En mene enää uimahalliin, kylpylään ym. Syy tämä :
Ennen suomalaisilla oli saunakulttuurin ansiosta mutkaton suhtautuminen alastomuuteen. Uimahalleissa ja kylpylöissä ja ihan perheen ja suvun ja kaveripiirin kanssa käytiin saunassa ja suurin osa suomalaisista oli nähnyt vähintään perheenjäsenensä alasti.
Mutta nyt tämä mutkaton suhtautuminen on alkanut muuttua oudoksi kyttäyskulttuuriksi. Sen sijaan että alastomuus olisi ihan luontevaa, se ei olekaan enää sitä, vaan toisten alastomia vartaloita on alettu tuijottaa, kytätä, arvostella, ja netin keskustelupalstoille alettu tehdä avauksia näkemistään vartaloista, karvoista, läskeistä, rinnoista jne.
Minulla alkaa olla tunne, että kierrän tästälähtien uimahallit kaukaa. En viitsi päätyä keskustelupalstalle ruodittavaksi. Vai pitäisikö ensin käydä vaikka ihan ammattilaisen karva - ym. käsittelyssä, tai peräti ihan kauneusleikkauksessa, että kehtaisi esiintyä arvostelevien mammojen edessä?
Kommentit (32)
Ei siellä oikeasti kukaan kyttää. Tai no en tiedä, hankala uskoa että joku kehtaisi.
Tatuoi navan alapuolelle mahd. lähelle vesirajaa "vittuako tuijotat?"
Jatkan käymistä, lisäksi minulla on niin huono näkö etten näe muita enkä sitä jos joku tuijottaa. Sanoisin että evvk.
Eikös joku kesä ollut se juttu kun pari vanhempaa tätiä oli mennyt uimarannalle niin nuoret miehet oli tulleet sanomaan, ettei tuon näköisten saa tulla rannalle..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:14"]
Eikös joku kesä ollut se juttu kun pari vanhempaa tätiä oli mennyt uimarannalle niin nuoret miehet oli tulleet sanomaan, ettei tuon näköisten saa tulla rannalle..
[/quote]
No nuorilla miehillä ei siellä yläpäässä hirveästi liiku. Itsekin joskus nuori mies ollut.
Väittäisin näitä kyttääjiä jokapaikassa näkeviä sairaiksi, luulosairaiksi. Heikolla itsetunnolla varustettu ihminen kuvittelee muiden kyttäävän itseään, tottahan kaikki katsovat ja tulevat katsotuiksi, ihan normaalia mutta ei kyttäystä tapahdu kuin poikkeustapauksissa.
Mitä tulee siihen omaan kroppaan, sille voi tehdä jotain tai olla tekemättä, oma valinta ja siihen pitäisi tyytyä. Uskokaa vaan, niitä hyväkroppaisia kytätään ja tuojitetaan joka paikassa, ei teidän löysää nahkaanne kukaan ilkeä katsella.
Mitä väliä minkä näköinen kroppa.
Ihan sama jos joku keskenkasvunen ihminen kyylää ja juoruaa.
Minä uin, koska uinti on kivaa. En minä siellä ehdi muita syynätä, olen uimassa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:02"]Minä taas jatkan käymistä enkä piilottele epätäydellistä. lihavaa vartaloani. Vastustan omalla käytökselläni tuollaista kyttäämisen kulttuuria.
108kg
[/quote]
Kuvaan videota sinusta ja laitan juutuupiin
Viimeeksi kun kävin uimahallissa, niin todella isokokoinen nainen tuijotti minua koko sen ajan kun olin suihkussa. Itse olen normaalipainoinen ja en jää tuijottamaan ketään kokonsa puolesta. Ihmetytti vain tämä, kun tunsin hänen katseensa niskassani koko peseytymiseen ajan. "Laihat" eivät ole aina niitä kyttääjiä, tämä oli mulle uutta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:58"]
Viimeeksi kun kävin uimahallissa, niin todella isokokoinen nainen tuijotti minua koko sen ajan kun olin suihkussa. Itse olen normaalipainoinen ja en jää tuijottamaan ketään kokonsa puolesta. Ihmetytti vain tämä, kun tunsin hänen katseensa niskassani koko peseytymiseen ajan. "Laihat" eivät ole aina niitä kyttääjiä, tämä oli mulle uutta.
[/quote]
Ja juuri nämä ovat niitä jotka syyttävät muita tuijottamisesta, eivät huomaa miten itse tekevät juuri sitä mistä muita syyttävät. Hyväkroppaisia tuijotetaan ja arvostellaan, syytellään ja vähätellään.
Viime viikolla kävin uimahallissa. Olen 19v tyttö, M-kokoa. Liikun, mutta en ole mitenkään urheilullisen näköinen. Ylimäärästä löytyy niin selkämakkaroista kuin sisäreisistäkin. Kaikki pikkuteinilissut tuijotti ja samanikäiset pojat naureskelivat selkeästi keskenään kun menin ohi, osa katsoi vaan säälivästi. Aikuiset naiset ei näyttäneet välittävän. Mitä ihmettä on tapahtunut
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:18"]
Sulla on vaan huono itsetunto
[/quote]
Haa, itsetuntokortti vedetty esiin ;-)
Ap kyllä sanoi, ettei halua olla keskustelupalstalla ruodittavana. Minusta se ei ole mikään itsetuntokysymys vaan ihan normaali inhimillinen toive.
Mutta ehkä sinä teet niitä "tänään uimahallissa nähtyä"-avauksia ja olet sitä mieltä että kyllä hyväitsetuntoinen niitä kestää ja pitääkin kestää.
Mee vain. Minäkin menen. Av-maailma ei ole sama kuin todellinen maailma.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:59"]
Ennen suomalaisilla oli saunakulttuurin ansiosta mutkaton suhtautuminen alastomuuteen. Uimahalleissa ja kylpylöissä ja ihan perheen ja suvun ja kaveripiirin kanssa käytiin saunassa ja suurin osa suomalaisista oli nähnyt vähintään perheenjäsenensä alasti.
Mutta nyt tämä mutkaton suhtautuminen on alkanut muuttua oudoksi kyttäyskulttuuriksi. Sen sijaan että alastomuus olisi ihan luontevaa, se ei olekaan enää sitä, vaan toisten alastomia vartaloita on alettu tuijottaa, kytätä, arvostella, ja netin keskustelupalstoille alettu tehdä avauksia näkemistään vartaloista, karvoista, läskeistä, rinnoista jne.
Minulla alkaa olla tunne, että kierrän tästälähtien uimahallit kaukaa. En viitsi päätyä keskustelupalstalle ruodittavaksi. Vai pitäisikö ensin käydä vaikka ihan ammattilaisen karva - ym. käsittelyssä, tai peräti ihan kauneusleikkauksessa, että kehtaisi esiintyä arvostelevien mammojen edessä?
[/quote]Minä en käy uimahallissa, koska monet ihmiset kusee sinne altaaseen, löytyypä toisinaan pökälekin pohjalta.
Kaikki uimarit sitten kuolaavat ja syljeksivät sitä kusivettä. Yök!
Minä taas jatkan käymistä enkä piilottele epätäydellistä. lihavaa vartaloani. Vastustan omalla käytökselläni tuollaista kyttäämisen kulttuuria.
108kg
En välitä muista vaan käyn silti.
Mulla on huoletonta olla kylpylöissä ja uimahalleissa, kun en näy muiden kyttäilyä. Olen likinäköinen ja en viitsi pitää silmälaseja uidessa.