisiä te luokallisen lukion käyneet oikein olette? +50vee???
Keskenään ei kukaan, mutta kyllä varmaan 80% luokkalaisista seurusteli tahoillaan niiden vuosien aikana.
Ehkä Noin puolet 30:sta. Noin karkeasti muistaen. Taitaa yksi lukioaikainen pariskunta olla edelleenkin yhdessä, nyt naimisissa yli 20 vuotta
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:21"]Minkä ikäisiä te luokallisen lukion käyneet oikein olette? +50vee???
[/quote]
Mä kirjoitin -95 ja oltiin koulumme viimeiset luokalliset.
Seurustelusta en osaa sanoa ja ehtihän se vaihdella moneen kertaan kolmen vuoden aikana. Sen osaan sanoa että yks luokkakaveri lopetti kesken kun sai lapsen.
Minä en seurustellut lukioaikana, olin vähän no-life, mutta oli hauska seurata toisten suhdekiemuroita. Muistan joitakin vieläkin:
- Poika ja tyttö, jotka olivat "the couple" koko lukion ekan ja aina yhdessä, kunnes toukokuussa tyttö kulki koulussa julkisesti pojan hyvän ystävän kanssa. Vielä edellisenä päivänä oli siis ollut vanha poikkis pusukaverina koulunkäytävällä.
- Suloinen, mutta hieman ripustautuva poika, joka ehti lukioaikana kolme kertaa kihloihin eri tytön kanssa
- Poika, jolla meni poikki edellisen tyttöystävän kanssa, alkoi seurustella heidän yhteisen kaverin kanssa. Molemmat olivat juuri 18-v., joten menivät sitten saman tein naimisiin. Avioeron harkinta-aika (6 kk) oli pidempi kuin itse avioliitto.
Olen aina vähän epäillyt sitä että keskimäärin 17-vuotiaana koetaan eka kerta. Ei meilläkään seurustelevia ollut kuin ehkä joku kolmasosa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:21"]
Minkä ikäisiä te luokallisen lukion käyneet oikein olette? +50vee???
[/quote]
no hoih, kävin kyllä luokattoman lukion, mutta ei se siltä tuntunut. Ensimmäisenä vuonna kaikki kurssit oli oman ryhmän kanssa ja senkin jälkeen oli monia kursseja, joissa oli lähinnä omaa ryhmää. Ihan hyvin voisin kutsua niitä mun luokaksi, miten se eroaa ryhmästä...