ELÄMÄN TÄRKEIN ASIA: Mitä pääsiäisenä tapahtui ja kuka Kristus oikeastaan on
Hyvä tuntematon ystävä :) Vilpittömästi rohkaisen sinua - anna tänä pääsiäisenä itsellesi mahdollisuus ymmärtää jotakin sellaista, johon et ehkä ole vielä tähän mennessä tutustunut: Mitä arvokasta pääsiäisen sanoma ja Kristuksen rakkaus voisivat merkitä sinulle. Tästä puhutaan yllättävästi ja välillä koskettavastikin pääsiäisohjelmassa nyt tv:ssä/netissä suoratoistona ohjelmassa Mars Hill Church: http://www.tv7.fi/?player=oldie
Kommentit (12)
Pääsiäisen tärkein tapahtuma on se, että kukko munii suklaamunia.
Ei ole ainakaan mun ja mun perhen tärkein asia ole ollut koskaan. Kuuluvat molemmat luokkaan ö jonka voi unohtaa.
Ei ole ainakaan mun ja mun perhen tärkein asia ole ollut koskaan. Kuuluvat molemmat luokkaan ö jonka voi unohtaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:13"]
[/quote]
Hyvä ja rakastava uutinen sinulle on se, että sinä et ole "luokassa ö" Jumalan silmissä, vaan olet Hänelle korvaamattoman arvokas ja rakas ihminen :) Vaikka sinä olisit unohtanut hänet, hän ei ole unohtanut sinua vaan kaipaa sinua yhteyteensä, koska rakastaa sinua enemmän kuin voit ehkä aavistaakaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:01"]
Kristinusko on kyllä uskontoina järjettömimmästä päästä. Vihainen jumala luo säännöt, joita ihmisen on mahdoton noudatta, ja rankaisee noudattamatta jättämisestä hirmuisesti (kadotus, kansanmurha jne.). Kyllästyttyään tähän hän antaa kiduttaa oman poikansa kuoliaaksi ja päättää, että enempää uhreja ei tarvita. Mutta vastineeksi pitää kyllä sitten olla todella kiitollinen tästä mahdollisuudesta, ja paratiisin portit aukeavat edelleen ainoastaan palvelemalla häntä.
Jos näin sekopäinen jumala olisi oikeasti olemassa, hän ei kyllä missään tapauksessa ansaitsisi palvomista. Täysi narsisti ja sadistihan tuo Jahve on.
[/quote]
Arvaan, että et ole tähän mennessä ikinä kokenut Kristuksen rakkautta sinua kohtaan; siksi kampitat itse itseäsi noilla synkkääkin synkemmillä visioillasi - mutta mitään et voi ainakaan hävitä jos kerran ainutkertaisessa elämässäsi annat myös Jumalan rakkaudelle mahdollisuuden:
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:13"]
[/quote]
Hyvä ja rakastava uutinen sinulle on se, että sinä et ole "luokassa ö" Jumalan silmissä, vaan olet Hänelle korvaamattoman arvokas ja rakas ihminen :) Vaikka sinä olisit unohtanut hänet, hän ei ole unohtanut sinua vaan kaipaa sinua yhteyteensä, koska rakastaa sinua enemmän kuin voit ehkä aavistaakaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[/quote]
"korvaamattoman arvokas ja rakas", joka joutaa painua Helvettiin, jos ei noudata sääntöjä ja ylistä Herraa.
Teillä on kumma käsitys rakkaudesta...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:01"]
Kristinusko on kyllä uskontoina järjettömimmästä päästä. Vihainen jumala luo säännöt, joita ihmisen on mahdoton noudatta, ja rankaisee noudattamatta jättämisestä hirmuisesti (kadotus, kansanmurha jne.). Kyllästyttyään tähän hän antaa kiduttaa oman poikansa kuoliaaksi ja päättää, että enempää uhreja ei tarvita. Mutta vastineeksi pitää kyllä sitten olla todella kiitollinen tästä mahdollisuudesta, ja paratiisin portit aukeavat edelleen ainoastaan palvelemalla häntä.
Jos näin sekopäinen jumala olisi oikeasti olemassa, hän ei kyllä missään tapauksessa ansaitsisi palvomista. Täysi narsisti ja sadistihan tuo Jahve on.
[/quote]
Arvaan, että et ole tähän mennessä ikinä kokenut Kristuksen rakkautta sinua kohtaan; siksi kampitat itse itseäsi noilla synkkääkin synkemmillä visioillasi - mutta mitään et voi ainakaan hävitä jos kerran ainutkertaisessa elämässäsi annat myös Jumalan rakkaudelle mahdollisuuden:
[/quote]
Paitsi tietenkin ikuisen elämän Valhallan pidoissa voi hävitä. Sen sijaan sitten joudutkin Helheimiin matojen ruuaksi.
Kannattaako ottaa riski?
Elämän tärkein asia on elää se ainutkertainen elämä kunnolla eikä haaskata sitä uskontohöpötyksiin.
Hihhuliohjelmien sijaan katson vaikkapa Top Gearia jota suosittelen sinullekin.
Kertoit juuri elämän vähäpätöisimmän asian. Onnea! Ei se kuitenkaan tärkeimmäksi otsikoimalla muutu.
Jeesus oli taitava lääkäri, joka pistettiin noitana ristille. Sitten joku porukka keksi rueta satuilemaan ja tyhjensi haudan.
Onkos pääsiäinen muuten ainoa aito kristinuskon suurempi juhla? Jouluthan ja kaikki ovat pelkkää pyhäinhäväistystä, oikeilta uskonnoilta varastettua.