Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko punainen kynsilakka tyrkky

Vierailija
04.04.2015 |

Kommentteja. Mikä sitten olisi parempi väri?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus... Millä vuosisadalla elät?

Vierailija
62/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:14"]

Voi jeesus... Millä vuosisadalla elät?

[/quote]

Veikkaan, että 1700-luvulla näyttää elelevän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa? Eikö ole? Terv. punaiset kynnet, mutta vain näin lomalla kotona neljän seinän sisällä nyt ensin...

Vierailija
64/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se perinteinen huora-väri, mutta punainen kiihottaa miehiä. Myös naiset pitävät punaisesta väristä miehellä (ei toki varmaan kynsissä). 

Henkilökohtainen mielipiteeni on silti se, että jokin muun värinen kynsilakka on viehättävin. Kunhan se on kaikissa sormissa sama; kammottavia sellaiset kun joskus näkee, että monia eri värejä eri kynsissä! 

Vierailija
65/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes aina kirkkaan paloautonpunaiset (tosin aika lyhyet, pyöreäkärkiset) kynnet, eipä vielä ole tyrkyn mainetta tullut, kun en kerta sellainen ole...

Vierailija
66/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset sanovat, että punainen kynsilakka on huonojen naisten väri...

Vierailija
67/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä on jotain pahasti vinksallaan, jos yhdistää punaisen värin huoriin. Ei millään pahalla, mutta meikkauksessa punainen on klassinen väri huulipunissa ja kynsilakoissa. Tai näin ainakin ihan siis sivistysmaissa normaaleiden ihmisten keskuudessa.

Jos joudut miettimään värien tyrkkyyttä, muutoksen voit aloittaa omasta pääkopasta eikä kynsilakan väristä.

Vierailija
68/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen värihän on niit hot kynsissä. :D Jo sytyttää, kun naisella punaista kynsilakkaa.

Vierailija
69/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaistahan on jos jonkinlaista sävyä, toiset ovat ehkä tyylikkäämpiä kuin toiset.

Vierailija
70/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:20"]

Päässä on jotain pahasti vinksallaan, jos yhdistää punaisen värin huoriin. Ei millään pahalla, mutta meikkauksessa punainen on klassinen väri huulipunissa ja kynsilakoissa. Tai näin ainakin ihan siis sivistysmaissa normaaleiden ihmisten keskuudessa.

Jos joudut miettimään värien tyrkkyyttä, muutoksen voit aloittaa omasta pääkopasta eikä kynsilakan väristä.

[/quote]

no ei nyt huoriin, mutta helppoon naiseen ehkä vähän. Tosin äitini käytti punaista kynsilakkaa ja hän ei mennyt koskaan suhteeseen erottuaan isästäni kun olin taapero, joten eihän se niin ole, mutta ei kiinnosta antaa miehille sellaisia signaaleja, että "yritä minua" :) Varsinkin siksi, kun kaipaisin oikeastaan kyytejä joltain mieheltä, mutta se nyt ei vaan käy, kun oon parisuhteessa ja perheellinen. Haluaisin nyt vain tässä elämäntilanteessa olla ihan omaksi ilokseni haluttavan oloinen ja naisellinen, mutta en saada ehdotuksia, huoh.

Vierailija
71/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:24"]

[/quote]

no ei nyt huoriin, mutta helppoon naiseen ehkä vähän. Tosin äitini käytti punaista kynsilakkaa ja hän ei mennyt koskaan suhteeseen erottuaan isästäni kun olin taapero, joten eihän se niin ole, mutta ei kiinnosta antaa miehille sellaisia signaaleja, että "yritä minua" :) Varsinkin siksi, kun kaipaisin oikeastaan kyytejä joltain mieheltä, mutta se nyt ei vaan käy, kun oon parisuhteessa ja perheellinen. Haluaisin nyt vain tässä elämäntilanteessa olla ihan omaksi ilokseni haluttavan oloinen ja naisellinen, mutta en saada ehdotuksia, huoh.

[/quote]

Sun käytöksessä se vika on kun saat ehdotuksia, ei kynsilakassa! :D Jos näyttää helpolta ja käyttäytyy tyrkysti, niin kyl sillon vetää tietyn tyyppiset miehet luokseen ilman kynsilakkaakin :)

Vierailija
72/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se punainen on parempi, ei ainakaan mustaa. Ihme värejä naiset nykyään muutenkin käyttävät kynsissä ja liimaavat kaikenmaailman muovihärpäkkeitä ja killuttimia, jotka karkottaa miehet aivan varmasti. Punainen on klassinen väri.

Vierailija
73/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, mitä mielikuvia! Käytän juuri sen väristä kynsilakkaa kuin haluan suht lyhyossä kynsissäni, ja usein kirkkaanpunaista. Nsimisissakin jo pitkään, joten ainakaan tyrkky en ole. Värin valitsen pukeutumisen ja olotilan mukaan.

Vierailija
74/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:33"]

Jestas, mitä mielikuvia! Käytän juuri sen väristä kynsilakkaa kuin haluan suht lyhyossä kynsissäni, ja usein kirkkaanpunaista. Nsimisissakin jo pitkään, joten ainakaan tyrkky en ole. Värin valitsen pukeutumisen ja olotilan mukaan.

[/quote]

No niimpä! Outoa, jos nykyään jo pelkkä punainen kynsilakka yhdistetään maksullisiin naisiin.

Vierailija
75/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perseen perse. Just lakkasin kynnet punaisiksi. Olen sitten oikeen kunnon teinihuora.

N17

Vierailija
76/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se oo se käytös, mikä tyrkyksi tekee enemmin kuin kynsilakka. Tuskin miehet edes kauheasti kiinnittää huomiota kynsialakan väriin, vai mitä miehet?

Vierailija
77/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat miehet ei kyllä edes kiinnitä huomiota kynsiin, joten en usko, että ehdottelu lisääntyy, jos lakkaa kynnet punaisiksi.

Vierailija
78/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

Niin siis pelkäät että jos lakkaat kynnet punaisiksi niin vieraat miehet alkaa ehdottelemaan?

Mie romahan.

Vierailija
79/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:24"]

[/quote]

[/quote]

Sun käytöksessä se vika on kun saat ehdotuksia, ei kynsilakassa! :D Jos näyttää helpolta ja käyttäytyy tyrkysti, niin kyl sillon vetää tietyn tyyppiset miehet luokseen ilman kynsilakkaakin :)

[/quote]

Eikö se muka vaikuta? Miksi puolisoa etsivät ihmiset sitten laittautuu, kun menevät viihteelle?

Vierailija
80/100 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:20"] Päässä on jotain pahasti vinksallaan, jos yhdistää punaisen värin huoriin. Ei millään pahalla, mutta meikkauksessa punainen on klassinen väri huulipunissa ja kynsilakoissa. Tai näin ainakin ihan siis sivistysmaissa normaaleiden ihmisten keskuudessa. Jos joudut miettimään värien tyrkkyyttä, muutoksen voit aloittaa omasta pääkopasta eikä kynsilakan väristä. [/quote]  no ei nyt huoriin, mutta helppoon naiseen ehkä vähän. Tosin äitini käytti punaista kynsilakkaa ja hän ei mennyt koskaan suhteeseen erottuaan isästäni kun olin taapero, joten eihän se niin ole, mutta ei kiinnosta antaa miehille sellaisia signaaleja, että "yritä minua" :) Varsinkin siksi, kun kaipaisin oikeastaan kyytejä joltain mieheltä, mutta se nyt ei vaan käy, kun oon parisuhteessa ja perheellinen. Haluaisin nyt vain tässä elämäntilanteessa olla ihan omaksi ilokseni haluttavan oloinen ja naisellinen, mutta en saada ehdotuksia, huoh. [/quote] Niin siis pelkäät että jos lakkaat kynnet punaisiksi niin vieraat miehet alkaa ehdottelemaan? Mie romahan.

[/quote]

Miksi romahdat? Kyllä, se on tullut mieleeni. Enkä ole selkeästi ainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan