Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kassaa lähestyä?

Vierailija
04.04.2015 |

Olen miettinyt, että voiko kaupan kassaa lähestyä tutustumismielessä. Kohdallani tilanne on se, että on hyvin vähän mahdollisuuksia lähestyä naisia muuten. Tekisi mieli kokeilla, mutta järki sanoo, että ei siinä ole mitään järkeä mennä häiritsemään toista. Jos kassaa voi lähestyä niin miten sen sitten tekisi, että se ei olisi liian ahdistavaa?

Ahdistaa kun Suomessa on niin hankala lähestyä naisia. Ainoa luonnnollinen paikka lähestymiseen on baari josta taas saa yleensä vain seksiseuraa, enkä edes käy baareissa. Kadulla tai kaupassa jos lähestyy niin pidetään jonain hulluna, joka kyttää uhriaan nurkan takana. 

T. Kassamagneetti

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:41"]

Ei kannata työaikana lähestyä. Kassalla toimiessaan nuoret naiset saavat paljon huomiota ja puhelinnumeropyyntöjä, ei niitä kukaan ota enää edes tosissaan.

Hymystä ja ystävällisyydestä et voi päätellä mitään, koska se kuuluu toimenkuvaan.

[/quote]

En ole kyllä ikinä nähnyt, että kassaa yritettäisiin iskeä, mutta olen myös käsittänyt että sitä tapahtuu varsin paljon. 

Mietin vain, että jos lähestyisi niin olisiko väärin kysyä milloin hän pääsee töistä ja lähtisikö sen jälkeen kahville?

T. Kassamagneetti

Vierailija
22/24 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:36"]

Ajattelitko että olette sitten tyttiksenkin kanssa vaan kotona?

[/quote]

Kuka on sanonut, että olen vain kotona? Kyllä minä puuhastelen monenlaisia asioita, mutta en harrastamalla harrasta mitään sellaista missä voisi naisia tavata. Jos naisen onnistuisin löytämään niin sitten voisin puuhastella hänen kanssaan. Nyt kuulosti hieman rivolta, mutta toivottavasti tajusitte mitä tarkoitin.

T. Kassamagneetti

[/quote]

No sellainen vaikutelma tuli viesteistäsi. Hyvä juttu jos asia ei ole niin. Ei kannata kuitenkaan ajatella "sitten kun mulla on nainen voin tehdä asioita". Ensinnäkin kumppanin löytymiseen voi mennä aikaa (älä jätä elämää elämättä sitten kun -ajattelun takia), toisekseen harva haluaa riippuvaista kumppania. Ihmisellä on hyvä olla oma a elämää ja harrastuksia jotka eivät ole riippuvaisia siitä kumppanista. Itsenäisyys on hyvä ominaisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sitä kassaneitiä ei näe muualla kuin siellä kaupassa.

Vierailija
24/24 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se kassaneiti on kaunis nainen, niin se saa niitä lähestymisyrityksiä joka tapauksessa.

Mutta kyllä se aina joskus kannattaa. Mun työkaveri (kaupan työntekijä) on tutustunut exäänsä, kun tämä oli asiakkaana ja hänen nykyisensä taas on vartija, joka kävi kaupassa ja alkoi käydä varta vasten juttelemassa hänelle.

Sellainen varmasti toimii huonoiten, että vaan pyydät puhelinnumeron tai annat puhelinnumeron. Mutta jos oot esimerkiksi jutellut ja vähän tunnustellut maaperää niin siitä voi mielestäni paremmin edetä. Toki myyjän rooli on vähän hankala siinä mielessä, että myyjänä pitää olla ammattimukava, siitä kassahymystä et voi tietää, onko se kiinnostusta vai ei, koska se kuuluu pakettiin joka tapauksessa.

No multa taas tänään kaksi kassaneitiä kysyi puh numeron kassalla.  157 ja Rustan.  Olen soittoa odotellut sauna lämpimänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan