Onko punainen kynsilakka tyrkky
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:16"]
76; No varmasti tissejä ja sääriä kovasti näyttelemällä saa sitä limaista (mielestäni) huomiota. Ihan tavallisen näköinen nainen saa miesseuraa olemalla ystävllisen ja helposti lähestyttävän oloinen.
Ja nimenomaan sellaista kivaa seuraa, ei mitään huohottajia. Jos sellaisia halajat niin kannattaa varmaan panostaa pukeutumiseen, kynnet eivät vielä anna mitään signaalia.
75
[/quote]
Minusta huomio kuin huomio on asia, jota en kaipaa. En jaa sitä limaiseen tai kivojen miesten huomioon. En halua kumpaakaan.
[/quote]
No, sitten vain pukeudut hiirulaismaisesti etkä katso miehiin päinkään. Problem solved. :)
[/quote]
Eli sinä myönnät, ettei punaista kynsilakkaa?
4 sivua ja nyt muutkin tajuaa, että kynsilakallakin voi saada miesten huomiota.
Kylläpä kynsilakka jakaa mielipiteitä :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:23"]
76; No varmasti tissejä ja sääriä kovasti näyttelemällä saa sitä limaista (mielestäni) huomiota. Ihan tavallisen näköinen nainen saa miesseuraa olemalla ystävllisen ja helposti lähestyttävän oloinen.
Ja nimenomaan sellaista kivaa seuraa, ei mitään huohottajia. Jos sellaisia halajat niin kannattaa varmaan panostaa pukeutumiseen, kynnet eivät vielä anna mitään signaalia.
75
[/quote]
Minusta huomio kuin huomio on asia, jota en kaipaa. En jaa sitä limaiseen tai kivojen miesten huomioon. En halua kumpaakaan.
[/quote]
No, sitten vain pukeudut hiirulaismaisesti etkä katso miehiin päinkään. Problem solved. :)
[/quote]
Eli sinä myönnät, ettei punaista kynsilakkaa?
[/quote]
EI. :D Niillä kynsillä ei ole yhtäänmitään merkitystä. Jos pukeudut erittäin paljastavasti ja lisäksi hymyilet ja flirttailet, saat BAARIYMPÄRISTÖSSÄ seksuaalisväritteistä huomiota. Jos pukeudut normaalisti ja hymyilet, huomio on yleisesti ottaen erilaista, ei sellaista "mennään meille jatkoille" -henkistä.
Kummassakaan tapauksessa kynnet eivät ole merkitsevä tekijä.
Ja jos olet tuulipuvussa hiekkalaatikolla punaisin kynsin, niin ei se naapurin Martti sua raahaa kotiinsa. Pitäisi varmaan sanoa, että ikävä kyllä (tämä siis sille perheenäidille). :D
75
Olen se ketjun perheenäiti ja mulle se on hyvä asia, koska en halua pettää ja niin voisi käydä, jos saisin sitä huomiota.
Mutta ainakin kommentti nro 83 oli epälooginen, jos ajatellaan, ettei kynsilakalla ole väliä. Koska sithän just ois voinut sanoa, että laita sitä ihan rauhassa.
Ei tietenkään, punainen on naisellinen klassikko kynsissä. Aina oikea väri ranskiksen lisäksi IMO.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:32"]
Ei tietenkään, punainen on naisellinen klassikko kynsissä. Aina oikea väri ranskiksen lisäksi IMO.
[/quote]
Niin. Ehkä juuri tämän takia sitä vois kuitenkin hyvällä omallatunnolla laittaa ajattelematta, että oonpa sitten tyrkky. Et jos joku sit iskee, niin voin ajatella, että se ei tajunnut, että se oli mulla vain naisellista klassikkoutta ajatellen, ei herättääkseni jotain. Sit on hyvä omatunto :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Niin. Ehkä juuri tämän takia sitä vois kuitenkin hyvällä omallatunnolla laittaa ajattelematta, että oonpa sitten tyrkky. Et jos joku sit iskee, niin voin ajatella, että se ei tajunnut, että se oli mulla vain naisellista klassikkoutta ajatellen, ei herättääkseni jotain. Sit on hyvä omatunto :D
[/quote]
Minulla on lähes aina punaiset kynnet sekä sormissa että varpaissa enkä ole koskaan tuntenut itseäni tyrkyksi :) Opinpahan taas jotain uutta, en kyllä aio luopua lempiväristäni. 89
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:31"]
Olen se ketjun perheenäiti ja mulle se on hyvä asia, koska en halua pettää ja niin voisi käydä, jos saisin sitä huomiota.
Mutta ainakin kommentti nro 83 oli epälooginen, jos ajatellaan, ettei kynsilakalla ole väliä. Koska sithän just ois voinut sanoa, että laita sitä ihan rauhassa.
[/quote]
AARG pää hajoaa. :D Komentissa 83 lukee: PUKEUDU hiirulaismaisesti (ei ainakaan lyhyitä hameita ja korkoja ja tissejä esiin) ÄLÄKÄ KATSO miehiin päin. Kynsilakkaa ei ole mainittu, koska se on irrelevantti.
Mutta jos se sua helpottaa että joku nyymi antaa luvan laittaa lakkaa ja takaa, että se ei yksin tuo huomiota, niin tässä nyt saat sen luvan. :)
Ja jos päädyt jonkun vieraan sänkyyn, niin vika ei ole ollut lakassa vaan siinä, että KÄYTTÄYDYIT siten että päädyt sinne sänkyyn.
Toisaalta olen myös sitä mieltä, että paljaat sääretkin ovat naisellinen klassikko ja miksei esillä olevat rinnatkin, (mieleen tulee joku fiftarityyli) ja nainen voi niin pukeutua olematta tyrkky jos se nyt vain sattuu olemaan oma identiteetti. Mutta itselleni sekin olisi aita joka on ylitettävä, että kokisin sen identiteetikseni (enkä tyrkkyilyksi). Mutta kuka tietää jos jonain päivänä. Osaan mä miehiä torjua, ei siinä, mutta haluan tehdä sen hyvällä omalla tunnolla.
perheenäiti
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:51"]
Toisaalta olen myös sitä mieltä, että paljaat sääretkin ovat naisellinen klassikko ja miksei esillä olevat rinnatkin, (mieleen tulee joku fiftarityyli) ja nainen voi niin pukeutua olematta tyrkky jos se nyt vain sattuu olemaan oma identiteetti. Mutta itselleni sekin olisi aita joka on ylitettävä, että kokisin sen identiteetikseni (enkä tyrkkyilyksi). Mutta kuka tietää jos jonain päivänä. Osaan mä miehiä torjua, ei siinä, mutta haluan tehdä sen hyvällä omalla tunnolla.
perheenäiti
[/quote]
Niin, emme ole tästä eri mieltä. Nainen voi näyttää esim. sääriä hyvällä maulla olematta tyrkky. Todennäköisyys seksuaalisväritteiselle huomiolle kuitenkin kasvaa, jos pukeutuu huomiota herättävästi. Silloinkaan vaatteet eivät aja ketään tekoihin, vaan se mitä vaatteiden omistajan päässä liikkuu.
Käytän itse paljon hameita ja mekkoja ja korkoja, hyvällä maulla. Miehet eivät ehdottele törkeyksiä, koska musta ei saa sellaista vaikutelmaa, että kannattaisi. Ja edelleenkin, kynnet ovat totaalisen irrelevantti asia.
En tiedä, miten tämä on sulle niin hankala hahmottaa. Sulla tuntuu olevan sellainen mielikuva, että laittautuvat naiset ovat jotenkin hillittömiä ja villejä (ainakin miesten mielestä). Ehkä sulla ei ole oikein kokemusta asiasta? En siis mitenkään ilkeyttäni näitä mieti, aidosti ihmetyttää, kun käsityksesi ovat jotenkin todella vanhanaikaisia. Asutko ehkä pienellä paikkakunnalla?
75
Lisäys kommenttiin 95: siitä emme ole samaa mieltä, että pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa jos laittautuneena torppaa miesten lähentely-yritykset.
Kukaan ihminen ei ole sukupuolesta riippumatta velvoitettu antamaan kenellekään mitään, ihan vaatteista riippumatta. Tämän pitäisi olla jo teineille selvää. Jos ei ole, joutuu hyvin helposti hyväksikäytetyksi.
75
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:51"]
perheenäiti
[/quote]
Niin, emme ole tästä eri mieltä. Nainen voi näyttää esim. sääriä hyvällä maulla olematta tyrkky. Todennäköisyys seksuaalisväritteiselle huomiolle kuitenkin kasvaa, jos pukeutuu huomiota herättävästi. Silloinkaan vaatteet eivät aja ketään tekoihin, vaan se mitä vaatteiden omistajan päässä liikkuu.
Käytän itse paljon hameita ja mekkoja ja korkoja, hyvällä maulla. Miehet eivät ehdottele törkeyksiä, koska musta ei saa sellaista vaikutelmaa, että kannattaisi. Ja edelleenkin, kynnet ovat totaalisen irrelevantti asia.
En tiedä, miten tämä on sulle niin hankala hahmottaa. Sulla tuntuu olevan sellainen mielikuva, että laittautuvat naiset ovat jotenkin hillittömiä ja villejä (ainakin miesten mielestä). Ehkä sulla ei ole oikein kokemusta asiasta? En siis mitenkään ilkeyttäni näitä mieti, aidosti ihmetyttää, kun käsityksesi ovat jotenkin todella vanhanaikaisia. Asutko ehkä pienellä paikkakunnalla?
75
[/quote]
No en asu, olen asunut Helsingissä lähes 4-kymppiseksi asti. Mutta mulle se, millä mielellä kyseinen pukeutuminen tehdään on selvästikin oleellista. Voisin ihan hyvin mennä fiftarilookissa jos kokisin sen identiteetikseni enkä miettisi tekeväni sitä miesten takia, mutta voisin toki mennä paljain säärin ja rinnat esillä silläkin mielellä, että olisin haluttu miesten silmissä, mutta en halua tehdä niin. Jotenkin on vaikea uskoa, ettei ainakin osa naisista pukeutuis paljastavasti ollakseen haluttu miesten silmissä, enkä halua tulla sekoitetuksi heihin. Tietenkään se ei periaatteessa ulospäin näy, kumpi mulla on mielessä, paitsi ehkä just muusta käytöksestä toki.
Ja sit hmisten mielestä Miley Cyruskin on kauhea tyrkky. Harvoin kuulee puolustettavan sitä, että paljas pukeutuminen on hänelle identiteetti, eikä sillä ole tarkoitus herättää miehissä mitään. Miesten on siis ihan turha luulla, että Miley pelehtii heille. Minusta hänellä on täysi oikeus olettaa, että miehet käsittävät tämän. Hän ja esim. Lady Gaga pukeutuvat provosoivasti taiteilijaidentiteettiyttään, eivät miehenkipeyttään. Voisin itsekin pukeutua niin, JOS se olis identiteettini. Mutta ei tosin ole.
97
Ja sit on vielä Christina Aguilera, jonka provosoiva pukeutuminen tuntui herättävän naisissa närää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:22"]
Tietenkään se ei periaatteessa ulospäin näy, kumpi mulla on mielessä, paitsi ehkä just muusta käytöksestä toki.
[/quote]
Tässä se ydin tulikin. Käytös ratkaisee.
75
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:46"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:20"] Päässä on jotain pahasti vinksallaan, jos yhdistää punaisen värin huoriin. Ei millään pahalla, mutta meikkauksessa punainen on klassinen väri huulipunissa ja kynsilakoissa. Tai näin ainakin ihan siis sivistysmaissa normaaleiden ihmisten keskuudessa. Jos joudut miettimään värien tyrkkyyttä, muutoksen voit aloittaa omasta pääkopasta eikä kynsilakan väristä. [/quote] no ei nyt huoriin, mutta helppoon naiseen ehkä vähän. Tosin äitini käytti punaista kynsilakkaa ja hän ei mennyt koskaan suhteeseen erottuaan isästäni kun olin taapero, joten eihän se niin ole, mutta ei kiinnosta antaa miehille sellaisia signaaleja, että "yritä minua" :) Varsinkin siksi, kun kaipaisin oikeastaan kyytejä joltain mieheltä, mutta se nyt ei vaan käy, kun oon parisuhteessa ja perheellinen. Haluaisin nyt vain tässä elämäntilanteessa olla ihan omaksi ilokseni haluttavan oloinen ja naisellinen, mutta en saada ehdotuksia, huoh. [/quote] Sun käytöksessä se vika on kun saat ehdotuksia, ei kynsilakassa! :D Jos näyttää helpolta ja käyttäytyy tyrkysti, niin kyl sillon vetää tietyn tyyppiset miehet luokseen ilman kynsilakkaakin :) [/quote] Eikö se muka vaikuta? Miksi puolisoa etsivät ihmiset sitten laittautuu, kun menevät viihteelle? [/quote] Suurinosa naisista laittautuu kuule ihan päivittäin, eikä vaan mennessään viihteelle. Laitan hiukset, meikkaan, puen kivat vaatteet ja lakkaan kynnet mutta en todellakaan tee sitä miesten vaan itseni takia. [/quote] No saatko huomiota miehiltä? Saatko vähemmän, jos et ole laittautunut laisinkaan? Taustana mä en meikkaa, enkä käytä mitään kosmetiikkaakaan deodoranttia lukuunottamatta ja olen hyvin luonnollisen näköinen. En saa juuri mitään huomiota miehiltä. Siksi vaan oon miettinyt, vaikuttaisiko punainen kynsilakka johonkin suuntaan. [/quote] En saa. Mutta toisaalta olenkin vain pahainen lukiolainen. Kyllä, juuri niin. Olet väitellyt koko ajan teinin kanssa. Ihan mielenkiinnolla, mikä lasketaan huomioksi? Oven avaaminen? Kuulumisten kysely? Eiköhän noi oo ihan normaaleja käytöstapoja. [/quote] Ei vaan sellainen silmiin kiinni jäävä tuijottelu ja sen näköinen ilme, että alkoi kiinnostus heräämään ja jos uskaltaisi, niin kysyisi ulos. [/quote] Silmiin jäävä tuijottelu? Mistä hitosta minä tiedän. Mä kuljen paikasta A paikkaan B. Ei mulla oo aikaa jäädä kattomaan tuijottaako joku mua.
[/quote]
No mä olen asiakaspalvelutyössä ja siinä on kaikenlaisia tilanteita.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:22"]
Tietenkään se ei periaatteessa ulospäin näy, kumpi mulla on mielessä, paitsi ehkä just muusta käytöksestä toki.
[/quote]
Tässä se ydin tulikin. Käytös ratkaisee.
75
[/quote]
Niimpä! Ei kukaan kiinnitä mihinkään kynsilakan väriin huomiota.
75
[/quote]
[/quote]