Ottaako lapsenne koronarokotteen?
Kysymys otsikossa. Tarkoitan nyt 5-12-vuotiaita.
Kommentit (13)
Ei vielä ainakaan. Kevät kertoo sitten riittääkö meidän aikuisten tehosteet suojaamaan ja/tai vaikuttaako kouluun menoon miten. Asumme ulkomailla, täällä tilanne hyvä nyt. Jos olisimme Suomessa, en edes harkitsisi rokotetta lapsille, koska Pfizer.
Jokainen lapsensa piikityttänyt tulee saamaan ankaran rangaistuksen tulevaisuudessa.
Ei. Lapsille hyöty on pyöreä nolla mutta rokotehaittariski todellinen. Lapsellemme otetaan rokotteet jos on kyseessä selkeästi hyödyllinen, sairautta ehkäisevä/estävä turvallinen valmiste. Yhteiskunnan toimintojen avaaminen, talous, terveydenhuollon kantokyky taikka riskiryhmien suojelu eivät ole perusteluina järkeviä eivätkä eettisiä.
Huostaan pitäisi ottaa lapset vanhemmilta jotka edes suunnittelee hyväksyvänsä lastensa mrna-pistokset.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lapsille hyöty on pyöreä nolla mutta rokotehaittariski todellinen. Lapsellemme otetaan rokotteet jos on kyseessä selkeästi hyödyllinen, sairautta ehkäisevä/estävä turvallinen valmiste. Yhteiskunnan toimintojen avaaminen, talous, terveydenhuollon kantokyky taikka riskiryhmien suojelu eivät ole perusteluina järkeviä eivätkä eettisiä.
Tämä. Ei tule minun lapselleni rokotetta.
Osallistuisiko lapseni rahasta lääketestaukseen? Ei! No osallistuukohan mun lapsi siihen ilmaiseksi? No ei taatusti, emme ole menettäneet aivojamme vielä.
Mitenhän alakoululaisten kanssa, tarvitaanko rokottamiseen vanhempien lupa? Vai saavatko lapset "itse päättää"?
Ei ota. Kaikki muut, 11v mukaanlukien olemme ottaneet. Pienemmät eivät tarvitse. Osa jo sairasti koronan.
Ottais jos ei ois just sairastunu jo 😒
Ei tietenkään oteta, rokote otetaan vakavaa sairautta vastaan. Korona ei tilastollisesti sitä ole noin nuorelle. Aivan hullu ajatuskin.
Neiti 13v ei ottanut, sai itse päättää. 3v nyt ei vielä saakaan, mutta vaikka olisi 5v niin en edes harkitsisi. Järjetöntä, kun terveestä lapsesta kyse.
En tiedä.