Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonäkö on käyntikortti

Vierailija
21.04.2015 |

Ulkonäkösi on käyntikortti

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain juntin mielestä

Vierailija
2/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta mulle ihan sama. Teen töitä joissa ulkonäöllä ei ole väliä (koodaan tietokoneella). Enkä halua keneenkään muutenkaan tehdä vaikutusta, joten miksipä mitään "käyntikorttia" tarvisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten joillekin ihmisille jokin hemmetin käyntikortti voi olla elämän keskeisin asia?

Vierailija
4/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava oivallus!

Jakelen siis käntikortteja jokaiselle vastaantulijalle tämän teorian mukaan. 

Käyntikortissa noin perinteisesti kyllä lukee nimi ja asema, usein myös koulutus. Mutta, jos katsot, että nämä kaikki pystyt näkemään ulkonäöstäni, olet MEEDIO... huuu

Vierailija
5/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koodaan nettitutuille ja poikaystävän kavereille aina välillä jtn, eikä ne edes tiedä mun olevan tyttö. Saati sit tiedä minkä näköinen minä olen. Poikaystävän kaverit on joo joskus nähny minut, mutta ne ei tiedä minunkin välillä koodaavaan niiden juttuja. Luulevat poikaystävän koodaavan kaiken. Meinasin hommata ihan työpaikan vähän vanhempana koodauksen yms IT-sälän parissa, enkä usko, että mun ulkonäöllä ainakaan koodauspuolella olisi mitään väliä.

t. 16v

Vierailija
6/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että ollaan Suomessa, kun ruokkoamattomuuden puolustelijat nousivat heti puolustamaan leväperäisyyttään. Kuvitelkaapa vaikka italialaiset, tai oikeastaan minkä tahansa muun länsimaan edustajat, hiihtävän ihmisten ilmoilla raitaverkkareissa, linttaan astutuissa kangaskengissä ja pankin lippiksessä.

Sitten vielä masistellaan, kun muut näyttää niin hyvältä ja itse ei... No ei varmaan, jos ei laita tikkuakaan ristiin asian eteen. Ei ne muuallakaan ole sen paremman näköisiksi syntyneet, vaan ovat opetelleet puketumaan.

Toisaalta muualla Euroopassa kehitettiin pukeutumiskulttuuria jo silloin kun täällä Uga Uga rillasi villisikaa karhuntalja päällä leirinuotiolla, ts. muualla asiallinen ja huoliteltu olemus juontaa juurensa vuosisatojen perinteestä.