Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako rokotteita yksityiseltä? Haluaisin premium-kokemuksen

Vierailija
22.12.2021 |

Saako rokotteen niin, ettei tarvitse jonottaa tuulipukujen kanssa samassa tilassa? Olemme tottuneet premium-asioihin elämässä, niin miksei rokote voisi myös olla tällainen? Eli onko jossain esim. shampanjaa tarjolla rokotteen jälkeen, kun siinä joutuu odottelemaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta kohta saa kun työterveyshuolto alkaa rokottamaan. Edellyttäen tietysti että olette töissä ettekä elä pelkillä koroilla. Itse otin lisäpalveluna pikkupullon samppanjaa rokotuksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampanjaa? Ehkä ne shampanjat kannattaa nauttia sitten kotona rokotteen jälkeen..

Vierailija
4/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää nyt. Upeasti sisustettu lounge, jossa voi odottaa ja syödä pikkunälkään tomaatti-mozzarellasalaattia... Maksaisin vaikka 100 € tällaisesta premium-kokemuksesta! AP

Vierailija
5/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt tajuta - vaikka todella tyhmä oletkin - että kunnat hoitavat rokotukset. Joissain kunnissa on yksityisiä rokottajia ja joissain ei. Koska et älyä edes mainita kotikuntaasi, ei tuohon kysymykseesi ole vastausta.

Vierailija
6/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläiseltä saa ykköstä ja kakkosta, kolmosesta ei tietoa.

Vierailija
7/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa influenssa rokotteet.

Koronarokotteita ei jaeta yksityisille lääkäriasemille.

Aleeen toimittaja apteekki jakaa rokotteet julkisen puolen sairaanhoitopiireille jotka jakavat ne sitten alueillaan kuntiin ja kaupunkeihin.

Jos korona  jää, kuten ennustettu on kiertäväksi tavalliseksi virukseksi, niin vastaisuudessa ehkä yksityisetkin terveysasemat voivat ostaa niitä ja pistää asiakkailleen.

Vierailija
8/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ne 3 rokotetta kerralla.

Vierailija
9/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa tavallinen kansalainen.

Nuo koronarokotteet Mehiläiseltä ja muiltakin yksityiseltä terveysasemilta saa vain työterveyden kautta.

Tai jos kunta tai kaupunki on tehnyt sopimuksen, että ykistyisen puolen lääkäriasemat pistävät koronarokotteita asukkaisiin.

Muutoin ei todellakaan saa.

Älä levitä disinformaatioita ketjussa!

Vierailija
10/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa influenssa rokotteet.

Koronarokotteita ei jaeta yksityisille lääkäriasemille.

Aleeen toimittaja apteekki jakaa rokotteet julkisen puolen sairaanhoitopiireille jotka jakavat ne sitten alueillaan kuntiin ja kaupunkeihin.

Jos korona  jää, kuten ennustettu on kiertäväksi tavalliseksi virukseksi, niin vastaisuudessa ehkä yksityisetkin terveysasemat voivat ostaa niitä ja pistää asiakkailleen.

Mehiläisen työterveysasiakkaat saa 1 ja 2, toivottavasti kohta 3

Vierailija
11/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös jäänyt kaipaamaan, esimerkiksi viime rokotuksessa tuoli oli aivan liian kova. Olen tottunut lampaantaljaan persaukseni alla. Haaveilen myös kivuttomasta kokemuksesta, jossa treenatut kolibrit siirtäisivät nokallaan hennosti rokotteen olkavarteeni. Rokottajan ulkonäkökin olisi mukava valita etukäteen aplikaatiosta. 

Vierailija
12/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin, että joku nuori ja nätti terkkari pistäisi rokotteen minulle kankkuun. Mielellään alle 40v ja BMI alle 25.

Vierailija
13/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa tavallinen kansalainen.

Nuo koronarokotteet Mehiläiseltä ja muiltakin yksityiseltä terveysasemilta saa vain työterveyden kautta.

Tai jos kunta tai kaupunki on tehnyt sopimuksen, että ykistyisen puolen lääkäriasemat pistävät koronarokotteita asukkaisiin.

Muutoin ei todellakaan saa.

Älä levitä disinformaatioita ketjussa!

Eikö tämä koko ketju koske työterceyshuoltoa? Ei kai kukaan nyt niin ääliö ole että luulee että sieltä muuta saisi.

Vierailija
14/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, toi on premium kokemus. Oikein kakkostakin tarjolla!

T. Mies

Vierailija
15/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksassa saa ruokakaupassa rokotteen.

Vierailija
16/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt tajuta - vaikka todella tyhmä oletkin - että kunnat hoitavat rokotukset. Joissain kunnissa on yksityisiä rokottajia ja joissain ei. Koska et älyä edes mainita kotikuntaasi, ei tuohon kysymykseesi ole vastausta.

No sen takia kysyin, että onko mahdollista saada rokote yksityisellä! Kun en haluaisi olla pärskivien proletäärien kanssa samassa pienessä odotustilassa. Olen about koko elämäni valinnut aina sen paremman (ja samalla kalliimman) vaihtoehdon, joten miksi tyytyisin rokotteessa vähempään? En esimerkiksi ole koskaan lentänyt turistiluokassa, joten yritä nyt ymmärtää tämä mun ahdistus. Tiedätkö mitä empatia on?

Vierailija
17/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin, että joku nuori ja nätti terkkari pistäisi rokotteen minulle kankkuun. Mielellään alle 40v ja BMI alle 25.

Minulla toteutui kaikki muu paitsi piikki tuli olkavarteen eikä kankkuun. Ja ihan Helsingin kaupungin yleisessä rokotuspisteessä. Ikäkiin oli alle 30v.

Vierailija
18/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ihan tavallista kansaa ollaan vaikka työterveyshuolto onkin Mehiläisessä😂

Vierailija
19/19 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyönteistutkija ja voin faktana kertoa, että tämä ei ole totta.